A-kern
Re: A-kern
Heb ik gedaan met 2 abonnementen . Centraal achteraan Smolders,santermans,vanderveken reken ik niet bij zie daar andere rol in. Dus wat als een van de 2 uit valt.rechtsback maar 1. Aanvallende mid miste we vorig jaar al. En spitsen Vermeiren wat weinig, oke daar zou men nog kunnen verschuiven met sommige spelers dus 1 spits dan vooruit !
Wat een verademing is die TVI in interviews. Nuchter, positief en heel duidelijk.
Verder onthoud ik vooral uit het interview op facebook dat hij zegt dat er vandaag 22 spelers aanwezig waren, waarvan 3 keepers en 6-7 beloften. Waarop hij zegt dat het wel duidelijk is dat er 'zeker nog enkele jongens moeten bijkomen.' Ik leid daaruit af dat dat er meer dan 2 gaan zijn. Verder zegt hij dat er geen overhaaste beslissingen genomen moeten worden want dat er nog veel spelers vrij komen. En gelijk heeft hij!
Verder onthoud ik vooral uit het interview op facebook dat hij zegt dat er vandaag 22 spelers aanwezig waren, waarvan 3 keepers en 6-7 beloften. Waarop hij zegt dat het wel duidelijk is dat er 'zeker nog enkele jongens moeten bijkomen.' Ik leid daaruit af dat dat er meer dan 2 gaan zijn. Verder zegt hij dat er geen overhaaste beslissingen genomen moeten worden want dat er nog veel spelers vrij komen. En gelijk heeft hij!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Deze T1 brengt rust en weet volgens mij zeer goed waar hij mee bezig is.Axassin wrote: ↑Wed Jul 01, 2020 9:23 pmWat een verademing is die TVI in interviews. Nuchter, positief en heel duidelijk.
Zou me ook niet verbazen dat die spelers die volgens hem nog gaan vrijkomen al geweten zijn en al contact mee is gelegd. Geef die man de tijd, ook als het niet meteen lukt. Ik geloof erin.
- Justhomuch
Ik vond dat je dat precies ook een beetje kon afleiden aan zijn uitleg dat er al gesproken is geweest met een aantal spelers.Magico wrote: ↑Wed Jul 01, 2020 10:00 pmDeze T1 brengt rust en weet volgens mij zeer goed waar hij mee bezig is.Axassin wrote: ↑Wed Jul 01, 2020 9:23 pmWat een verademing is die TVI in interviews. Nuchter, positief en heel duidelijk.
Zou me ook niet verbazen dat die spelers die volgens hem nog gaan vrijkomen al geweten zijn en al contact mee is gelegd. Geef die man de tijd, ook als het niet meteen lukt. Ik geloof erin.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!
Helemaal mee eens. Lijkt me een erg duidelijk / rustig iemand. Kunnen we gebruiken op het Lisp.Axassin wrote: ↑Wed Jul 01, 2020 9:23 pmWat een verademing is die TVI in interviews. Nuchter, positief en heel duidelijk.
Nu hopen dat hij tactisch ook goed is en de jongens kan inspireren.
Wie is dat?
Keepers
Bernd Brughmans -> contract 2022
Jarno De Smet -> contract tot 2021
Joppe Vannuffelen -> contract tot?
Totaal voor seizoen 2020-2021: 3
Verdedigers
Ben Santermans -> Contract tot 2021 + 1j optie
Hannes Smolders -> Contract tot 2021
Jef Van der Veken -> contract tot 2021 + 1j optie
Yentl Van Genechten -> contract tot 2021 + 1j optie
Simon Van Geet -> contract tot 2021 + 1j optie
Timo Cauwenberg -> contract tot 2021 + 1j optie
Totaal voor seizoen 2020-2021: 6
Middenvelders
Toon Janssen -> contract tot 2021 +1j optie
Ayyoub Allach -> contract tot 2021
Ibrahim El Ansri -> contract tot 2022
Jo Gilis -> Contract tot 2021 (gehuurd van OHL)
Totaal voor seizoen 2020-2021: 4
Aanvallers
Emile Samyn -> contract tot 2021 +1j optie
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Bob straetman -> contract tot 2021 + 1j optie
Terry Osei-Berkoe -> contract tot 2021
Bernd Brughmans -> contract 2022
Jarno De Smet -> contract tot 2021
Joppe Vannuffelen -> contract tot?
Totaal voor seizoen 2020-2021: 3
Verdedigers
Ben Santermans -> Contract tot 2021 + 1j optie
Hannes Smolders -> Contract tot 2021
Jef Van der Veken -> contract tot 2021 + 1j optie
Yentl Van Genechten -> contract tot 2021 + 1j optie
Simon Van Geet -> contract tot 2021 + 1j optie
Timo Cauwenberg -> contract tot 2021 + 1j optie
Totaal voor seizoen 2020-2021: 6
Middenvelders
Toon Janssen -> contract tot 2021 +1j optie
Ayyoub Allach -> contract tot 2021
Ibrahim El Ansri -> contract tot 2022
Jo Gilis -> Contract tot 2021 (gehuurd van OHL)
Aanvallers
Emile Samyn -> contract tot 2021 +1j optie
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Bob straetman -> contract tot 2021 + 1j optie
Terry Osei-Berkoe -> contract tot 2021
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”