Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
andyosgarcia
Re: Transfernieuws

Post by andyosgarcia » Fri Apr 17, 2020 8:15 pm

Flor wrote:
Fri Apr 17, 2020 8:00 pm
KRKN wrote:
Fri Apr 17, 2020 6:29 pm
Carlke wrote:
Fri Apr 17, 2020 6:11 pm
Misschien geen slechte te weinig zien spelen, maar weer rechtshalf met delorge en vink zitten.we daar wel heel dik ! Of gaat er 1 van de 2 weg ?
Lijkt me straf dat ze Jonas zouden laten gaan. Delorge mogelijks?
Goh.. Misschien wel één van de topverdieners. Populair bij de fans, maar bracht die wat er nodig was? Op het einde wel, op het begin toch wat minder. Nu: ik zie hem graag spelen en de rest aanvuren. Topkerel, sowieso. Anderzijds: zowel onze nieuwe aanwinst als Delorge zijn erg jong, dus dan lijkt het me logischer dat Kino mogelijks zou vertrekken.
Dat vette kan je over de ander 30 ook zeggen... :D bij een groot deel kwam het betere nooit.
Ken de jonge niet , ga hem ook niet afschieten, jong en uit de streek allemaal goed.
Maar op een positie waar je dubbel bezet bent met een goeie eerste keuzen en een jonge backup nog een extra gaan halen...
Als ge Jonas laat gaan schiet je jezelf in de voeten.
Het is op links dat er iets moet komen, dringend.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Apr 17, 2020 8:19 pm

andyosgarcia wrote:
Fri Apr 17, 2020 8:15 pm
Flor wrote:
Fri Apr 17, 2020 8:00 pm
KRKN wrote:
Fri Apr 17, 2020 6:29 pm

Lijkt me straf dat ze Jonas zouden laten gaan. Delorge mogelijks?
Goh.. Misschien wel één van de topverdieners. Populair bij de fans, maar bracht die wat er nodig was? Op het einde wel, op het begin toch wat minder. Nu: ik zie hem graag spelen en de rest aanvuren. Topkerel, sowieso. Anderzijds: zowel onze nieuwe aanwinst als Delorge zijn erg jong, dus dan lijkt het me logischer dat Kino mogelijks zou vertrekken.
Dat vette kan je over de ander 30 ook zeggen... :D bij een groot deel kwam het betere nooit.
Ken de jonge niet , ga hem ook niet afschieten, jong en uit de streek allemaal goed.
Maar op een positie waar je dubbel bezet bent met een goeie eerste keuzen en een jonge backup nog een extra gaan halen...
Als ge Jonas laat gaan schiet je jezelf in de voeten.
Het is op links dat er iets moet komen, dringend.
Was ik ook al aan’t denken
Wij komen áltijd terug!

DSimmes

Post by DSimmes » Fri Apr 17, 2020 9:05 pm

Cold wrote:
Fri Apr 17, 2020 7:59 pm
Zijn dit spelers die in 1b meekunnen moest het nodig zijn?
Uiteraard niet... Heeft bij Westerlo niet gespeeld... Enerzijds gaan ze in beroep voor een licentie voor 1B maar ze halen dan wel spelers die in 1B niet aan de bak kwamen... Raar toch...

Axassin

Post by Axassin » Fri Apr 17, 2020 9:39 pm

Maar mannen toch, ik zie echt niets mis met deze transfer. Die jongen is 19, kreeg profcontract op zijn 17 bij westerlo en speelde dit jaar mee in 2/3de van de matchen van de nummer 3 uit onze reeks.

Die gaat niet als eerste rechtsback aan het seizoen beginnen. Gewoon een kwestie van alle posities dubbel te bezetten. Aan hem om ieders ongelijk te bewijzen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Flor

Post by Flor » Fri Apr 17, 2020 9:54 pm

Axassin wrote:
Fri Apr 17, 2020 9:39 pm
Maar mannen toch, ik zie echt niets mis met deze transfer. Die jongen is 19, kreeg profcontract op zijn 17 bij westerlo en speelde dit jaar mee in 2/3de van de matchen van de nummer 3 uit onze reeks.

Die gaat niet als eerste rechtsback aan het seizoen beginnen. Gewoon een kwestie van alle posities dubbel te bezetten. Aan hem om ieders ongelijk te bewijzen.
Mee eens. Heb zeker niets tegen zijn komst, ik vraag me eerder af of we met 3 rechtsbacks in onze kern gaan zitten.

En ik zou tout court graag een zicht krijgen op de vertrekkers.

Axassin

Post by Axassin » Fri Apr 17, 2020 10:05 pm

Flor wrote:
Fri Apr 17, 2020 9:54 pm
Axassin wrote:
Fri Apr 17, 2020 9:39 pm

Mee eens. Heb zeker niets tegen zijn komst, ik vraag me eerder af of we met 3 rechtsbacks in onze kern gaan zitten.

En ik zou tout court graag een zicht krijgen op de vertrekkers.
Ik vermoed dat vinck wel zal blijven en dat delorge vertrekt. Alhoewel TVI wel trainer was bij Lommel toen hij daar tekende maar al na de voorbereiding mocht vertrekken.

Blijvers/vertrekkers zullen gecommuniceerd worden als er met iedereen een akkoord is denk ik. Ook onzekerheid over de reeks maakt het er niet makkelijker op: zo'n boulaouali zou ik in 1ste amateur terug een kans geben bijvoorbeeld, 1B da's een ander verhaal voor zo'n jongen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Fri Apr 17, 2020 10:19 pm

Trouwens : seppe brulmans liked ook deze transfer weer op facebook. Oftewel is hij stiekem fan, ofwel is hier meer aan de hand :mrgreen:

KRKN

Post by KRKN » Sat Apr 18, 2020 8:55 am

Axassin wrote:
Fri Apr 17, 2020 10:19 pm
Trouwens : seppe brulmans liked ook deze transfer weer op facebook. Oftewel is hij stiekem fan, ofwel is hier meer aan de hand :mrgreen:
:mrgreen:

Ik neem aan dat ze die transfers wel al allemaal rond hadden nog voor de hele licentieheisa. Toch al drie transfers dan (Seppe inclusief) zonder zicht op de reeks.

G.C.

Post by G.C. » Sat Apr 18, 2020 8:56 am

Volgens GVA heeft Vinck te horen gekregen dat hij mag uitzien naar andere werkgever.

KRKN

Post by KRKN » Sat Apr 18, 2020 9:02 am

G.C. wrote:
Sat Apr 18, 2020 8:56 am
Volgens GVA heeft Vinck te horen gekregen dat hij mag uitzien naar andere werkgever.
Dan toch. Vind ik jammer; dat gaat zwaar vallen bij de supporters. Hij was einde contract?

Ik vermoed dat dat echt puur een financiele kwestie is.

Post Reply