2, denk ook dat La Lou het zwakke broertje zal zijn maar dan weet je ook meteen hoe erg het gesteld is bij LK momenteel .. heeft vooral te maken met één persoon die nog altijd gedekt wordt door het bestuur onbegrijpelijk gewoon! Waarom niet starten met je beste elf? Bekijk het voorlopige rapport van Peeters schrijnend met deze kern hoor de laatste 3Carlke schreef: zo sep 01, 2019 10:31 am Volgens mij verliezen we tegen een wel erg slechte ploeg. Ik ben geen fan van de trainer en zijn rare keuzes ! Maar gisteren hebben ze zich zelf in nesten gewerkt. Vermeiren mist grote kansen, doelman in mijn ogen niet vrijuit bij 1-0. En dan helemaal iets anders die combiregeling was echt niet nodig. 1000 man heel gedoe !
wedstrijden in de competitie vorig seizoen onder Peeters 2 op 9, in de eindronde 10 op 18 maar dan ook wetende dat voor Thes niks meer op spel stond al maanden aan het kwakkelen was en bij Deinze ook het vuur weg was Virton was de echte waardemeter! Het nieuwe seizoen begint nog slechter nl slechte voorbereiding ook naast het veld verlies BVB tegen een club die een reeks lager speelt en nu weer verlies bij wss de zwakste ploeg uit de reeks ééntje die juist promoveerde! Nog dit hoeveel echt goede matchen onder de Rocky afgehaspeld? Met deze trainer wordt het een zeer moeilijk seizoen hoe ongeloofwaardig het ook kan klinken voor sommigen cijfers liegen nooit mensen nog dit Trost is voor veel minder ontslagen hoor .. vanaf het moment dat je de opstelling zag tegen La Lou wist je voldoende, wist je ook dat de kans op verlies groot zou zijn! Starten met alleen Vermeiren voorin en vooral om niet te verliezen ..