Komende speeldag nemen we het thuis op tegen Seraing. Zij begonnen furieus aan de competitie maar zijn de laatste weken toch wat weggezakt.
Hopelijk kunnen we nog eens punten pakken, hoewel sportieve redding stilaan een onmogelijke opdracht lijkt.
Hoe zouden jullie de match aanvatten?
Lierse K - Seraing [28-02-2021]
Re: Lierske K - Seraing [28-02-2021]
Ik zou niet veel sleutelen, eerlijkgezegd. Ik zie hem Aabbou nog wel terug in de basis droppen, maar ten koste van wie? Allach?
Ik zou Gillis eens rust gunnen nog jong en te wisselvallig, normaal ook op zo een leeftijd die positie. Van genechten ook weekje niet gespeeld en zie hoe een goede match hij speelde in Lommel.Eric wrote: Tue Feb 23, 2021 7:57 pm Ik zou niet veel sleutelen, eerlijkgezegd. Ik zie hem Aabbou nog wel terug in de basis droppen, maar ten koste van wie? Allach?
Mee eens.Carlke wrote: Tue Feb 23, 2021 9:40 pmIk zou Gillis eens rust gunnen nog jong en te wisselvallig, normaal ook op zo een leeftijd die positie. Van genechten ook weekje niet gespeeld en zie hoe een goede match hij speelde in Lommel.Eric wrote: Tue Feb 23, 2021 7:57 pm Ik zou niet veel sleutelen, eerlijkgezegd. Ik zie hem Aabbou nog wel terug in de basis droppen, maar ten koste van wie? Allach?
Ik ook. Eén match is voldoende denk ik. Intrinsiek is die echt erg goed, maar nu hebben we een iets bredere en kwalitatievere kern dan in voor de winterstop, dus nu heb je tenminste wat alternatieven die je daar kan zetten.KRKN wrote: Wed Feb 24, 2021 11:11 amMee eens.Carlke wrote: Tue Feb 23, 2021 9:40 pmIk zou Gillis eens rust gunnen nog jong en te wisselvallig, normaal ook op zo een leeftijd die positie. Van genechten ook weekje niet gespeeld en zie hoe een goede match hij speelde in Lommel.Eric wrote: Tue Feb 23, 2021 7:57 pm Ik zou niet veel sleutelen, eerlijkgezegd. Ik zie hem Aabbou nog wel terug in de basis droppen, maar ten koste van wie? Allach?
Gillis rust, Allach op den 10 en abboou op de plek van Allach. Dat zou ook wel moeten werken volgens mijFlor wrote: Wed Feb 24, 2021 4:55 pmIk ook. Eén match is voldoende denk ik. Intrinsiek is die echt erg goed, maar nu hebben we een iets bredere en kwalitatievere kern dan in voor de winterstop, dus nu heb je tenminste wat alternatieven die je daar kan zetten.
Idd. Dat kan vonken geven.Yentl1992 wrote: Thu Feb 25, 2021 2:35 pmGillis rust, Allach op den 10 en abboou op de plek van Allach. Dat zou ook wel moeten werken volgens mijFlor wrote: Wed Feb 24, 2021 4:55 pmIk ook. Eén match is voldoende denk ik. Intrinsiek is die echt erg goed, maar nu hebben we een iets bredere en kwalitatievere kern dan in voor de winterstop, dus nu heb je tenminste wat alternatieven die je daar kan zetten.
Dit Seraing is niet meer in zo'n goeie doen. Er lijkt me iets mogelijk.
Re: Lierse K - Seraing [28-02-2021]
Grrr! Vandaag pas tot het besef gekomen dat het om 16.00 is. Ik ga alleen maar het eerste halfuur kunnen zien 
Goed nieuws toch dat is gewoonlijk ons beste tijd van match !KRKN wrote: Sun Feb 28, 2021 9:10 am Grrr! Vandaag pas tot het besef gekomen dat het om 16.00 is. Ik ga alleen maar het eerste halfuur kunnen zien![]()
Ik zie ons eigenlijk vanavond nog wel iets rapen. Om dan volgende week weer zwaar onderuit te gaan natuurlijk.