Transfernieuws
-
Thomas1906
Re: Transfernieuws
Ik bedoelde afwerken, mijn excuses.KLSK190630 wrote: ↑Tue Aug 25, 2020 9:50 amWat ik van die enkele counters zag was toch veel doelgerichtheid, alle ballen verticaal en in de rug vd verdediging.
Voila, ook schrik voor. Ik hoop echt dat hij het tegendeel kan bewijzen.David wrote: ↑Tue Aug 25, 2020 6:56 pmIk bedoelde afwerken, mijn excuses.KLSK190630 wrote: ↑Tue Aug 25, 2020 9:50 amWat ik van die enkele counters zag was toch veel doelgerichtheid, alle ballen verticaal en in de rug vd verdediging.
Als er van die kern er 2 of 3 het weten te maken als prof zal het al veel zijn.Thomas1906 wrote: ↑Tue Aug 25, 2020 6:28 pmKlopt maar 70% van die club komt uiteindelijk bij een 1e amateurclub of zelfs lager terecht.
De beste zitten ondertussen vast in de A-kern. en die gaan dus niet al te veel spelen met NXT gezien de regels.
Als je als profploeg niet kunt winnen van zo'n hoop jonge gasten zonder ervaring, dan heb je op het profniveau niks te zoeken.
En ik begrijp nog steeds het nut er niet van.
Als ze nu een paar ervaren spelers in zo'n ploeg mochten steken zou het iets anders zijn.
Dan hebben die jonge gasten mensen op het plein die hun kunnen bijsturen en waar ze iets van kunnen leren.
hoelang is vermeiren eigenlijk gekwetst?BB666 wrote: ↑Wed Aug 26, 2020 9:58 amAls er van die kern er 2 of 3 het weten te maken als prof zal het al veel zijn.Thomas1906 wrote: ↑Tue Aug 25, 2020 6:28 pmKlopt maar 70% van die club komt uiteindelijk bij een 1e amateurclub of zelfs lager terecht.
De beste zitten ondertussen vast in de A-kern. en die gaan dus niet al te veel spelen met NXT gezien de regels.
Als je als profploeg niet kunt winnen van zo'n hoop jonge gasten zonder ervaring, dan heb je op het profniveau niks te zoeken.
En ik begrijp nog steeds het nut er niet van.
Als ze nu een paar ervaren spelers in zo'n ploeg mochten steken zou het iets anders zijn.
Dan hebben die jonge gasten mensen op het plein die hun kunnen bijsturen en waar ze iets van kunnen leren.
-
Vergaaneglorie
Tot hij genezen is. 
Met het opnieuw uitvallen van Osei Berkoe zou er toch nog mogen gekeken worden voor een flankspeler.. We zitten echt krap als er mannen gaan uitvallen of als er schorsingen komen. Graag nog een spits, een flank en een back-up voor de rechtsachter.
Als ik dat artikel las van lvt over petrov, vrees ik dat er niks meer bij komt ! Dan gaan we het toch moeilijk krijgen. Vermeiren kuit als het scheur is kan dat 3 tot 6 weken zijn. Berkoe wat heeft hij eigenlijk ?
Er komt zeker nog wat bij mannen, gene stress
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
andyosgarcia
Hmm ik weet niet, heb ook dat zelfde gevoel na dat artikel. Alsof hij na die eerste match zo tevreden was dat hij denkt "we komen er wel".Axassin wrote: ↑Wed Aug 26, 2020 1:20 pmEr komt zeker nog wat bij mannen, gene stress
We zullen zien of ze komende matchen kunnen bevestigen.