Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ludo
Re: Transfernieuws

Post by ludo » Tue Feb 03, 2026 7:00 pm

Steve84 wrote:
Tue Feb 03, 2026 6:03 pm
@ Ludo
Ik heb dat een tijd geleden ook eens bekeken. Is het niet raar dat er zo weinig kapitaal in one touch footbal zit? Waar zit hun slagkracht eigenlijk? Of moeten we hun als een datacenter bekijken die onderbelichte voetballers uit lagere klassen naar Lierse kan loodsen?
Steve,

aan de hand van de gekende 2024-cijfers denk ik dat je analyse niet ver van de waarheid gaat zitten.
Maar de beursuitstap medio 2025 kan mogelijk iets anders betekenen, niet duidelijk voor ons, uiteraard wel voor hen 8-)

Maar, zolang hun inbreng ook op de rekening van KLSK staat...

LispFan1906

Post by LispFan1906 » Tue Feb 03, 2026 8:01 pm

Nu de transferperiode voorbij is, even een overzicht van de aflopende contracten:
- Victor Daguin (optie op verlenging)
- Noah De Ridder (optie op verlenging)
- Thiebe Van Elsuwege (optie op verlenging)
- Tiago Vermeulen (optie op 2 seizoenen verlenging)
- Dylan Demuynck (huurspeler)
- Noam Mayoka-Tika (huurspeler)
- Brent Laes
- Pieter De Schrijver
- Daan De Peuter
- Lander Verbist

KRKN

Post by KRKN » Wed Feb 04, 2026 7:33 am

LispFan1906 wrote:
Tue Feb 03, 2026 8:01 pm
Nu de transferperiode voorbij is, even een overzicht van de aflopende contracten:
- Brent Laes
- Pieter De Schrijver
- Daan De Peuter
- Lander Verbist
Zou Daguin zeker verlengen. Inmiddels toch een vaste waarde aan het worden in onze reeks. Mayoka-Tika vond ik afgelopen weekend echt goed. Die mag wat mij betreft ook blijven. De Peuter kan je ook moeilijk laten vertrekken nu.

Nirvana

Post by Nirvana » Wed Feb 04, 2026 2:35 pm

Ik vond Van Elsuwege tegen Beerschot best ok. Niet de meest verfijnde voetballer, maar prijs/kwaliteit niet verkeerd om in de kern te hebben denk ik.

Barry

Post by Barry » Wed Feb 04, 2026 3:05 pm

Nirvana wrote:
Wed Feb 04, 2026 2:35 pm
Ik vond Van Elsuwege tegen Beerschot best ok. Niet de meest verfijnde voetballer, maar prijs/kwaliteit niet verkeerd om in de kern te hebben denk ik.
Volledig akkoord, gewoon in de basis gedropt als "noodgeval" tegen de eerste en derde van het klassement en die jongen heeft het gewoon goed gedaan. Niets uitzonderlijks, maar ook geen dramatische fouten. Optie zeker lichten.

LispFan1906

Post by LispFan1906 » Wed Feb 04, 2026 4:15 pm

Voor mij mogen ze bij iedereen de contractoptie lichten behalve bij De Ridder. Hij komt te weinig aan bod en is "al" 22 jaar dus mag hij van mij vertrekken. De Peuter moet sowieso verlengd worden en als Mayoka-Tika gratis kan overkomen mag hij ook blijven. Verbist komt net als De Ridder weinig aan bod, maar is eind dit seizoen "maar" 20 jaar dus verlengen (voor 1 seizoen) kan geen kwaad. Als De Schrijver fit blijft en zijn oude niveau haalt mag hij blijven, anders mag hij samen met Laes (te vaak geblesseerd) en Demuynck (niet goed genoeg) vertrekken.

Steve84

Post by Steve84 » Wed Feb 04, 2026 5:48 pm

Pds en Laes moesten die nu is allebei fit zijn en blijven...

Flammea

Post by Flammea » Wed Feb 04, 2026 6:52 pm

Steve84 wrote:
Wed Feb 04, 2026 5:48 pm
Pds en Laes moesten die nu is allebei fit zijn en blijven...
Pieter is fit volgens mij. Zat de voorbije weken telkens op de bank bij Patro

Carlke

Post by Carlke » Thu Feb 05, 2026 5:32 am

KRKN wrote:
Wed Feb 04, 2026 7:33 am
LispFan1906 wrote:
Tue Feb 03, 2026 8:01 pm
- Brent Laes
- Pieter De Schrijver
- Daan De Peuter
- Lander Verbist
Zou Daguin zeker verlengen. Inmiddels toch een vaste waarde aan het worden in onze reeks. Mayoka-Tika vond ik afgelopen weekend echt goed. Die mag wat mij betreft ook blijven. De Peuter kan je ook moeilijk laten vertrekken nu.

2 en kan op meerdere plaatsen spelen vond die achteraan zeker niet slecht !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Feb 05, 2026 8:42 am

LispFan1906 wrote:
Wed Feb 04, 2026 4:15 pm
Voor mij mogen ze bij iedereen de contractoptie lichten behalve bij De Ridder. Hij komt te weinig aan bod en is "al" 22 jaar dus mag hij van mij vertrekken. De Peuter moet sowieso verlengd worden en als Mayoka-Tika gratis kan overkomen mag hij ook blijven. Verbist komt net als De Ridder weinig aan bod, maar is eind dit seizoen "maar" 20 jaar dus verlengen (voor 1 seizoen) kan geen kwaad. Als De Schrijver fit blijft en zijn oude niveau haalt mag hij blijven, anders mag hij samen met Laes (te vaak geblesseerd) en Demuynck (niet goed genoeg) vertrekken.
Volledig mee eens.

Iemand trouwens een idee wanneer Wout terug zou zijn?
Wij komen áltijd terug!

Post Reply