Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Klopt. Al heb in de indruk dat als ze spelers huren (cfr. ook santermans en samyn vorig seizoen) dit spelers zijn met nog maar een contract voor 1 seizoen bij hun moederclub. Zo kunnen we ze transfervrij overnemen indien ze meevallen, zoals ook bij bovenvermelde heren gebeurd is.Lisp-boy wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 7:05 pmIk hoop echt wel dat het hier niet bij blijft. Want momenteel heb je slechts één spits in je kern, dat is niet genoeg.
Ook op andere posities mag nog ervaring bijkomen, wat deze Petrov eigenlijk ook weer niet heeft, ervaring.
Ik lees dat LVT zegt dat hij alle vertrouwen heeft in de huidige kern, dus ik vrees dat er niet veel meer gaat volgen.
Ik vind dat (heel) naief, maar de toekomst zal het uitwijzen. Ik hoop dat ze beseffen dat het niet elke week zal lukken zoals op Westerlo.
Sava Petrov dan, snel en sterk, maar weer een jonge snaak en tot op heden geen goalgetter. We kunnen alleen maar hopen dat het bij ons wel lukt, en waarom zou het niet kunnen ?
Maar vooral, weer een speler die gehuurd wordt tot het einde van het seizoen. Zo bouw je toch niet aan een ploeg ?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Als er een clausule in het contract staat wel ja, indien niet ben je hem aan het einde van het seizoen kwijt en kan je opnieuw beginnen.
Formerly known as Lisp-boy
-
andyosgarcia
En hadde ze nu een overjaarse 30+ aangetrokken , kon je weer zeggen "Toch niet weer nen ouwe".... Gelijk vargas enzo bij Deinze...Lisp-boy wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 7:05 pmIk hoop echt wel dat het hier niet bij blijft. Want momenteel heb je slechts één spits in je kern, dat is niet genoeg.
Ook op andere posities mag nog ervaring bijkomen, wat deze Petrov eigenlijk ook weer niet heeft, ervaring.
Ik lees dat LVT zegt dat hij alle vertrouwen heeft in de huidige kern, dus ik vrees dat er niet veel meer gaat volgen.
Ik vind dat (heel) naief, maar de toekomst zal het uitwijzen. Ik hoop dat ze beseffen dat het niet elke week zal lukken zoals op Westerlo.
Sava Petrov dan, snel en sterk, maar weer een jonge snaak en tot op heden geen goalgetter. We kunnen alleen maar hopen dat het bij ons wel lukt, en waarom zou het niet kunnen ?
Maar vooral, weer een speler die gehuurd wordt tot het einde van het seizoen. Zo bouw je toch niet aan een ploeg ?
Bij sommige op het forum is het moeilijk om ooit goed te doen.
Op het feit van LVT "het vertrouwen in de huidige kern" daar moet ik je denk ik wel gelijk geven. Klinkt een beetje als, die eerste match viel goed mee het is goed zo.
Dat is gevaarlijk omdat slechts na één match te zeggen. Westerlo was nu ook niet bepaald "scherp" als ik eerlijk moet zijn. Niet dat ik het blok enzo van ons wil afbreken, helemaal niet!
Maar je moet toch rekening houden blesures heb je altijd, je eerste wedstrijd vielen er voor min 75 al 3 uit. Dan spreken we over de eerste wedstrijd alleen. Er gaan op training ook mensen uitvallen, er gaan schorsingen zijn , ... Je kan in situaties komen dat je bijvoorbeeld te veel van jeugdspelers gaat vergen.
Ik spreek niet over 30-jarigen, maar enige ervaring had wel gemogen, zeg nu zelf.andyosgarcia wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 7:18 pm
En hadde ze nu een overjaarse 30+ aangetrokken , kon je weer zeggen "Toch niet weer nen ouwe".... Gelijk vargas enzo bij Deinze...
Bij sommige op het forum is het moeilijk om ooit goed te doen.![]()
Dat heeft elke ploeg toch nodig ? En zeker een jonge ploeg als de onze.
Nu, Petrov kan een meevaller zijn, laat het ons hopen. Maar er mag nog iets bij (met ervaring).
Last edited by Netzer on Mon Aug 24, 2020 7:26 pm, edited 2 times in total.
-
andyosgarcia
Ja maar dat is ook een erg dunne lijn tegenwoordig...Lisp-boy wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 7:23 pmIk spreek niet over 30-jarigen, maar enige ervaring had wel gemogen, zeg nu zelf.andyosgarcia wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 7:18 pm
En hadde ze nu een overjaarse 30+ aangetrokken , kon je weer zeggen "Toch niet weer nen ouwe".... Gelijk vargas enzo bij Deinze...
Bij sommige op het forum is het moeilijk om ooit goed te doen.![]()
Dat heeft elke ploeg toch nodig ?
Buyens had ook ervaring...alleen hij bracht niets bij. Je mag ook niet vergeten, ervaring kost meestal veel centen.
En eerder poste ik het al, een Type Zdebel ofzo... wat ouder, ervaring , rotzak wanneer nodig...
- Justhomuch
Is met die laatstgenoemde regel ook zo gedaan denk ik.Carlke wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 7:09 pmZou niet weten waarom dat ze rond de winterstop goed gepresteerd hebben kan je onderhandelen over nieuw contract ! Stel ze vallen door de mand gelijk de meeste vorig jaar ben je er van af.Lisp-boy wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 7:05 pmIk hoop echt wel dat het hier niet bij blijft. Want momenteel heb je slechts één spits in je kern, dat is niet genoeg.
Ik vind dat (heel) naief, de toekomst zal het uitwijzen.
Petrov dan, snel en sterk, maar weer een jonge snaak en tot op heden geen goalgetter. En vooral, weer een speler die gehuurd wordt tot het einde van het seizoen. Zo bouw je toch niet aan een ploeg ?
Ik geef hem het voordeel van de twijfel, cijfers kunnen bedriegen.
En volgens mij komt er nog wel wat bij.
Wij komen áltijd terug!
Hij krijgt zeker het voordeel van de twijfel, is snel, groot en sterk en kan voor zijn lengte (1,89m) toch ook wel wat voetballen blijkbaar.Justhomuch wrote: ↑Mon Aug 24, 2020 7:26 pm
Is met die laatstgenoemde regel ook zo gedaan denk ik.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel, cijfers kunnen bedriegen.
En volgens mij komt er nog wel wat bij.
Hopelijk lukt het hier wel.
Dit. Men kan lacherig doen over Club NXT, maar vermoedelijk zijn dat gastjes met meer dan talent dan veel van onze spelers die slechts enkele jaren ouder zijn vaak.
Petrov in de punt en Samyn die daar rond zwerft.
Probleem zal de doelgerichtheid zijn denk ik.
Probleem zal de doelgerichtheid zijn denk ik.
-
KLSK190630