Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Luc wil geen inspraak, hij wil alleenheerser blijven simpel. Dit heb ik nu al voor de vijhonderdste keer mogen aanhoren van ex-medewerkers en of supporters die heel dicht bij de club staan of stonden. Ik ben ook een naïeve kl.. t geweest 3 jaar lang... Doet idd pijn met alle respect hoor om clubs als La Lou, OHL, Dender, Zulte oa te moeten zien aantreden in eerste klasse, clubs met een kleinere achterban dan Lierse. Het lisp is een duivenkot geworden nog erger dan onder Maged en dit zegt alles.
Volledig mee eens.Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 3:49 pmVolledig terecht ! We zijn een instelling geworden met als enige bedoeling het verhandelen van spelers met winstbejag. Dit heeft niks meer te maken met een prestigieuze club die op termijn terug wil naar 1A, daar waar ze eigenlijk thuishoort. Met alle respect, maar als o.a. Dender, en La Louviere een plaats in 1A kunnen bemachtigen , dan mogen wij die ambitie ook hebben, het wederkerend riedeltje, er is geen geld, geen budget en we willen schuldenvrij blijven mag nu wel stoppen na 8 jaar. Zorg dan dat er geld en voldoende budget is, dat is de verantwoordelijkheid van LVT, niet van de supporters!Netzer wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 3:29 pmIk zie hier veel mensen hun ongenoegen ventileren wat ik een tijdje geleden ook gedaan heb, alleen werd ik hier daarvoor door bepaalde mensen overgoten met pek en veren ...
Ik zou diezelfde mensen nu heel graag willen zien verdedigen dat deze club, zoals volgens hunzelf, toch echt wel goed bezig is. Pas op, goed bezig als voetbalclub, niet als real estate bedrijf. Ik ben benieuwd.
Nu, ik denk wel dat we nog enkele gerichte en direkt inzetbare spelers mogen verwachten. Enfin, dat hoop ik toch.
Maar we beginnen wel letterlijk elk seizoen "from scratch", telkens terug opnieuw bouwen, als je dit al bouwen mag noemen want zo kan je nooit sportieve stappen zetten. Op deze manier kan dat gewoonweg niet en spelen we binnen 10 jaar nog in deze reeks ofwel terug in het amateurvoetbal.
Daar tegenover staat een nieuwe bezoekerstribune(tje) en een oefenterrein in Emblem, maar na zeven (!) jaar denk ik toch dat de supporters echt wel hunkeren naar prestaties OP het veld in plaats van alleen maar infrastructurele zaken NAAST het veld.
Die mensen, die supporters, hun geduld is echt wel op en dat is meer dan terecht.
Tussen de lijnen lees je in GVA dat dat toch ook de hoofdreden van Viktor Boone is geweest om naar Beveren te trekken, want daar is wel ambitie en hier is na zeven jaar zelfs nog geen spoor van een aanvaardbaar budget voor een professionele voetbalclub.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
En als er dan eens iets positief te vermelden valt dan zie of hoor je u niet, ga gewoon van het zonnetje genieten man.Netzer wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 7:22 pmVolledig mee eens.Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 3:49 pmVolledig terecht ! We zijn een instelling geworden met als enige bedoeling het verhandelen van spelers met winstbejag. Dit heeft niks meer te maken met een prestigieuze club die op termijn terug wil naar 1A, daar waar ze eigenlijk thuishoort. Met alle respect, maar als o.a. Dender, en La Louviere een plaats in 1A kunnen bemachtigen , dan mogen wij die ambitie ook hebben, het wederkerend riedeltje, er is geen geld, geen budget en we willen schuldenvrij blijven mag nu wel stoppen na 8 jaar. Zorg dan dat er geld en voldoende budget is, dat is de verantwoordelijkheid van LVT, niet van de supporters!Netzer wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 3:29 pmIk zie hier veel mensen hun ongenoegen ventileren wat ik een tijdje geleden ook gedaan heb, alleen werd ik hier daarvoor door bepaalde mensen overgoten met pek en veren ...
