Nieuwe sfeergroep
Re: Nieuwe sfeergroep
Ok nieuwe sfeergroep is zeker positief, terug K. Lierse S.K. zou ik fantastisch vinden.
Hopelijk dan toch truitjes met dikke verticale goudgele strepen.
Dan nog een extra investeerder!
En 4 tot 5 zeer goede versterkingen
zo breng mijn wensen maar in vervulling.
Hopelijk dan toch truitjes met dikke verticale goudgele strepen.
Dan nog een extra investeerder!
En 4 tot 5 zeer goede versterkingen
zo breng mijn wensen maar in vervulling.
Je schrijft 26 augustus ! Dan is de competitie al 2 weken bezig, spelen op 12/08 onze eerste wedstrijd tegen Club Next !!!
Da's een serieuze wishlist
Zeer goed nieuws, al vind ik de datum wel bizar. Competitie is idd al bezig dan.
Van horen waaien dat hij wel wil praten in ruil voor wat pinten op den bergCarlke wrote: ↑Sun Jul 02, 2023 3:53 pmDus we kunnen u niet op andere gedachten brengenJusthomuch wrote: ↑Sun Jul 02, 2023 3:43 pmKRKN weet dat ik meer weet
Ik kan 1 tip geven: er gaan dingen veranderen om meer sfeer te creeëren. Voor mij mag het al eind augustus zijn.
- Justhomuch
Grootse plannen nemen veel tijd in he Mark.
Respect voor die gasten, energie, tijd en uw eigen centen in uw geliefde club steken.
Die 2 weken extra zullen we wel overleven zeker?
Wij komen áltijd terug!
Ja, natuurlijk.
Toch proberen iets meer te weten: gaat het alleen over de nieuwe sfeergroep of ook over andere zaken (clubnaam? investeerder? of?)
Toch proberen iets meer te weten: gaat het alleen over de nieuwe sfeergroep of ook over andere zaken (clubnaam? investeerder? of?)
- Justhomuch
Het gaat ook over andere zaken qua sfeerbeleving, niet louter om enkel de sfeergroep, meer kan ik er niet over zeggen anders kom ik in de problemen denk ik
Wij komen áltijd terug!
Vanop de Lierse supporters FB:
Mijn bijdrage alvast gedaanBeste lierse supporters
Zoals jullie misschien wel al hebben gehoord zijn we volop bezig met de opstart van een nieuwe sfeergroep ( sfeeracties,90min sfeer , en positieve achter de ploeg en club staan)
En als 2 de punt -
een nieuwe feestzaal (legioenzaal 2.0 op de lierse ) dat vraagt natuurlijk redelijk wat kosten met zich mee , we betalen veel uit onze eigen zak persoonlijk , lierse gaat de muziek installatie ( financiele ) op zich nemen , maar onderandere verf en allerlei materialen kosten veel geld .
-Daarom willen we een steunactie op poten zetten zodat alles tijdig klaar is en mogelijk iswe je ons graag een duwtje in de rug geven en steunen dan kan dat zeker alvast bedankt alle beetje helpen
VAN EN VOOR DE LIERSE.
BE41 7310 2785 2210
Alle stortingen zijn welkom
- Justhomuch
Oke dat was het dus, ik stort vanavond na het werk.
Er zou ook door van thillo gezorgd worden voor een snelle doorgang van die legioenzaal naar den berg, alsook een buizeninstallatie zorgt dat het geluid van de supporters in de zaal tot in de kleedkamers komt van de 2 ploegen.
Ploegen moeten terug angst krijgen als ze naar het lisp afzakken.
Er zou ook door van thillo gezorgd worden voor een snelle doorgang van die legioenzaal naar den berg, alsook een buizeninstallatie zorgt dat het geluid van de supporters in de zaal tot in de kleedkamers komt van de 2 ploegen.
Ploegen moeten terug angst krijgen als ze naar het lisp afzakken.
Wij komen áltijd terug!
Verticale strepen zullen niet voor dit jaar zijn, vrees ik.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”