Coach

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.

Willen jullie dat Shoffner blijft?

Ja
1
4%
Nee
25
96%

Totaal aantal stemmen: 26

Carlke

Re: Coach

Bericht door Carlke »

Nu kan ik even niet volgen dacht dat men hem enkele weken geleden al buiten wou , maar niet gedaan hebben voor geen ontslagvergoeding te betalen. Nu lees ik dat hij nog lopende overeenkomst had , dus nu moet men dat dan toch ook betalen .
Janus

Bericht door Janus »

Een welgemeende joepie. Tot nooit meer.
Barry

Bericht door Barry »

Carlke schreef: ma apr 20, 2026 10:01 am Nu kan ik even niet volgen dacht dat men hem enkele weken geleden al buiten wou , maar niet gedaan hebben voor geen ontslagvergoeding te betalen. Nu lees ik dat hij nog lopende overeenkomst had , dus nu moet men dat dan toch ook betalen .
Ik vermoed dat er een clausule zal zijn die zegt dat club op einde van seizoen wel optie heeft om te verbreken tegen een "goedkopere" prijs.
Eric

Bericht door Eric »

Iemand nog geruchten opgevangen?
Barry

Bericht door Barry »

Zou Tom Saintfiet geïntresseerd zijn in een job als T1 bij ons? Hij heeft vandaag aangekondigd dat hij stopt bij Mali. Ik zou hem heel graag zien komen, heeft al vaker getoond dat hij met beperkte middelen wel iets kan neerzetten + komt uit de Kempen.
Steve84

Bericht door Steve84 »

Ni exotisch genoeg! :lol:
Zovko

Bericht door Zovko »

Barry schreef: wo apr 29, 2026 10:39 am Zou Tom Saintfiet geïntresseerd zijn in een job als T1 bij ons? Hij heeft vandaag aangekondigd dat hij stopt bij Mali. Ik zou hem heel graag zien komen, heeft al vaker getoond dat hij met beperkte middelen wel iets kan neerzetten + komt uit de Kempen.
Ik zou die zeker contacteren, heeft toch al veel bewezen in moeilijke omstandigheden ook. En die kan echt wel een team op de mat zetten met wat er ergens voor handen is. Ik heb tijdje geleden nog gelezen dat Ghana geïnteresseerd was in hem.
Van het gerucht over de Roeck heb ik verder niks meer gehoord trouwens.
G.C.

Bericht door G.C. »

Barry schreef: wo apr 29, 2026 10:39 am Zou Tom Saintfiet geïntresseerd zijn in een job als T1 bij ons? Hij heeft vandaag aangekondigd dat hij stopt bij Mali. Ik zou hem heel graag zien komen, heeft al vaker getoond dat hij met beperkte middelen wel iets kan neerzetten + komt uit de Kempen.
Zou bij mij zelfs topkandidaat zijn indien hij zou willen
Tamas Krivitz

Bericht door Tamas Krivitz »

G.C. schreef: wo apr 29, 2026 7:33 pm
Zou bij mij zelfs topkandidaat zijn indien hij zou willen
Heb het gevoel dat het een trainer wordt die niemand verwacht......
Devyd

Bericht door Devyd »

Ik verwacht komende dagen toch een akkoord, je kan toch moeilijk aan een team werken zonder een Coach te betrekken .
Plaats reactie