Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Dat vind ik ook vreemd en jammer... of zou ook voor een goed contract in het buitenland kiezen? In gva staat gewoon “einde contract”.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 10:36 amAllach vertrekt ook staat in het Nieuwsblad. Niet te begrijpen.
Is het dan al uitgesloten dat hij nog blijft? Misschien gewoon nog in onderhandeling. (Ik heb artikel in nieuwsblad niet gelezen)
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik weet dat hij graag gezien is, maar ik krijg het er niet warm van ! Maar je moet hem wel vervangen door zelfde of beter materiaal !Berrem wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 10:45 amDat vind ik ook vreemd en jammer... of zou ook voor een goed contract in het buitenland kiezen? In gva staat gewoon “einde contract”.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 10:36 amAllach vertrekt ook staat in het Nieuwsblad. Niet te begrijpen.
Is het dan al uitgesloten dat hij nog blijft? Misschien gewoon nog in onderhandeling. (Ik heb artikel in nieuwsblad niet gelezen)
-
Denk jij nu echt dat ze in staat zijn betere spelers dan Allach te halen? De tijden van Watt etc zijn voorbij hoor, vergeet het.Carlke wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 11:15 amIk weet dat hij graag gezien is, maar ik krijg het er niet warm van ! Maar je moet hem wel vervangen door zelfde of beter materiaal !Berrem wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 10:45 amDat vind ik ook vreemd en jammer... of zou ook voor een goed contract in het buitenland kiezen? In gva staat gewoon “einde contract”.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 10:36 amAllach vertrekt ook staat in het Nieuwsblad. Niet te begrijpen.
Dat bedoel ik dus veel die hem de hemel in prijzen ! Akkoord dat hij een van de betere was maar dat was nu niet moeilijk he ! Het was de bedoeling dat hij toch beetje de kar zou getrokken hebben en dat heb ik niet gezien ! Ook aanvallend mag hij toch wat meer scoren ! Maar van mij moet hij niet weg versta mij niet verkeerd, maar zoals hij vind je er veel.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 11:25 amDenk jij nu echt dat ze in staat zijn betere spelers dan Allach te halen? De tijden van Watt etc zijn voorbij hoor, vergeet het.Carlke wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 11:15 amIk weet dat hij graag gezien is, maar ik krijg het er niet warm van ! Maar je moet hem wel vervangen door zelfde of beter materiaal !Berrem wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 10:45 am
Dat vind ik ook vreemd en jammer... of zou ook voor een goed contract in het buitenland kiezen? In gva staat gewoon “einde contract”.
Zelfs in deze ploeg scoort hij bijna in 1 op de 3 wedstrijden. Geen slechte statistieken denk ik.Carlke wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 12:07 pmDat bedoel ik dus veel die hem de hemel in prijzen ! Akkoord dat hij een van de betere was maar dat was nu niet moeilijk he ! Het was de bedoeling dat hij toch beetje de kar zou getrokken hebben en dat heb ik niet gezien ! Ook aanvallend mag hij toch wat meer scoren ! Maar van mij moet hij niet weg versta mij niet verkeerd, maar zoals hij vind je er veel.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 11:25 amDenk jij nu echt dat ze in staat zijn betere spelers dan Allach te halen? De tijden van Watt etc zijn voorbij hoor, vergeet het.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
5 doelpunten 3 penalties ! Zo een spelers vind je nog hoor . Maar nog eens van mij hoeft hij niet weg.ik zeg alleen dat ik het er niet warm van krijg en dat je van dat kaliber er veel hebt. Een yagan die nu komt gaat dat ook doen hoor als hij het vertrouwen terug heeft.en zo lopen er nog veel rond !
Volgens gva is hij gewoon einde contract is bij laes ook en nog bij deel dus wil niet zeggen dat hij geen verlenging gaat krijgen. Ik geef alleen mijn mening over hem
!

Wil niet zeggen dat het de keuze van de club was. Zou wel jammer zijn, al blijft dat toch een vreemde speler. Kan nog steeds niet zeggen waar je hem het beste zou zetten. Vond hem op de flank vaak niet echt passen.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 10:36 amAllach vertrekt ook staat in het Nieuwsblad. Niet te begrijpen.
Hij stond in de gazet bij de spelers die einde contract waren. Van dat hij vertrekt, heb ik niets gelezen. Zal waarschijnlijk nog zijn contractverlenging krijgen, hoop en verwacht ik toch.KRKN wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 5:55 pmWil niet zeggen dat het de keuze van de club was. Zou wel jammer zijn, al blijft dat toch een vreemde speler. Kan nog steeds niet zeggen waar je hem het beste zou zetten. Vond hem op de flank vaak niet echt passen.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 10:36 amAllach vertrekt ook staat in het Nieuwsblad. Niet te begrijpen.
-
Ow oke, zo had ik het niet begrepen, ik hoop het ook.TV2002 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 6:23 pmHij stond in de gazet bij de spelers die einde contract waren. Van dat hij vertrekt, heb ik niets gelezen. Zal waarschijnlijk nog zijn contractverlenging krijgen, hoop en verwacht ik toch.KRKN wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 5:55 pmWil niet zeggen dat het de keuze van de club was. Zou wel jammer zijn, al blijft dat toch een vreemde speler. Kan nog steeds niet zeggen waar je hem het beste zou zetten. Vond hem op de flank vaak niet echt passen.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 10:36 amAllach vertrekt ook staat in het Nieuwsblad. Niet te begrijpen.