Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Dat mag je gerust een kleine ramp noemen lijkt me. Gigantisch financieel verschil voor ons, en nu zakt zijn marktwaarde verder, gaat hij dichter bij einde contract zijn en bovendien gaat hij nog amper spelen ook.
Dat verklaart wel 1 en ander.
Mijn info is toch net iets anders; vrijdag operatie en dan 10-12 weken uit. Met wat meeval hebben we die in september/oktober terug.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dat is dus exact wat ik dacht ... anders had die bij winterstop weg geweest. Willem 2xheeft dat goed gespeeld wachten tot einde seizoen om te zien of hij fit is. Die degradatie van willem 2 daar heb ik bedenkingen bij, zou daar stukken meer verdienen en mogelijk maar 1 jaartje in 2 de klasse zitten. Wat nu half jaar revalideren en niet spelen dag centen dus. Oke daar kan de club niks aan doen natuurlijk.
Dan nog he oktober, eens je terug de oude kierev bent gaat veel langer duren , ik zou zeggen contract verlengen en hem terug top maken en dan verkopen. Maar ja de speler moet zelf ook voor open staan
-
Inderdaad, de club zou dan best zijn kontrakt proberen te verlengen, om hem 1-2 jaar later te verkopen, een win-win situatie.Carlke wrote: ↑Thu Jun 19, 2025 8:55 amDan nog he oktober, eens je terug de oude kierev bent gaat veel langer duren , ik zou zeggen contract verlengen en hem terug top maken en dan verkopen. Maar ja de speler moet zelf ook voor open staan
- Justhomuch
Wacht gewoon af tot we 5 matchen ver zijn, er gaan wat spelers weg en het is hier alle hens aan dekNetzer wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 7:47 pmIk geniet van het zonnetje, maak u niet ongerust. Kijk jij dan wel uit dat je je niet door het zonnetje laat verblinden.Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 7:36 pmEn als er dan eens iets positief te vermelden valt dan zie of hoor je u niet, ga gewoon van het zonnetje genieten man.![]()
Vertel me dan een keer het goede nieuws, jij als positivo. En wat in mijn uitleg is volgens u niet correct om zo gepikeerd te reageren?
Spreek me absoluut tegen en overtuig ons allemaal dat de club het echt wel goed doet.
Als voetbalclub he Justhomuch, niet het real estate riedeltje.

Mensen die mij kennen weten dat ik zeker geen positivo ben, en ik geef u ergens ook gewoon gelijk, maar uw club altijd liggen afkraken, wat schiet je daar mee op?
Wij komen áltijd terug!
Sow-Kireev-Peersman-Dailly-LM-Claes-Boone-Mawete...Wie weet vertrekt nog iemand die basisspeler was..... Je begint terug vanaf nul en tot heden zijn hun vervangers nobele onbekenden en of spelers die uit belofteploeg en komen en niks ervaring hebben in 1B. Als men 1 of 2 keer raakt schiet als De Kerf zal men mogen tevreden zijn niet ieder zet die stap op enkele maanden. Er staat niks meer als een basis. Maar no panic mensen we beginnen er pas aan over een goede 7 weken. We zullen nog eens spreken na een match of 10, btw is het wel zeker dat de Amerikaan aan de slag blijft op het lisp???
-
Het aanvaarden en respecteren van meningen die anders zijn dan de jouwe, zou je al een eind op weg helpen, je zou het woord "afbreken"dan niet hoeven te gebruiken.....Justhomuch wrote: ↑Thu Jun 19, 2025 1:46 pmWacht gewoon af tot we 5 matchen ver zijn, er gaan wat spelers weg en het is hier alle hens aan dekNetzer wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 7:47 pmIk geniet van het zonnetje, maak u niet ongerust. Kijk jij dan wel uit dat je je niet door het zonnetje laat verblinden.Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 7:36 pmEn als er dan eens iets positief te vermelden valt dan zie of hoor je u niet, ga gewoon van het zonnetje genieten man.![]()
Vertel me dan een keer het goede nieuws, jij als positivo. En wat in mijn uitleg is volgens u niet correct om zo gepikeerd te reageren?
Spreek me absoluut tegen en overtuig ons allemaal dat de club het echt wel goed doet.
Mensen die mij kennen weten dat ik zeker geen positivo ben, en ik geef u ergens ook gewoon gelijk, maar uw club altijd liggen afkraken, wat schiet je daar mee op?
Vaak zullen het mensen zijn met een andere ervaring en zakelijke of sportieve achtergrond dan de jouwe die hun mening schrijven vanuit hun perspectief.
Vergeet niet dat we hier allemaal supporter zijn van dezelfde club, ikzelf zou hier geen minuut van mijn tijd spenderen ware het niet dat Lierse SK héél diep in mijn hart zit.
Ik hoop toch dat er nog iets deftig bij komt voor centraal achterin, na het vertrek van Marijnissen en Boone.
Als er weer een blessure zou volgen van Perdichizzi, zoals vorig seizoen het geval was, dan zittten we daar echt in de problemen.
Dus eigenlijk zouden er 2 centrale verdedigers mogen bijkomen.
Als er weer een blessure zou volgen van Perdichizzi, zoals vorig seizoen het geval was, dan zittten we daar echt in de problemen.
Dus eigenlijk zouden er 2 centrale verdedigers mogen bijkomen.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Klopt had beter 2x moeten nadenken alvorens te posten.Tamas Krivitz wrote: ↑Thu Jun 19, 2025 4:02 pmHet aanvaarden en respecteren van meningen die anders zijn dan de jouwe, zou je al een eind op weg helpen, je zou het woord "afbreken"dan niet hoeven te gebruiken.....Justhomuch wrote: ↑Thu Jun 19, 2025 1:46 pmWacht gewoon af tot we 5 matchen ver zijn, er gaan wat spelers weg en het is hier alle hens aan dekNetzer wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 7:47 pm
Ik geniet van het zonnetje, maak u niet ongerust. Kijk jij dan wel uit dat je je niet door het zonnetje laat verblinden.![]()
Vaak zullen het mensen zijn met een andere ervaring en zakelijke of sportieve achtergrond dan de jouwe die hun mening schrijven vanuit hun perspectief.
Vergeet niet dat we hier allemaal supporter zijn van dezelfde club, ikzelf zou hier geen minuut van mijn tijd spenderen ware het niet dat Lierse SK héél diep in mijn hart zit.
Mijn excuses aan Netzer.
Wij komen áltijd terug!