Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Mooie transfer, maar op een positie die eigenlijk al redelijk bezet was.
Een extra spits of centrale verdediger had zoveel nuttiger geweest.
Een extra spits of centrale verdediger had zoveel nuttiger geweest.
Formerly known as Lisp-boy
Niet helemaal mee akkoord. Enkel Liongola ter vervanging voor beide flanken. Schouterden is wat mij betreft meer dan welkom voor de flanken.
Zeker om de concurrentie met een Yagan aan te gaan, zodat die hopelijk ook terug scherp wordt.
Centraal vanachter hebben we opties genoeg, bitsindou kan daar spelen, van acker, ... En die kunnen dan respectievelijk op het middenveld vervangen worden door een de schryver bijvoorbeeld. Dus opzich vind ik dit geen slechte zet van ons bestuur.
Lijkt me een goede aanwinst!
Maxim Limbombé zal het nu wel nog moeilijker krijgen om de kern te halen.
Maxim Limbombé zal het nu wel nog moeilijker krijgen om de kern te halen.
-
Ik denk dat die nog op zijn niveau zit bij de beloften hoor. Die is nog niet klaar voor een eerste elftal lijkt me. Logisch ook he, is nog maar 17-18 jaar.
Ja, zou niet slecht zijn. Ik denk dat je meer leert uit wedstrijden in 1ste of 2de amateur dan in de beloftencompetitie.
Hannes Smolders is intussen aansloten bij Houtvenne, tweede amateurniveau. Heb zo wat de indruk dat die toch niet het maximale uit zijn carrière aan het halen is.
-
Als je ziet waar tal van ex-spelers belanden zit daar toch vaak 2e amateur tussen. Zegt genoeg over het sportieve beleid de eerste 2 jaren en verklaart de resultaten.