Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Transfernieuws

Post by Axassin » Mon Jun 22, 2020 9:07 am

De transfers zijn toch een wereld van verschil met vorig seizoen, op de populariteitstransfers van Frans & Vinck na. Die dan ook nog eens geen grote meerwaarde brachten.

Een betere speler als die Van Cauwenberg kan je in onze situatie niet verwachten (beperkt budget en bijna-degradatie vorig seizoen). Die jongen is nog maar 25 maar speelde al 150 matchen op het 2de niveau bij Geel en Lommel en een 30-tal matchen in 1ste amateur bij Lommel in het jaar dat ze promoveerden.

Is daarnaast verkozen in het elftal van het decennium (2010-2019) bij Lommel op linksback. Eindigde bij Geel ook op de 2de plaats in de verkiezing van speler van het jaar in de proximus league.

Wat ik er vooral over lees op sociale media en op het lommelforum is dat hij een speler is met een tomeloze inzet, veel loopvermogen en drang naar voren. Niet de grootste voetballer maar een echt werkpaard. Die heb je ook nodig in onze reeks.

Ik hoop/verwacht nog een 4-tal kwalitatieve versterkingen (rechtsback, 2 middenvelder en spits) en dan denk ik dat we een mooi jaar tegemoet gaan.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Eric

Post by Eric » Mon Jun 22, 2020 1:41 pm

Axassin wrote:
Mon Jun 22, 2020 9:07 am
De transfers zijn toch een wereld van verschil met vorig seizoen, op de populariteitstransfers van Frans & Vinck na. Die dan ook nog eens geen grote meerwaarde brachten.

Een betere speler als die Van Cauwenberg kan je in onze situatie niet verwachten (beperkt budget en bijna-degradatie vorig seizoen). Die jongen is nog maar 25 maar speelde al 150 matchen op het 2de niveau bij Geel en Lommel en een 30-tal matchen in 1ste amateur bij Lommel in het jaar dat ze promoveerden.

Is daarnaast verkozen in het elftal van het decennium (2010-2019) bij Lommel op linksback. Eindigde bij Geel ook op de 2de plaats in de verkiezing van speler van het jaar in de proximus league.

Wat ik er vooral over lees op sociale media en op het lommelforum is dat hij een speler is met een tomeloze inzet, veel loopvermogen en drang naar voren. Niet de grootste voetballer maar een echt werkpaard. Die heb je ook nodig in onze reeks.

Ik hoop/verwacht nog een 4-tal kwalitatieve versterkingen (rechtsback, 2 middenvelder en spits) en dan denk ik dat we een mooi jaar tegemoet gaan.
Lijkt me iemand waar we veel plezier aan gaan beleven. Nog een ervaren leider op het midden en een goalgetter. Het kan een mooi seizoen worden.

Axassin

Post by Axassin » Mon Jun 22, 2020 1:57 pm

Contract van Dimitri Daesselaire is ontbonden bij Boom. Loonkost moest 40% omlaag en Daesselaire was de laatste 'grootverdiener' die onder contract lag. Misschien wel iets voor ons?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Jun 22, 2020 5:25 pm

Axassin wrote:
Mon Jun 22, 2020 1:57 pm
Contract van Dimitri Daesselaire is ontbonden bij Boom. Loonkost moest 40% omlaag en Daesselaire was de laatste 'grootverdiener' die onder contract lag. Misschien wel iets voor ons?
Dan is die voor ons toch ook te duur? De tering naar de nering :D
Wij komen áltijd terug!

Axassin

Post by Axassin » Mon Jun 22, 2020 6:38 pm

Justhomuch wrote:
Mon Jun 22, 2020 5:25 pm
Axassin wrote:
Er zal nog wel een wezenlijk verschil zijn in budget tussen ons en dat van boom denk/vermoed ik

KRKN

Post by KRKN » Mon Jun 22, 2020 8:00 pm

Axassin wrote:
Mon Jun 22, 2020 6:38 pm
Justhomuch wrote:
Mon Jun 22, 2020 5:25 pm
Axassin wrote:
Er zal nog wel een wezenlijk verschil zijn in budget tussen ons en dat van boom denk/vermoed ik
Zou nog wel een goeie zet kunnen zijn. Veel ervaring. Al hoop ik dat we ook op het middenveld een brok ervaring zetten tussen al die jonkies. Kwestie van op elke lijn wat rust te kunnen brengen.

Maar inderdaad: wel alleen maar als hij betaalbaar is.

Magico

Post by Magico » Mon Jun 22, 2020 9:25 pm

Hoeft voor mij niet..mooie carriere gehad maar
Is op de terugweg en heeft niks meer te bewijzen.
weinig meerwaarde dus.

KRKN

Post by KRKN » Tue Jun 23, 2020 1:13 pm

Magico wrote:
Mon Jun 22, 2020 9:25 pm
Hoeft voor mij niet..mooie carriere gehad maar
Is op de terugweg en heeft niks meer te bewijzen.
weinig meerwaarde dus.
Goh, we kunnen nog wel wat ervaring gebruiken, niet?

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jun 23, 2020 4:28 pm

Grote kans dat die komt uitbollen vrees ik
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Jun 23, 2020 5:06 pm

Blijft wachten op nog 1 degelijke middenvelder en minstens 1 spits .. hopelijk word geduld beloont! :)

Post Reply