KVC Westerlo - Lierse Kempenzonen [23-08-2020]
KVC Westerlo - Lierse Kempenzonen [23-08-2020]
Ik heb er lang naar uitgekeken om hier terug topics aan te kunnen maken. Het is nog wel een drietal weken, maar kijk, een beetje zeveren vooraf is nu eenmaal plezant.
Onverwacht treden we dus terug aan in 1B, en de eerste match is er meteen één die kan tellen: de derby (zonder publiek) op Westerlo.
Westerlo is toch één van de topfavorieten en heeft serieus wat meer voorbereiding in de benen. Met namen als Buyl, Abrahams, Vetokele en Bruls gaan we een zéér moeilijke opener tegemoet.
Mij lijkt het dat we zeer content gaan mogen zijn als we een puntje rapen tegen de troepen van Peeters.
P.S. Nog niet bekend op welke datum die match exact valt in dat weekend. Zodra dat bekend is pas ik dat aan.
Onverwacht treden we dus terug aan in 1B, en de eerste match is er meteen één die kan tellen: de derby (zonder publiek) op Westerlo.
Westerlo is toch één van de topfavorieten en heeft serieus wat meer voorbereiding in de benen. Met namen als Buyl, Abrahams, Vetokele en Bruls gaan we een zéér moeilijke opener tegemoet.
Mij lijkt het dat we zeer content gaan mogen zijn als we een puntje rapen tegen de troepen van Peeters.
P.S. Nog niet bekend op welke datum die match exact valt in dat weekend. Zodra dat bekend is pas ik dat aan.
Re: KVC Westerlo - Lierse Kempenzonen [21-23-08-2020]
Met een kleine correctie hierop; Buyl is naar roeselare. Ze hebben wel andere kleppers gehaald met een tuin Dierckx onder andereKRKN wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 8:06 amIk heb er lang naar uitgekeken om hier terug topics aan te kunnen maken. Het is nog wel een drietal weken, maar kijk, een beetje zeveren vooraf is nu eenmaal plezant.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Heel pittige start: maar misschien goed dat deze als eerste komt. Daarna zijn er toch iets makkelijkere matchen. Als je hier een punt kan halen ben je eigenlijk heel goed gestart en zie ik het een stuk positiever in voor de eerste 3 matchen.
Maar: ook zeker ook de kopjes niet laten hangen bij een nederlaag. Ik ga voor de buis gekluisterd zitten!
Maar: ook zeker ook de kopjes niet laten hangen bij een nederlaag. Ik ga voor de buis gekluisterd zitten!
-
KLSK190630
Ik vind dat er iets té negatief wordt gedaan, het is een compleet nieuwe ploeg he. En ik ben er van overtuigd dat een allach, el ansri en samyn beter aarden in 1b dan in 1N. Vooral van el ansri verwacht ik heel veel dit seizoen.
We hebben wel de ploeg om countervoetbal te spelen. Alleen nog een snellere spits dan Vermeiren nodig die verdedigingen pijn kan doen. Een Vermeiren kan je nog gebruiken als je achter staat en op stilstaande fases moet gaan knokken bijvoorbeeld.KLSK190630 wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 9:37 amIk vind dat er iets té negatief wordt gedaan, het is een compleet nieuwe ploeg he. En ik ben er van overtuigd dat een allach, el ansri en samyn beter aarden in 1b dan in 1N. Vooral van el ansri verwacht ik heel veel dit seizoen.
-
KLSK190630
Ik denk dat ons middenveld ook wel in staat is om aardig te combineren hoor. Maar wat jij zegt kan ook. Ik ben heel benieuwd hoe TVI wil gaan spelen.Eric wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 10:04 amWe hebben wel de ploeg om countervoetbal te spelen. Alleen nog een snellere spits dan Vermeiren nodig die verdedigingen pijn kan doen. Een Vermeiren kan je nog gebruiken als je achter staat en op stilstaande fases moet gaan knokken bijvoorbeeld.KLSK190630 wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 9:37 amIk vind dat er iets té negatief wordt gedaan, het is een compleet nieuwe ploeg he. En ik ben er van overtuigd dat een allach, el ansri en samyn beter aarden in 1b dan in 1N. Vooral van el ansri verwacht ik heel veel dit seizoen.
Mja, maar dominant voetbal proberen te spelen lijkt me te hoog gegrepen. Ik ben wel heel benieuwd naar El Ansri. Verwacht ik ook veel van.KLSK190630 wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 10:06 amIk denk dat ons middenveld ook wel in staat is om aardig te combineren hoor. Maar wat jij zegt kan ook. Ik ben heel benieuwd hoe TVI wil gaan spelen.Eric wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 10:04 amWe hebben wel de ploeg om countervoetbal te spelen. Alleen nog een snellere spits dan Vermeiren nodig die verdedigingen pijn kan doen. Een Vermeiren kan je nog gebruiken als je achter staat en op stilstaande fases moet gaan knokken bijvoorbeeld.KLSK190630 wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 9:37 amIk vind dat er iets té negatief wordt gedaan, het is een compleet nieuwe ploeg he. En ik ben er van overtuigd dat een allach, el ansri en samyn beter aarden in 1b dan in 1N. Vooral van el ansri verwacht ik heel veel dit seizoen.
Die was de voorbije 2 jaar toch 1 van de beste middenvelders in 1e amateur. Die heeft ons toen tegen Geel thuis samen met Kasmi echt van het kaske naar de muur gespeeldEric wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 10:10 amMja, maar dominant voetbal proberen te spelen lijkt me te hoog gegrepen. Ik ben wel heel benieuwd naar El Ansri. Verwacht ik ook veel van.KLSK190630 wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 10:06 amIk denk dat ons middenveld ook wel in staat is om aardig te combineren hoor. Maar wat jij zegt kan ook. Ik ben heel benieuwd hoe TVI wil gaan spelen.
Er kwam in 1ste amateur sowieso nog ne man of 2 bij. Ik verwacht nu voor 1B wel ne naam of 5 hoor
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Man man, die week voor de match terug goed nerveus zitten. Ik heb het gemist! Ook al is 't natuurlijk niet hetzelfde.