Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: Transfernieuws

Post by KRKN » Thu Jun 19, 2025 7:40 am

G.C. wrote:
Thu Jun 19, 2025 7:13 am
Volgens gva is Kirieev gisteren geopereerd aan pubalgie.
Dus een financiële domper. Hij blijft wel een half jaar extra maar veel zal hij niet spelen.
Dat mag je gerust een kleine ramp noemen lijkt me. Gigantisch financieel verschil voor ons, en nu zakt zijn marktwaarde verder, gaat hij dichter bij einde contract zijn en bovendien gaat hij nog amper spelen ook.

Dat verklaart wel 1 en ander.

Axassin

Post by Axassin » Thu Jun 19, 2025 7:44 am

G.C. wrote:
Dus een financiële domper. Hij blijft wel een half jaar extra maar veel zal hij niet spelen.
Mijn info is toch net iets anders; vrijdag operatie en dan 10-12 weken uit. Met wat meeval hebben we die in september/oktober terug.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Carlke

Post by Carlke » Thu Jun 19, 2025 8:51 am

G.C. wrote:
Dat is dus exact wat ik dacht ... anders had die bij winterstop weg geweest. Willem 2xheeft dat goed gespeeld wachten tot einde seizoen om te zien of hij fit is. Die degradatie van willem 2 daar heb ik bedenkingen bij, zou daar stukken meer verdienen en mogelijk maar 1 jaartje in 2 de klasse zitten. Wat nu half jaar revalideren en niet spelen dag centen dus. Oke daar kan de club niks aan doen natuurlijk.

Carlke

Post by Carlke » Thu Jun 19, 2025 8:55 am

Axassin wrote:
Thu Jun 19, 2025 7:44 am
G.C. wrote:
Mijn info is toch net iets anders; vrijdag operatie en dan 10-12 weken uit. Met wat meeval hebben we die in september/oktober terug.
Dan nog he oktober, eens je terug de oude kierev bent gaat veel langer duren , ik zou zeggen contract verlengen en hem terug top maken en dan verkopen. Maar ja de speler moet zelf ook voor open staan

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Thu Jun 19, 2025 9:14 am

Carlke wrote:
Thu Jun 19, 2025 8:55 am
Axassin wrote:
Thu Jun 19, 2025 7:44 am
G.C. wrote:
Dan nog he oktober, eens je terug de oude kierev bent gaat veel langer duren , ik zou zeggen contract verlengen en hem terug top maken en dan verkopen. Maar ja de speler moet zelf ook voor open staan
Inderdaad, de club zou dan best zijn kontrakt proberen te verlengen, om hem 1-2 jaar later te verkopen, een win-win situatie.

Post Reply