Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Flor
Re: Transfernieuws

Post by Flor » Tue Jun 23, 2020 6:26 pm

ozzy105 wrote:
Tue Jun 23, 2020 5:06 pm
Blijft wachten op nog 1 degelijke middenvelder en minstens 1 spits .. hopelijk word geduld beloont! :)
Als ze aan dit niveau blijven aantrekken mogen we toch best tevreden zijn. Dan heeft TVI toch wel wat materiaal ter beschikking.

Ik verwacht komende week nog wel 2 transfers.

Magico

Post by Magico » Tue Jun 23, 2020 6:48 pm

Ben ik het ook mee eens. Kwaliteit om voor de top 3 te kunnen spelen mits er een degelijke 6 en een scorende spits bijkomt. Dat zullen de 2 sleutelposities zijn.
Let wel: er zal dan niet veel mogen gebeuren qua blessures. Kern is vrij krap en vervanger zal van mindere kwaliteit zijn. Wat ergens ook begrijpelijk is in deze onzekere tijden

Axassin

Post by Axassin » Tue Jun 23, 2020 7:32 pm

Magico wrote:
Tue Jun 23, 2020 6:48 pm
Ben ik het ook mee eens. Kwaliteit om voor de top 3 te kunnen spelen mits er een degelijke 6 en een scorende spits bijkomt. Dat zullen de 2 sleutelposities zijn.
Let wel: er zal dan niet veel mogen gebeuren qua blessures. Kern is vrij krap en vervanger zal van mindere kwaliteit zijn. Wat ergens ook begrijpelijk is in deze onzekere tijden
In mijn ogen nog 3 posities die zeker moeten ingevuld worden; rechtsback, 6 en spits. Als dat er effectief komt, zullen we er niet veraf zijn. Als daar nog een echte 10 bij kan komen, staan we helemaal sterk, al reken ik daar niet op.

Ik volg wel redelijk intensief de transfers van de andere ploegen en er is geen enkele waar ik van achterover val. Buiten Patro dan misschien. Thes zal zoals altijd ook wel sterk voor de dag komen, al moet je die momenteel nog niet vrezen voor promotie gezien zij hier nu niet op mikken. Winkel en boom lijken mij de zwakke broertjes te worden.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Tue Jun 23, 2020 7:58 pm

Steven defour ff kontacteren, is vrij :mrgreen:

Eric

Post by Eric » Wed Jun 24, 2020 8:47 am

Axassin wrote:
Tue Jun 23, 2020 7:32 pm
Magico wrote:
In mijn ogen nog 3 posities die zeker moeten ingevuld worden; rechtsback, 6 en spits. Als dat er effectief komt, zullen we er niet veraf zijn. Als daar nog een echte 10 bij kan komen, staan we helemaal sterk, al reken ik daar niet op.

Ik volg wel redelijk intensief de transfers van de andere ploegen en er is geen enkele waar ik van achterover val. Buiten Patro dan misschien. Thes zal zoals altijd ook wel sterk voor de dag komen, al moet je die momenteel nog niet vrezen voor promotie gezien zij hier nu niet op mikken. Winkel en boom lijken mij de zwakke broertjes te worden.
Ist zo erg gesteld bij Boom? Leuke away daar vorig jaar.

Speelt TVI met een ‘echte’ 10? Ik vraag me dat af. Dan moet je er toch eigenlijk al 2 halen als je een dubbele bezetting wil.

Axassin

Post by Axassin » Wed Jun 24, 2020 9:35 am

Eric wrote:
Wed Jun 24, 2020 8:47 am
Axassin wrote:
Magico wrote:

Speelt TVI met een ‘echte’ 10? Ik vraag me dat af. Dan moet je er toch eigenlijk al 2 halen als je een dubbele bezetting wil.
Vergeet niet dat Kindermans ook nog onder contract ligt als eventuele back-up voor de 10.

