A-kern
Re: A-kern
Heb toch een vermoeden dat dat niet gaat gebeuren eerlijkgezegd. Zou die daar zelf tout court voor openstaan?
De club laat nu ook officieel weten dat Yoni, Wils en Vinck Lierse verlaten.
In die eerste 2 hun geval is dat rijkelijk te laat.
In die eerste 2 hun geval is dat rijkelijk te laat.
-
Ik vind al die 'commotie' rond Vinck wat erover. Was naar 't schijnt duur en is na die verschrikkelijke blessure niet meer de oude. En hij wou zelf weg.
2KLSK190630 wrote: ↑Mon Jun 29, 2020 5:23 pmIk vind al die 'commotie' rond Vinck wat erover. Was naar 't schijnt duur en is na die verschrikkelijke blessure niet meer de oude. En hij wou zelf weg.
- Justhomuch
Nu hoor ik via via dat TVI hem niet meer nodig had, hetgeen bij Lommel ook al het geval was, stemt toch tot nadenken indien dit het geval zou zijn...KLSK190630 wrote: ↑Mon Jun 29, 2020 5:23 pmIk vind al die 'commotie' rond Vinck wat erover. Was naar 't schijnt duur en is na die verschrikkelijke blessure niet meer de oude. En hij wou zelf weg.
Er is toch nog heel veel werk te verzetten op vlak van transfers nu ze zoveel spelers geloosd hebben.
Wij komen áltijd terug!
Verdere update met effectief nieuws:
Wanneer er nieuwkomers zijn, zijn er ook vertrekkers. Lierse neemt afscheid van enkele spelers. We willen hen bedanken voor hun inzet en bijdrage aan onze club en wensen hen veel succes toe in hun verdere carrière. Thibaut Rausin Bo Geens Kino Delorge Matthiece Nelissen Youssef Boulaouali Augusto Heloisa Da Silva Seppe Maesen Maus Jordi Kassim Doumbia Jasper Sols Jonathan Kindermans Alessio Allegria Thomas Rosala Nick Kuijlaars en Francesco D'Onofrio.
Een update van de spelers die op de eerste training present tekenen kan je morgen via onze kanalen nalezen.
Dus geen Delorge en Youssef meer, dat zijn de grootste nieuwtjes.
Jammer voor hen, maar ik denk wel dat we goeie vervangingen gaan vinden.
Blij dat we de duidelijkheid hebben. Veel succes aan allen! En volgend jaar minder duiventil aub maar nu moest er wel iets gebeuren.