Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Tuur moet zeker nie komen laat maar weinje zien maar heb gezien heeft nog contract daar
Laat die mannen van Westerlo maar achterwege.. 0,0 meerwaarde. Een verlengd verblijf van Laes en Allach zijn idd belangrijk nu.
Rocha zit ik ook niet bepaald op te wachten. Graag een type spits zoals we hadden met Joachim. Super balvast, altijd aanspeelbaar baar, iemand die rust kan brengen. Ik herinner mij nog Marko Maletic bij Lommel. Vond ik ook een goeie voor 1B
Rocha zit ik ook niet bepaald op te wachten. Graag een type spits zoals we hadden met Joachim. Super balvast, altijd aanspeelbaar baar, iemand die rust kan brengen. Ik herinner mij nog Marko Maletic bij Lommel. Vond ik ook een goeie voor 1B
Je beschrijft net Rocha ? Balvast, aanspeelbaar, rust brenger en kan nog een goal maken ookMagico wrote: ↑Thu Apr 15, 2021 8:24 pmLaat die mannen van Westerlo maar achterwege.. 0,0 meerwaarde. Een verlengd verblijf van Laes en Allach zijn idd belangrijk nu.
Tjah ik weet het maar heb bij Rocha nooit echt het gevoel gehad van "wow die wil ik bij ons zien spelen"
Eentje zoals Rocha die gemakkelijk scoort, werkt en op een verdediging weegt vindt ze maar voor 1b.. Is die haalbaar en wil die eventueel komen niet twijfelen voor deze reeks gewoonweg een topper!
Absoluut..zo ene is verschil tss plaats 7 of 8 en plaats 4 tot 6 voor ons
Maletic. Die vond ik toen ook indrukwekkend. Scoorde ook de goal in die hold-up van Lommel op het Lisp.Magico wrote: ↑Thu Apr 15, 2021 8:24 pmLaat die mannen van Westerlo maar achterwege.. 0,0 meerwaarde. Een verlengd verblijf van Laes en Allach zijn idd belangrijk nu.
Net even gaan opzoeken; sindsdien gene krop salaat meer uiteen gesjot. Na het seizoen 2017-2018 bij lommel, heeft hij ondertussen al 6 andere clubs versleten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Band met TVI zou wel eens een factor kunnen zijn. Nu, is wel echt pure speculatie. Heb niks van gerucht in die richtingg opgevangen. Een mens mag dromen zeker?
-
Allach vertrekt ook staat in het Nieuwsblad. Niet te begrijpen.