Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
BB666
Re: Transfernieuws

Post by BB666 » Thu Apr 16, 2020 11:24 am

Vergaaneglorie wrote:
Wed Apr 15, 2020 7:42 pm
Eric wrote:
Wed Apr 15, 2020 7:38 pm
Die stond samen met Samyn erg hoog op 'mensen die we moeten binnenhalen'. Content met dit nieuws: een leider achteraan die er echt plezier in lijkt te hebben om voor geelzwart te spelen. Met hem en Smolders kunnen we wel wat.

Misschien nog 1 CV nodig in de breedte ? Niet van dat niveau; desnoods een goeie belofte doorschuiven.
2 maar enkel Samyn hink ik op 2 gedachten is goed in 1 am. Maar waarom moest roeselare hem niet hebben? Dat was nu ook niet de topploeg in 1B.
Je kan net dezelfde argumenten gebruiken voor Santermans.
Lommel moest hem ook niet en die zijn nu ook niet echt een hoogvlieger.
Enige clubs dat ze voorgebleven zijn, vechten om hun voortbestaan wegens financiële malaise ...

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Thu Apr 16, 2020 12:10 pm

BB666 wrote:
Thu Apr 16, 2020 11:24 am
Vergaaneglorie wrote:
Wed Apr 15, 2020 7:42 pm
Eric wrote:
Wed Apr 15, 2020 7:38 pm
Die stond samen met Samyn erg hoog op 'mensen die we moeten binnenhalen'. Content met dit nieuws: een leider achteraan die er echt plezier in lijkt te hebben om voor geelzwart te spelen. Met hem en Smolders kunnen we wel wat.

Misschien nog 1 CV nodig in de breedte ? Niet van dat niveau; desnoods een goeie belofte doorschuiven.
2 maar enkel Samyn hink ik op 2 gedachten is goed in 1 am. Maar waarom moest roeselare hem niet hebben? Dat was nu ook niet de topploeg in 1B.
Je kan net dezelfde argumenten gebruiken voor Santermans.
Lommel moest hem ook niet en die zijn nu ook niet echt een hoogvlieger.
Enige clubs dat ze voorgebleven zijn, vechten om hun voortbestaan wegens financiële malaise ...
Ook waarheid.

KRKN

Post by KRKN » Fri Apr 17, 2020 6:04 pm

YENTL VAN GENECHTEN NAAR LIERSE

17.04.2020
Lierse heeft deze namiddag zijn derde transfer gerealiseerd. Met Yentl Van Genechten werd een 19-jarige rechtervleugelverdediger gehaald.

De in Lier geboren Van Genechten komt transfervrij over van KVC Westerlo waar hij onder Bob Peeters mocht debuteren in de Proximus League. Vorig seizoen werd hij uitgeleend aan reeksgenoot Thes Sport en speelde hij er 16 wedstrijden.

Van Genechten tekende voor 1 seizoen + 1 optie.

Yentl Van Genechten: “Ik ben van Heist-op-den-Berg afkomstig en voor mij is Lierse de grootste club uit de regio. Het is voor mij een enorme eer om voor deze club te mogen spelen. Persoonlijk sta ik sta te popelen om voor zoveel supporters te spelen. Ik kijk er naar uit om meters te maken op de flank, aangestuwd door de supporters op de berg denk ik dat ik een hele marathon ga kunnen lopen (lacht)"

Herwig Van Lommel: “Met Yentl Van Genechten halen we een jonge speler uit de streek met veel potentieel. Yentl bezit voornamelijk over een groot loopvermogen en een uitstekende traptechniek. Met zijn 1,95meter halen we een speler met gestalte in huis, een profiel waarvan we vorig seizoen te weinig van hadden in onze kern. Ook niet onbelangrijk is dat Van Genechten een echte jonge uit de streek is en het Lierse DNA in de genen heeft”

Carlke

Post by Carlke » Fri Apr 17, 2020 6:11 pm

Misschien geen slechte te weinig zien spelen, maar weer rechtshalf met delorge en vink zitten.we daar wel heel dik ! Of gaat er 1 van de 2 weg ?

KRKN

Post by KRKN » Fri Apr 17, 2020 6:29 pm

Carlke wrote:
Fri Apr 17, 2020 6:11 pm
Misschien geen slechte te weinig zien spelen, maar weer rechtshalf met delorge en vink zitten.we daar wel heel dik ! Of gaat er 1 van de 2 weg ?
Lijkt me straf dat ze Jonas zouden laten gaan. Delorge mogelijks?

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Apr 17, 2020 6:44 pm

KRKN wrote:
Fri Apr 17, 2020 6:29 pm
Carlke wrote:
Kino Delorge zijn verbintenis loopt wel af maar heeft nog een optie voor één seizoen ..Vinck zijn verbintenis loopt ook af maar geen optie dacht ik .. achteraan zit het goed niet aan twijfelen maar een degelijke nummer 10 en extra-spits is en blijft een must dan nog hopen dat Allach-Boulaouali-Samyn bijtekenen en men zit zeer goed!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Apr 17, 2020 6:53 pm

ozzy105 wrote:
Fri Apr 17, 2020 6:44 pm
KRKN wrote:
Carlke wrote:
Kino Delorge zijn verbintenis loopt wel af maar heeft nog een optie voor één seizoen ..Vinck zijn verbintenis loopt ook af maar geen optie dacht ik .. achteraan zit het goed niet aan twijfelen maar een degelijke nummer 10 en extra-spits is en blijft een must dan nog hopen dat Allach-Boulaouali-Samyn bijtekenen en men zit zeer goed!
En een linksback
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Apr 17, 2020 6:54 pm

Toon Janssen ook einde verbintenis zie ik dien kerel moet men ook trachten te behouden was één van de sterkhouders de laatste wedstrijden …. je ziet nog heel veel werk op het lisp voor het bestuur!

Cold

Post by Cold » Fri Apr 17, 2020 7:59 pm

Zijn dit spelers die in 1b meekunnen moest het nodig zijn?

Flor

Post by Flor » Fri Apr 17, 2020 8:00 pm

KRKN wrote:
Carlke wrote:
Goh.. Misschien wel één van de topverdieners. Populair bij de fans, maar bracht die wat er nodig was? Op het einde wel, op het begin toch wat minder. Nu: ik zie hem graag spelen en de rest aanvuren. Topkerel, sowieso. Anderzijds: zowel onze nieuwe aanwinst als Delorge zijn erg jong, dus dan lijkt het me logischer dat Kino mogelijks zou vertrekken.

Post Reply