Zulte Waregem - Lierse K. [19-04-2024]
Zulte Waregem - Lierse K. [19-04-2024]
Slechte punten. Ik was al bijna vergeten een topic aan te maken, maar vanavond bekampen we Zulte Waregem. Voor ons staat er niets meer op het spel. Zulte kan wel nog uit de top 6 vallen.
Re: Zulte Waregem - Lierse K. [19-04-2024]
Obbi en Stan opnieuw niet geselecteerd.
Denk dat beide niet veel zin hebben om op bank te zitten... en wetende dat je weg moet.zal mischien met obbi ook zijn nu. Had hij geen gesprek met bestuur !
Voor wie er straks niet bij kan zijn: de wedstrijd wordt straks niet integraal uitgezonden op tv omwille van teveel matchen tegelijk..
Verschillende ploegen in 1B deelden dit al, maar wij uiteraard weer niet. Alleen Beerschot - Patro en Francs-Borains - Dender worden uitgezonden, de rest kan je volgen via een multilive.
Verschillende ploegen in 1B deelden dit al, maar wij uiteraard weer niet. Alleen Beerschot - Patro en Francs-Borains - Dender worden uitgezonden, de rest kan je volgen via een multilive.
Dat moeten ze dan nog snel aangepast hebben. Want voordat de selectie ook op sociale media verscheen, stond hij ook bij de niet-geselecteerden.
Ook gezien alleen de schrijver had aangepast schemaTV2002 wrote: ↑Fri Apr 19, 2024 3:21 pmDat moeten ze dan nog snel aangepast hebben. Want voordat de selectie ook op sociale media verscheen, stond hij ook bij de niet-geselecteerden.
Allemaal wat gissen he .
Mijn sterkste vermoeden is dat hij al een andere aanbieding heeft en een transfer probeert af te dwingen .
Ik was vorige week ook tijdig op het lisp en kan begrijpen dat hij niet helemaal tevreden was . Maar dat de rest al aan het opwarmen was terwijl hij langs de kant met zijn vrienden een babbeltje aan het maken was vond ik ook niet echt profwaardig .
Maar bon ik vind het een sympathieke gast dus kan hier evengoed totaal verkeerd in zijn .
Had gehoopt het seizoen toch nog positizf af te sluiten , maar door zulke zaken blijven we in een negatieve sfeer zitten .
Mijn sterkste vermoeden is dat hij al een andere aanbieding heeft en een transfer probeert af te dwingen .
Ik was vorige week ook tijdig op het lisp en kan begrijpen dat hij niet helemaal tevreden was . Maar dat de rest al aan het opwarmen was terwijl hij langs de kant met zijn vrienden een babbeltje aan het maken was vond ik ook niet echt profwaardig .
Maar bon ik vind het een sympathieke gast dus kan hier evengoed totaal verkeerd in zijn .
Had gehoopt het seizoen toch nog positizf af te sluiten , maar door zulke zaken blijven we in een negatieve sfeer zitten .