Lierse - RSCA Futures [11-03-2023]
Lierse - RSCA Futures [11-03-2023]
Volgend weekend wacht er een nieuwe thuismatch. Tijd voor de eerste punten in de play-offs! Wie is er aanwezig?
Re: Lierse - RSCA Futures [11-03-2023]
Ik hzb een gerucht vernomen dat deze wedstrijd op het lisp gespeeld zou worden omdat Anderlecht hun veld wil sparen. Enkel politie moet nog hun akkoord geven.
Euh, als Lierse thuis speelt, wordt ze uiteraard op het Lisp gespeeldXDV1906 wrote: Mon Mar 06, 2023 7:50 am Ik hzb een gerucht vernomen dat deze wedstrijd op het lisp gespeeld zou worden omdat Anderlecht hun veld wil sparen. Enkel politie moet nog hun akkoord geven.
Ow, oeps! Ik had het over de terugwestrijd uiteraard. 
Ik zal er zijn!
Als die wedstrijd inderdaad op het Lisp gespeeld wordt zal dat met gesloten deuren zijn, zo hebben ze ook hun "thuiswedstrijd" tegen beveren op beveren gespeeld zonder supporters.
In anderlecht zou da ook een thuismatch zijn voor ons.Mark wrote: Tue Mar 07, 2023 7:30 amAls die wedstrijd inderdaad op het Lisp gespeeld wordt zal dat met gesloten deuren zijn, zo hebben ze ook hun "thuiswedstrijd" tegen beveren op beveren gespeeld zonder supporters.
Dat ze dan ons uitvak opendoen
Dan staat er hopelijk wel iets tegenover. Ons veld zag er tegen Beerschot al belabberd uit.Mark wrote: Tue Mar 07, 2023 7:30 amAls die wedstrijd inderdaad op het Lisp gespeeld wordt zal dat met gesloten deuren zijn, zo hebben ze ook hun "thuiswedstrijd" tegen beveren op beveren gespeeld zonder supporters.
Ik ben aanwezig: we gaan wel iets moeten rapen of de play-offs worden een pijnlijke zaak.
Aanwezig! Ik heb er een goed gevoel bij eigenlijk.
Matchday! Op naar de overwinning.