Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Steve,Steve84 wrote: ↑Tue Feb 03, 2026 6:03 pm@ Ludo
Ik heb dat een tijd geleden ook eens bekeken. Is het niet raar dat er zo weinig kapitaal in one touch footbal zit? Waar zit hun slagkracht eigenlijk? Of moeten we hun als een datacenter bekijken die onderbelichte voetballers uit lagere klassen naar Lierse kan loodsen?
aan de hand van de gekende 2024-cijfers denk ik dat je analyse niet ver van de waarheid gaat zitten.
Maar de beursuitstap medio 2025 kan mogelijk iets anders betekenen, niet duidelijk voor ons, uiteraard wel voor hen
Maar, zolang hun inbreng ook op de rekening van KLSK staat...
-
LispFan1906
Nu de transferperiode voorbij is, even een overzicht van de aflopende contracten:
- Victor Daguin (optie op verlenging)
- Noah De Ridder (optie op verlenging)
- Thiebe Van Elsuwege (optie op verlenging)
- Tiago Vermeulen (optie op 2 seizoenen verlenging)
- Dylan Demuynck (huurspeler)
- Noam Mayoka-Tika (huurspeler)
- Brent Laes
- Pieter De Schrijver
- Daan De Peuter
- Lander Verbist
- Brent Laes
- Pieter De Schrijver
- Daan De Peuter
- Lander Verbist
Zou Daguin zeker verlengen. Inmiddels toch een vaste waarde aan het worden in onze reeks. Mayoka-Tika vond ik afgelopen weekend echt goed. Die mag wat mij betreft ook blijven. De Peuter kan je ook moeilijk laten vertrekken nu.LispFan1906 wrote: ↑Tue Feb 03, 2026 8:01 pmNu de transferperiode voorbij is, even een overzicht van de aflopende contracten:
- Brent Laes
- Pieter De Schrijver
- Daan De Peuter
- Lander Verbist
Ik vond Van Elsuwege tegen Beerschot best ok. Niet de meest verfijnde voetballer, maar prijs/kwaliteit niet verkeerd om in de kern te hebben denk ik.
Volledig akkoord, gewoon in de basis gedropt als "noodgeval" tegen de eerste en derde van het klassement en die jongen heeft het gewoon goed gedaan. Niets uitzonderlijks, maar ook geen dramatische fouten. Optie zeker lichten.
-
LispFan1906
Voor mij mogen ze bij iedereen de contractoptie lichten behalve bij De Ridder. Hij komt te weinig aan bod en is "al" 22 jaar dus mag hij van mij vertrekken. De Peuter moet sowieso verlengd worden en als Mayoka-Tika gratis kan overkomen mag hij ook blijven. Verbist komt net als De Ridder weinig aan bod, maar is eind dit seizoen "maar" 20 jaar dus verlengen (voor 1 seizoen) kan geen kwaad. Als De Schrijver fit blijft en zijn oude niveau haalt mag hij blijven, anders mag hij samen met Laes (te vaak geblesseerd) en Demuynck (niet goed genoeg) vertrekken.
Pds en Laes moesten die nu is allebei fit zijn en blijven...
KRKN wrote: ↑Wed Feb 04, 2026 7:33 amZou Daguin zeker verlengen. Inmiddels toch een vaste waarde aan het worden in onze reeks. Mayoka-Tika vond ik afgelopen weekend echt goed. Die mag wat mij betreft ook blijven. De Peuter kan je ook moeilijk laten vertrekken nu.LispFan1906 wrote: ↑Tue Feb 03, 2026 8:01 pmNu de transferperiode voorbij is, even een overzicht van de aflopende contracten:
- Brent Laes
- Pieter De Schrijver
- Daan De Peuter
- Lander Verbist
2 en kan op meerdere plaatsen spelen vond die achteraan zeker niet slecht !
- Justhomuch
Volledig mee eens.LispFan1906 wrote: ↑Wed Feb 04, 2026 4:15 pmVoor mij mogen ze bij iedereen de contractoptie lichten behalve bij De Ridder. Hij komt te weinig aan bod en is "al" 22 jaar dus mag hij van mij vertrekken. De Peuter moet sowieso verlengd worden en als Mayoka-Tika gratis kan overkomen mag hij ook blijven. Verbist komt net als De Ridder weinig aan bod, maar is eind dit seizoen "maar" 20 jaar dus verlengen (voor 1 seizoen) kan geen kwaad. Als De Schrijver fit blijft en zijn oude niveau haalt mag hij blijven, anders mag hij samen met Laes (te vaak geblesseerd) en Demuynck (niet goed genoeg) vertrekken.
Iemand trouwens een idee wanneer Wout terug zou zijn?
Wij komen áltijd terug!