Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Toon verdiend het laatste periode was hij goed bezig zulke kerels heb je ook nodig, harde werker en af en toe een smeerlapje .. benieuwd naar de volgende in rij die blijft Allach? Youssef? Beide mogen!
Idd we zullen jefke nooit vergeten dan

Over toon was hij dan toch mis blijkbaar of het bestuur leest meeMagico wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 8:30 pmGeen probleem. Had het misschien verkeerd opgenomen waarvoor dan mijn excuzes.
Valse geruchten zijn er idd dikwijls ja.
Alleen durf ik er bijna mijn hand voor in het vuur steken dat deze speler (mijn bron) zeker niet gefrustreerde verhalen de wereld instuurt.
Hij had graag bij ons gebleven maar mocht simpelweg niet. Toen ik vroeg hoe het met Toon Janssen zat zei hij dat ook hij niet mocht blijven.
We zullen zien.. Hoop uit de grond van mijn hart dat ze weten wat ze doen en dat ze niet met onze voeten spelen. Ik ben allesinds wat voorzichtiger geworden om de ambities zomaar te geloven.

Hoe kan je nu pech hebben dat zoveel contracten aflopen? Als je ze wilt houden ga je toch gewoon terug rond de tafel zitten. Volgens mij is het juist een geluk dat zoveel spelers zonder kost de club verlaten. Geeft ruimte voor gerichte versterkingen en 18 jarigen als kernopvulling.Thomas1906 wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 7:13 pmDan kan geld wel eens de kwestie zijn en was Vinck nog te duur. Misschien houden ze al rekening met de economische gevolgen over een paar maanden?Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 5:24 pmIdd! Als dan een Vinck wel moet gaan heb ik men bedenkingen!
Want we hebben deels pech dat zo veel contracten aflopen, wij gaan vooral transfervrije spelers moeten binnen halen. Kopen gaan ze niet durven.
Carlke wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 8:04 pmOver toon was hij dan toch mis blijkbaar of het bestuur leest meeMagico wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 8:30 pmGeen probleem. Had het misschien verkeerd opgenomen waarvoor dan mijn excuzes.
Alleen durf ik er bijna mijn hand voor in het vuur steken dat deze speler (mijn bron) zeker niet gefrustreerde verhalen de wereld instuurt.
Hij had graag bij ons gebleven maar mocht simpelweg niet. Toen ik vroeg hoe het met Toon Janssen zat zei hij dat ook hij niet mocht blijven.
We zullen zien.. Hoop uit de grond van mijn hart dat ze weten wat ze doen en dat ze niet met onze voeten spelen. Ik ben allesinds wat voorzichtiger geworden om de ambities zomaar te geloven.![]()
Inderdaad dit blijkt dan niet te kloppen.
En daar ik ben voor 1 keer zeer gelukkig dat mijn ongelijk op dit vlak bewezen is
Dan hoop ik dat de rest ook niet klopt.
Zal de (ex) speler in kwestie dadelijk eens confronteren met deze zaak
Goh, het kan nog steeds kloppen. Zal nog een beetje van de rest afhangen. Die drang naar profvoetbal gaan we vermoedelijk pas te weten komen bij die proflicentie of zelfs nog later.Magico wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 9:57 pmCarlke wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 8:04 pmOver toon was hij dan toch mis blijkbaar of het bestuur leest meeMagico wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 8:30 pmGeen probleem. Had het misschien verkeerd opgenomen waarvoor dan mijn excuzes.
We zullen zien.. Hoop uit de grond van mijn hart dat ze weten wat ze doen en dat ze niet met onze voeten spelen. Ik ben allesinds wat voorzichtiger geworden om de ambities zomaar te geloven.![]()
Inderdaad dit blijkt dan niet te kloppen.
En daar ik ben voor 1 keer zeer gelukkig dat mijn ongelijk op dit vlak bewezen is![]()
Dan hoop ik dat de rest ook niet klopt.
Zal de (ex) speler in kwestie dadelijk eens confronteren met deze zaak![]()
Ik gok dat we binnekort echter nog de aankondiging van Allach krijgen.
Daar dan nog een deftige spits bij en mensen gaan abo's willen kopen denk ik.
Hoop dat onze nieuwe RB meevalt. Had die graag als back up voor Vinck gezien maarja..
Kan iemand met zekerheid zeggen of Smolders nog onder contract staat? Of huurden wij hem van de kakkers?
Kan iemand met zekerheid zeggen of Smolders nog onder contract staat? Of huurden wij hem van de kakkers?
Werd definitief overgenomen van de kakkers idd.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”