Ik zou diezelfde mensen nu heel graag willen zien verdedigen dat deze club, zoals volgens hunzelf, toch echt wel goed bezig is. Pas op, goed bezig als voetbalclub, niet als real estate bedrijf. Ik ben benieuwd.
Nu, ik denk wel dat we nog enkele gerichte en direkt inzetbare spelers mogen verwachten. Enfin, dat hoop ik toch.
Maar we beginnen wel letterlijk elk seizoen "from scratch", telkens terug opnieuw bouwen, als je dit al bouwen mag noemen want zo kan je nooit sportieve stappen zetten. Op deze manier kan dat gewoonweg niet en spelen we binnen 10 jaar nog in deze reeks ofwel terug in het amateurvoetbal.
Daar tegenover staat een nieuwe bezoekerstribune(tje) en een oefenterrein in Emblem, maar na zeven (!) jaar denk ik toch dat de supporters echt wel hunkeren naar prestaties OP het veld in plaats van alleen maar infrastructurele zaken NAAST het veld.
Die mensen, die supporters, hun geduld is echt wel op en dat is meer dan terecht.
Tussen de lijnen lees je in GVA dat dat toch ook de hoofdreden van Viktor Boone is geweest om naar Beveren te trekken, want daar is wel ambitie en hier is na zeven jaar zelfs nog geen spoor van een aanvaardbaar budget voor een professionele voetbalclub.
Wij komen áltijd terug!
Voor alle voorgaande uitgaande transfers had ik begrip en was ik zelfs best fier dat we eindelijk spelers met winst kunnen verkopen zoals een volwaardige profclub.
Maar deze transfer komt bij mij toch ook hard binnen, zeker als ik lees in het artikel op GVA dat het loon van Boone zwaar op het budget woog. Dit was toch een contract dat is uitgedeeld door Kindermans vorig jaar?
Verder ben ik wel tevreden met de gedane inkomende transfers, jeugd met doorverkoopwaarde. Zo is het nu eenmaal in het profvoetbal.
Op GVA valt nu ook te lezen dat Kindermans nu nog op zoek gaat naar ervaren spelers die net uit de boot vallen in eerste klasse. Dus met andere woorden, ervaring gaat er zeker nog aankomen.
Als we de ploeg die we momenteel hebben gaan aanvullen met enkele meer ervaren mannen gaan we toch een mooi ploegje hebben. Zeker indien al deze talentvolle jongens opnieuw een volwaardige voorbereiding in het profvoetbal in hun benen hebben.
Ervaring vind ik persoonlijk wat overroepen. Begrijp mij niet verkeerd, onze kern moet momenteel absoluut nog extra ervaring krijgen. Maar dat moeten er geen 6 zijn. Zet nog 2 jongens met ervaring in onze basiself en dat lijkt mij persoonlijk al voldoende.
Als we de kern van vorig jaar op de openingsspeeldag bekijken, stonden daar ook jongens met amper profervaring in, in België.
Maar deze transfer komt bij mij toch ook hard binnen, zeker als ik lees in het artikel op GVA dat het loon van Boone zwaar op het budget woog. Dit was toch een contract dat is uitgedeeld door Kindermans vorig jaar?
Verder ben ik wel tevreden met de gedane inkomende transfers, jeugd met doorverkoopwaarde. Zo is het nu eenmaal in het profvoetbal.
Op GVA valt nu ook te lezen dat Kindermans nu nog op zoek gaat naar ervaren spelers die net uit de boot vallen in eerste klasse. Dus met andere woorden, ervaring gaat er zeker nog aankomen.
Als we de ploeg die we momenteel hebben gaan aanvullen met enkele meer ervaren mannen gaan we toch een mooi ploegje hebben. Zeker indien al deze talentvolle jongens opnieuw een volwaardige voorbereiding in het profvoetbal in hun benen hebben.
Ervaring vind ik persoonlijk wat overroepen. Begrijp mij niet verkeerd, onze kern moet momenteel absoluut nog extra ervaring krijgen. Maar dat moeten er geen 6 zijn. Zet nog 2 jongens met ervaring in onze basiself en dat lijkt mij persoonlijk al voldoende.
