Lierse - RSCA Futures [11-03-2023]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Carlke
Re: Lierse - RSCA Futures [11-03-2023]

Post by Carlke » Sun Mar 12, 2023 10:46 pm

KRKN wrote:
Sun Mar 12, 2023 7:41 pm
Wat vonden jullie van Sampers, Safari en Delorge?
Heel goed maar geen scorend vermogen moet scorende spits naasr staan dat kan vuurwerk geven volgende mij !

mmarinus
Re: Lierse - RSCA Futures [11-03-2023]

Post by mmarinus » Mon Mar 13, 2023 8:02 am

KRKN wrote:
Sun Mar 12, 2023 7:41 pm
Wat vonden jullie van Sampers, Safari en Delorge?
Sampers vond ik zijn minste match tot nu toe spelen. Een wroeter die de verdedigers van de tegenpartij nooit met rust laat maar voor de rest vrij onzichtbaar. Lijkt me een beetje de zelfde speler als Vekemans. Een ideale speler om als ondersteunende spits naast een "luie" afwerker te plaatsen.
Safari vond ik heel goed invallen gisteren. Zichzelf 1x heel goed vrijgelopen, waar hij jammer genoeg de bal niet voorbij de keeper krijgt na een pas van Tabekou (dacht ik). Vond in samenspel, naar 1B normen, heel snel de vrije lopende man waardoor een gevaarlijke situatie tot stand kan komen. Geeft zo ook heel knap de pre-assist voor de 2-0.
Delorge heel veel inzet vanaf de 6, terwijl hij gewoonlijk toch op de 10 speelt. Soms een beetje te licht en te onzuiver maar chapeau hoe hij werkt om zijn fouten, en die van ploeggenoten, recht te zetten. Heb hem ook een paar keer zien proberen een professionele fout te maken bij een uitbraak van de Futures, maar daar mist hij gewoon de body en kracht nog wat voor.

Als ik me niet vergis ligt enkel Sampers onder contract bij Lier en werden Delorge en Safari gehuurd? Vooral Safari zou ik graag nog een seizoen langer aan het werk zien bij ons. Al is het via een huurcontract met aankoopoptie.

En dan die andere huurling, Raemaekers, mogen ze van mij ook vastleggen. Geef die en Pupe nog 2 seizoenen vertrouwen en speeltijd en je hebt mogelijk het beste CV-duo in 1B (dit mogen ze wel nog bevestigen in de komende 7 matchen). Spelen de laatste 5 matchen heel secuur samen en geeft een goeie mix met de perfecte crosses van Raemaekers en onorthodoxe rushes van Pupe.

Post Reply