A-kern
-
Re: A-kern
Niet soms? brak de spelers totaal af op intervieuws en hij had nooit niets gedaan! zeer goed voor het vertrouwen en de zenuwen voor de volgende match!
- Justhomuch
Stuurde de zwarte piet geregeld door, maar ik moest gewoon lachen met de liefdestirade voor Spaenhoven van Ozzy.
Wij komen áltijd terug!
Ja oke, maar dat deden Wils, en een buyens ook en vergeet er nog een paar waarschijnlijk ! Toen ze die mannen op zij zette ging het ineens wel ! Al zag ik spaenhoven veel liever in de andere rol plaats van trainer. Maar Ozzy heeft wel gelijk zijn resultaten zijn heel goed in amateurreeksen. Die cijfers liegen niet.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 4:03 pmNiet soms? brak de spelers totaal af op intervieuws en hij had nooit niets gedaan! zeer goed voor het vertrouwen en de zenuwen voor de volgende match!
En toch zwaar gefaald afgelopen jaar. En ja, het argument dat Rocky veel om zeep geholpen heeft zwakt na x aantal maanden toch ook af, me dunkt. Ik vond hem inderdaad nogal laag in bepaalde interviews. Dan denk ik meer bepaald aan zijn uitlatingen in gva over RP, vlak voor hij werd binnengehaald om ‘samen’ met hem het roer over te nemen.Carlke wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 5:14 pmJa oke, maar dat deden Wils, en een buyens ook en vergeet er nog een paar waarschijnlijk ! Toen ze die mannen op zij zette ging het ineens wel ! Al zag ik spaenhoven veel liever in de andere rol plaats van trainer. Maar Ozzy heeft wel gelijk zijn resultaten zijn heel goed in amateurreeksen. Die cijfers liegen niet.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 4:03 pmNiet soms? brak de spelers totaal af op intervieuws en hij had nooit niets gedaan! zeer goed voor het vertrouwen en de zenuwen voor de volgende match!
Toen het duo dirk-urbain de fakkel overnam van peeters stond Geel-zwart laatste met 2 op 27 en een punt of 5 achter een veilige plaats bovendien trof het duo een doodzieke groep aan en nog eens bovendien kreeg men te maken met aantal spelers die langdurig uitvielen denk maar aan samyn-smolders en nog anderen kwam er nog bij het plotse vertrek van Frans... Ik vindt het en ieder zijn mening dat het een huzarenstukje was dat het duo Geel-zwart in veilige wateren heeft doen belanden het was een goede zet om op een bepaald moment het duo wils-buyens uit de kern te laten het bracht geen windeieren. Toon Janssen bv zag je helemaal tot zijn recht komen, openbloeien....
Cerigioni Zou ik graag zien komen voor spits bij Dessel 6 machten 3 doelpunt was gehuurd van Lommel
Keepers
Bernd Brughmans -> contract 2022
Jarno De Smet -> contract tot 2021
Joppe Vannuffelen -> contract tot?
Totaal voor seizoen 2020-2021: 3
Verdedigers
Ben Santermans -> Contract tot 2021 + 1j optie
Hannes Smolders -> Contract tot 2021
Jef Van der Veken -> contract tot 2021 + 1j optie
Yentl Van Genechten -> contract tot 2021 + 1j optie
Simon Van Geet -> contract tot 2021 + 1j optie
Timo Cauwenberg -> contract tot 2021 + 1j optie
Totaal voor seizoen 2020-2021: 6
Middenvelders
Toon Janssen -> contract tot 2021 +1j optie
Ayyoub Allach -> contract tot 2021
Ibrahim El Ansri -> contract tot 2022
Aanvallers
Emile Samyn -> contract tot 2021 +1j optie
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Bob straetman -> contract tot 2021 + 1j optie
Terry Osei-Berkoe -> contract tot 2021
Totaal voor seizoen 2020-2021: 4
Bernd Brughmans -> contract 2022
Jarno De Smet -> contract tot 2021
Joppe Vannuffelen -> contract tot?
Verdedigers
Ben Santermans -> Contract tot 2021 + 1j optie
Hannes Smolders -> Contract tot 2021
Jef Van der Veken -> contract tot 2021 + 1j optie
Yentl Van Genechten -> contract tot 2021 + 1j optie
Simon Van Geet -> contract tot 2021 + 1j optie
Timo Cauwenberg -> contract tot 2021 + 1j optie
Totaal voor seizoen 2020-2021: 6
Middenvelders
Toon Janssen -> contract tot 2021 +1j optie
Ayyoub Allach -> contract tot 2021
Ibrahim El Ansri -> contract tot 2022
Aanvallers
Emile Samyn -> contract tot 2021 +1j optie
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Bob straetman -> contract tot 2021 + 1j optie
Terry Osei-Berkoe -> contract tot 2021
Totaal voor seizoen 2020-2021: 4
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik was al aant wachten op de update
Verdedigend staan we er goed op. Niet veel werk meer in dat compartiment.
Verdedigend staan we er goed op. Niet veel werk meer in dat compartiment.
Nog ne rechtsback en back-up cv zeker?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Backup cv gaan ze een belofte pakken denk ik. Lijkt me niet onverstandig.