Als we de kern van vorig jaar op de openingsspeeldag bekijken, stonden daar ook jongens met amper profervaring in, in België.
Ik geniet van het zonnetje, maak u niet ongerust. Kijk jij dan wel uit dat je je niet door het zonnetje laat verblinden.Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 7:36 pmEn als er dan eens iets positief te vermelden valt dan zie of hoor je u niet, ga gewoon van het zonnetje genieten man.

Vertel me dan een keer het goede nieuws, jij als positivo. En wat in mijn uitleg is volgens u niet correct om zo gepikeerd te reageren?
Spreek me absoluut tegen en overtuig ons allemaal dat de club het echt wel goed doet.
Als voetbalclub he Justhomuch, niet het real estate riedeltje.
Formerly known as Lisp-boy
Als voetbalclub ....
Als voetbalclub zijn de resultaten van de laatste jaren in stijgende lijn. Maak uw grafiekje maar van bijna failliet naar bijna amateur naar bijna middenmoot, naar bijna play-offs..... als voetbalclub...
Als voetbalclub brengen we voor het eerst spelers voort die gewild zijn door toppers uit 1B of zelfs ploegen uit 1A of buitenland... als voetbalclub ...
Als voetbalclub wil ik de vergelijking pas maken bij de start van de voorbereiding of zelf de competitie of zelf einde transfer periode. Dan kan je vergelijken met de kern begin vorig seizoen. Nu is het 2 maanden te vroeg maar iedereen begint al te klagen. En ja ... ik zit ook nog op mijn honger maar als de sportieve lijn van vorige jaren wordt doorgetrokken hoop ik nog op wat extra. Nog 2 maanden geduld...
Als supporter ben ik niet super enthousiast momenteel op mijn voetbalclub maar toch wel gematigd positief dat we op de goeie weg zijn. Ook als voetbalclub....
Mijn bescheiden half vol glas....
Als voetbalclub zijn de resultaten van de laatste jaren in stijgende lijn. Maak uw grafiekje maar van bijna failliet naar bijna amateur naar bijna middenmoot, naar bijna play-offs..... als voetbalclub...
Als voetbalclub brengen we voor het eerst spelers voort die gewild zijn door toppers uit 1B of zelfs ploegen uit 1A of buitenland... als voetbalclub ...
Als voetbalclub wil ik de vergelijking pas maken bij de start van de voorbereiding of zelf de competitie of zelf einde transfer periode. Dan kan je vergelijken met de kern begin vorig seizoen. Nu is het 2 maanden te vroeg maar iedereen begint al te klagen. En ja ... ik zit ook nog op mijn honger maar als de sportieve lijn van vorige jaren wordt doorgetrokken hoop ik nog op wat extra. Nog 2 maanden geduld...
Als supporter ben ik niet super enthousiast momenteel op mijn voetbalclub maar toch wel gematigd positief dat we op de goeie weg zijn. Ook als voetbalclub....
Mijn bescheiden half vol glas....
Kan ik in volgen maar dan lijkt mij de ervaring die gaat komen we gaan lenen, want ze wachten tot er naast de boot vallen. En als men zelf ervaring haalt ga je toch ook het loon van een boonen moeten dokken lijkt mij.TV2002 wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 7:45 pmVoor alle voorgaande uitgaande transfers had ik begrip en was ik zelfs best fier dat we eindelijk spelers met winst kunnen verkopen zoals een volwaardige profclub.
Claes een belachelijk bod doen schandelijk voor een Lierenaar in hart en nieren, Boone die weg moet komaan wie gelooft verdomme dien nu nog? Ofwel ben je zo naïef of een gek kan dit niet anders meer benoemen hoor. Ik hoor hem al 7 jaar zeggen bouwen, bouwen bouwen en ondertussen zijn er al 100 spelers gekomen en gegaan zelfs na half seizoen
... Enigste wat zijn verdienste is dat momenteel de club schuldenvrij is voor de rest...........