Bij Boom is zowat heel hun basisploeg vertrokken die toch vlot meedraaide in de linkerkolom, de belangrijkste;

Nick Spaenhoven naar Tienen (2 doelpunten en bijna alles gespeeld)
Frederic Farin naar Tienen (2 doelpunten en bijna alles gespeeld)
Jonas Laureys naar TIenen (6 doelpunten en alles gespeeld)
Jonas De Paepe naar RC Mechelen (rots in de branding centraal vanachter)
Yannick Put naar RC Mechelen (5 doelpunten en bijna alles gespeeld)
Nico Binst naar Knokke (Alles gespeeld en 9 doelpunten).
Dimitri Daesselaire transfervrij(bijna alles gespeeld)

+ Nog enkele andere 'mindere namen met toch ook wat minuten (Rabanguka, Somers, Mambabu, jaeken).

Dat zijn 7 onbetwiste titularissen waarvan een heel deel al jaren belangrijk zijn voor de club. Volgens mij Spaenhoven, Laureys, De Paepe en Yannick Put 4 spelers die zelfs verkozen werden in hun elftal van het decennium. En in totaal is dat een bijna een volledig selectie elftal te vervangen.

Bovendien zijn dat 24 van hun 35 gemaakte doelpunten die vertrekken.

Daar tegenover hebben ze al 10 nieuwe spelers gehaald, voornamelijk uit de reserven van Lokeren & beerschot en uit 2de en 3de amateur.

Daarom denk ik dus dat ze het moeilijk gaan krijgen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Wed Jun 24, 2020 5:05 pm

Die hebben ons het de voorbije 2 jaar op hun beurt niet gemakkelijk gemaakt. Hebben namen laten gaan die ik graag bij ons had zien spelen, eerlijkgezegd.

Carlke

Post by Carlke » Wed Jun 24, 2020 6:28 pm

Axassin wrote:
Wed Jun 24, 2020 9:35 am
Eric wrote:
Wed Jun 24, 2020 8:47 am
Axassin wrote:

Vergeet niet dat Kindermans ook nog onder contract ligt als eventuele back-up voor de 10.

Bij Boom is zowat heel hun basisploeg vertrokken die toch vlot meedraaide in de linkerkolom, de belangrijkste;

Nick Spaenhoven naar Tienen (2 doelpunten en bijna alles gespeeld)
Frederic Farin naar Tienen (2 doelpunten en bijna alles gespeeld)
Jonas Laureys naar TIenen (6 doelpunten en alles gespeeld)
Jonas De Paepe naar RC Mechelen (rots in de branding centraal vanachter)
Yannick Put naar RC Mechelen (5 doelpunten en bijna alles gespeeld)
Nico Binst naar Knokke (Alles gespeeld en 9 doelpunten).
Dimitri Daesselaire transfervrij(bijna alles gespeeld)

+ Nog enkele andere 'mindere namen met toch ook wat minuten (Rabanguka, Somers, Mambabu, jaeken).

Dat zijn 7 onbetwiste titularissen waarvan een heel deel al jaren belangrijk zijn voor de club. Volgens mij Spaenhoven, Laureys, De Paepe en Yannick Put 4 spelers die zelfs verkozen werden in hun elftal van het decennium. En in totaal is dat een bijna een volledig selectie elftal te vervangen.

Bovendien zijn dat 24 van hun 35 gemaakte doelpunten die vertrekken.

Daar tegenover hebben ze al 10 nieuwe spelers gehaald, voornamelijk uit de reserven van Lokeren & beerschot en uit 2de en 3de amateur.

Daarom denk ik dus dat ze het moeilijk gaan krijgen.
Kindermans heeft zijn contract ontbonden las ik gisteren in gva

KRKN

Post by KRKN » Thu Jun 25, 2020 6:05 pm

Gemengde gevoelens bij. Toch 1 van de beteren vorig jaar, maar wel lang niet consistent genoeg. Veel succes in iedergeval!

Carlke

Post by Carlke » Thu Jun 25, 2020 6:55 pm

KRKN wrote:
Thu Jun 25, 2020 6:05 pm
Gemengde gevoelens bij. Toch 1 van de beteren vorig jaar, maar wel lang niet consistent genoeg. Veel succes in iedergeval!
2

Post Reply