Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Wat telt is het heden, iedere startende club maakt beginnersfouten logisch ook!Thomas1906 wrote: ↑Sat Sep 25, 2021 9:03 pmAls je ziet waar tal van ex-spelers belanden zit daar toch vaak 2e amateur tussen. Zegt genoeg over het sportieve beleid de eerste 2 jaren en verklaart de resultaten.
-
Een mogelijke oplossing voor ons probleem lijkt me Leonardo Rocha. Af en toe invaller bij Eupen. Is sterk, groot en kan meevoetballen. Hamim is ook sterk maar wint bijna geen enkel duel. Meevoetballen doet hij ook niet. Naessens is 10 keer beter maar kan nog geen hele match aan vermoed ik.
Moesten we die nu kunnen huren, zie ik ons veel meer kansen afwerken en dan komen we nooit in de problemen. Kent TVI ook van bij Lommel dus ook een pluspunt. Financieel moet dat ook lukken aangezien die vorig jaar bij RWDM zat.
Moesten we die nu kunnen huren, zie ik ons veel meer kansen afwerken en dan komen we nooit in de problemen. Kent TVI ook van bij Lommel dus ook een pluspunt. Financieel moet dat ook lukken aangezien die vorig jaar bij RWDM zat.
Lijkt me echt niet haalbaar. Zal bij RWDM vorig jaar ook wel dé grootverdiener geweest zijn. Lijkt me een veel te zwaar contract om er nog even in de winter bij te pakken. Zou hem wel erg graag zien komen hoor, daar niet van.KLSK190630 wrote: ↑Mon Dec 20, 2021 8:33 amEen mogelijke oplossing voor ons probleem lijkt me Leonardo Rocha. Af en toe invaller bij Eupen. Is sterk, groot en kan meevoetballen. Hamim is ook sterk maar wint bijna geen enkel duel. Meevoetballen doet hij ook niet. Naessens is 10 keer beter maar kan nog geen hele match aan vermoed ik.
-
KRKN wrote: ↑Mon Dec 20, 2021 10:27 amLijkt me echt niet haalbaar. Zal bij RWDM vorig jaar ook wel dé grootverdiener geweest zijn. Lijkt me een veel te zwaar contract om er nog even in de winter bij te pakken. Zou hem wel erg graag zien komen hoor, daar niet van.KLSK190630 wrote: ↑Mon Dec 20, 2021 8:33 amEen mogelijke oplossing voor ons probleem lijkt me Leonardo Rocha. Af en toe invaller bij Eupen. Is sterk, groot en kan meevoetballen. Hamim is ook sterk maar wint bijna geen enkel duel. Meevoetballen doet hij ook niet. Naessens is 10 keer beter maar kan nog geen hele match aan vermoed ik.
Mmm ja misschien inderdaad wat zwaar, achja met deze kern lukt het ook wel denk ik maar voor plaats 2,3,4 zal moeilijk worden.
Dien kerel moet ook ballen in de box krijgen he mensen... Als die het ook moet doen met 2 goede voorzetten op 95 minuten... Je hebt een spits die gemakkelijk 10-15 maakt gebruik hem dan ook nu moet hij niet zelden de bal gaan ophalen op 20-30 meter van het doel!!!
- Justhomuch
De aanvoer was idd echt barslecht, mag ook gezegd worden.ozzy105 wrote: ↑Tue Dec 21, 2021 12:52 amDien kerel moet ook ballen in de box krijgen he mensen... Als die het ook moet doen met 2 goede voorzetten op 95 minuten... Je hebt een spits die gemakkelijk 10-15 maakt gebruik hem dan ook nu moet hij niet zelden de bal gaan ophalen op 20-30 meter van het doel!!!
Wij komen áltijd terug!
Snap je niet was tijd ons sterke wapen,en nu kunnen die geen goede voorzet of corner trappen!Justhomuch wrote: ↑Tue Dec 21, 2021 9:24 amDe aanvoer was idd echt barslecht, mag ook gezegd worden.ozzy105 wrote: ↑Tue Dec 21, 2021 12:52 amDien kerel moet ook ballen in de box krijgen he mensen... Als die het ook moet doen met 2 goede voorzetten op 95 minuten... Je hebt een spits die gemakkelijk 10-15 maakt gebruik hem dan ook nu moet hij niet zelden de bal gaan ophalen op 20-30 meter van het doel!!!
#TRANSFER Seppe Maesen zal tot het einde van het seizoen uitgeleend worden aan KFC Dessel Sport. Veel succes, Seppe!