Coach
Re: Coach
Nu kan ik even niet volgen dacht dat men hem enkele weken geleden al buiten wou , maar niet gedaan hebben voor geen ontslagvergoeding te betalen. Nu lees ik dat hij nog lopende overeenkomst had , dus nu moet men dat dan toch ook betalen .
Ik vermoed dat er een clausule zal zijn die zegt dat club op einde van seizoen wel optie heeft om te verbreken tegen een "goedkopere" prijs.Carlke wrote: Mon Apr 20, 2026 10:01 am Nu kan ik even niet volgen dacht dat men hem enkele weken geleden al buiten wou , maar niet gedaan hebben voor geen ontslagvergoeding te betalen. Nu lees ik dat hij nog lopende overeenkomst had , dus nu moet men dat dan toch ook betalen .
Zou Tom Saintfiet geïntresseerd zijn in een job als T1 bij ons? Hij heeft vandaag aangekondigd dat hij stopt bij Mali. Ik zou hem heel graag zien komen, heeft al vaker getoond dat hij met beperkte middelen wel iets kan neerzetten + komt uit de Kempen.
Ik zou die zeker contacteren, heeft toch al veel bewezen in moeilijke omstandigheden ook. En die kan echt wel een team op de mat zetten met wat er ergens voor handen is. Ik heb tijdje geleden nog gelezen dat Ghana geïnteresseerd was in hem.Barry wrote: Wed Apr 29, 2026 10:39 am Zou Tom Saintfiet geïntresseerd zijn in een job als T1 bij ons? Hij heeft vandaag aangekondigd dat hij stopt bij Mali. Ik zou hem heel graag zien komen, heeft al vaker getoond dat hij met beperkte middelen wel iets kan neerzetten + komt uit de Kempen.
Van het gerucht over de Roeck heb ik verder niks meer gehoord trouwens.
Zou bij mij zelfs topkandidaat zijn indien hij zou willenBarry wrote: Wed Apr 29, 2026 10:39 am Zou Tom Saintfiet geïntresseerd zijn in een job als T1 bij ons? Hij heeft vandaag aangekondigd dat hij stopt bij Mali. Ik zou hem heel graag zien komen, heeft al vaker getoond dat hij met beperkte middelen wel iets kan neerzetten + komt uit de Kempen.
-
Tamas Krivitz
Heb het gevoel dat het een trainer wordt die niemand verwacht......G.C. wrote: Wed Apr 29, 2026 7:33 pmZou bij mij zelfs topkandidaat zijn indien hij zou willenBarry wrote: Wed Apr 29, 2026 10:39 am Zou Tom Saintfiet geïntresseerd zijn in een job als T1 bij ons? Hij heeft vandaag aangekondigd dat hij stopt bij Mali. Ik zou hem heel graag zien komen, heeft al vaker getoond dat hij met beperkte middelen wel iets kan neerzetten + komt uit de Kempen.