UR La Louvière Centre - Lierse Kempenzonen [31-08-2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: UR La Louvière Centre - Lierse Kempenzonen [31-08-2019]

Post by ozzy105 » Sun Sep 01, 2019 1:34 pm

Carlke wrote:
Sun Sep 01, 2019 10:31 am
Volgens mij verliezen we tegen een wel erg slechte ploeg. Ik ben geen fan van de trainer en zijn rare keuzes ! Maar gisteren hebben ze zich zelf in nesten gewerkt. Vermeiren mist grote kansen, doelman in mijn ogen niet vrijuit bij 1-0. En dan helemaal iets anders die combiregeling was echt niet nodig. 1000 man heel gedoe !
2, denk ook dat La Lou het zwakke broertje zal zijn maar dan weet je ook meteen hoe erg het gesteld is bij LK momenteel .. heeft vooral te maken met één persoon die nog altijd gedekt wordt door het bestuur onbegrijpelijk gewoon! Waarom niet starten met je beste elf? Bekijk het voorlopige rapport van Peeters schrijnend met deze kern hoor de laatste 3
wedstrijden in de competitie vorig seizoen onder Peeters 2 op 9, in de eindronde 10 op 18 maar dan ook wetende dat voor Thes niks meer op spel stond al maanden aan het kwakkelen was en bij Deinze ook het vuur weg was Virton was de echte waardemeter! Het nieuwe seizoen begint nog slechter nl slechte voorbereiding ook naast het veld verlies BVB tegen een club die een reeks lager speelt en nu weer verlies bij wss de zwakste ploeg uit de reeks ééntje die juist promoveerde! Nog dit hoeveel echt goede matchen onder de Rocky afgehaspeld? Met deze trainer wordt het een zeer moeilijk seizoen hoe ongeloofwaardig het ook kan klinken voor sommigen cijfers liegen nooit mensen nog dit Trost is voor veel minder ontslagen hoor .. vanaf het moment dat je de opstelling zag tegen La Lou wist je voldoende, wist je ook dat de kans op verlies groot zou zijn! Starten met alleen Vermeiren voorin en vooral om niet te verliezen ..

Flor

Post by Flor » Sun Sep 01, 2019 4:15 pm

Mja, ook niet helemaal eens met de opstelling, maar het spel de eerste helft was wel meer dan behoorlijk. Toch ook een zware dosis pech gehad. Ik denk dat dit La Louviere trouwens degradatiekandidaat is.

Flor

Post by Flor » Sun Sep 01, 2019 5:10 pm

De samenvatting staat online. Het blijft zuur.

Trouwens: er wordt veel gefoeterd op de transfers, maar we mogen stilaan wel de loftrompet bovenhalen voor Doumbia vind ik. Met die gast er vorig jaar van het begin bij had het er een stuk anders uit kunnen zien.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Sep 01, 2019 6:51 pm

Flor wrote:
Sun Sep 01, 2019 4:15 pm
Mja, ook niet helemaal eens met de opstelling, maar het spel de eerste helft was wel meer dan behoorlijk. Toch ook een zware dosis pech gehad. Ik denk dat dit La Louviere trouwens degradatiekandidaat is.
Behoorlijk ok maar je speelt wel tegen een zwakke ploeg wss wel de zwakste uit de reeks die bovendien net promoveerde ..

KRKN

Post by KRKN » Sun Sep 01, 2019 7:17 pm

Toon Janssens geeft in een interview nog aan in ieder geval nog vol achter de coach te staan.

Magico

Post by Magico » Mon Sep 02, 2019 9:51 am

KRKN wrote:
Sun Sep 01, 2019 7:17 pm
Toon Janssens geeft in een interview nog aan in ieder geval nog vol achter de coach te staan.
Dat zou ik ook zeggen als ik net mijn ploeg in de steek heb gelaten en ik toch terug speelkansen wil krijgen

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Mon Sep 02, 2019 12:23 pm

Magico wrote:
Mon Sep 02, 2019 9:51 am
KRKN wrote:
Sun Sep 01, 2019 7:17 pm
Dat zou ik ook zeggen als ik net mijn ploeg in de steek heb gelaten en ik toch terug speelkansen wil krijgen
Zolang de trainer blijft zitten staan ze achter hun trainer en is er geen vuiltje aan de lucht. Om hun plaats natuurlijk te behouden.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Sep 02, 2019 12:54 pm

Vandaag in GVA Peeters ' als ik had gewild zat ik nu op de bank in Beveren ' .. begrijp het niet goed hij meld zich bij Waasland-Beveren aan voor de job en nu komt hij doodleuk dit verkondigen .. rare kerel!

Morpheus

Post by Morpheus » Mon Sep 02, 2019 3:20 pm

ozzy105 wrote:
Mon Sep 02, 2019 12:54 pm
Vandaag in GVA Peeters ' als ik had gewild zat ik nu op de bank in Beveren ' .. begrijp het niet goed hij meld zich bij Waasland-Beveren aan voor de job en nu komt hij doodleuk dit verkondigen .. rare kerel!
Neen dat heeft hij niet. Beveren was al tweetal weken Rocky aan het proberen overhalen maar de T1 koos voor Lierse. Dat Beveren dan snel met een persberichtje via hun lokale journalist zegt dat hij zichzelf kwam aanbieden, is om geen gezichtsverlies te lijden bij hun fans omdat ze zelfs geen trainer kunnen aantrekken uit 1ste amateur. Misschien eerst eens de versie aan onze trainer vragen ipv blindelings wat pers te geloven. Als er dus 1 ding raar is, is het de houding van Beveren.

Over de wedstrijd, die moet je ALTIJD winnen en ipv de trainer daarvan de schuld te geven, beter met een vingertje wijzen naar de inefficiëntie vooraan en Toon Janssen die de ploeg in de steek laat. Trouwens La Louvière de zwakste van de reeks? Laten we dat vooral heel voorbarig houden, die ploeg is al bijna 1,5j ongeslagen thuis in competitieverband en legde 2 weken geleden Westerlo in de croky cup het vuur aan de schenen, de 1b ploeg trad daar toch aan met 7 basisspelers.

Graag wat meer positieve sfeer creëren tg RWDM, want dat negativisme helpt voor geen meter!

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Sep 02, 2019 4:04 pm

De lijn onder Peeters wordt doorgetrokken van vorig seizoen dat is de realiteit cijfers liegen nooit! Vorig jaar eindigde hij de laatste 3 competitiematchen met een schamele 2 op 9. Nu heeft hij vanaf het begin de touwtjes in handen en kijk uit de beker tegen een club die reeks lager speelt en verlies tegen een matige ploeg die net promoveerde! Ook vertikt hij bij regelmaat om de beste elf te laten starten!!! Nogmaals het is een trainer voor één of twee reeksen lager .. te beperkt en te onervaren om een club als LK te laten promoveren harde realiteit! Consequent is het bestuur ook niet onder Trost beter rapport slechts één verliesmatch op 9 speeldagen en hij kon vertrekken ..Peeters mag blijven aanmodderen!

Post Reply