Nieuwe sfeergroep
- Justhomuch
Nieuwe sfeergroep
Ik ben deze week verf gaan leveren op het lisp voor de mannen van JKL, heb een kleine rondleiding gekregen en ze hebben wat de plannen uit de doeken gedaan, ik ben alvast heel enthousiast!
Ik kan er nog niet teveel over lossen, maar er komt dus wel degelijk een sfeergroep begin het nieuwe seizoen, markeer alvast 26 augustus in jullie agenda, meer nieuws dan over de sfeergroep en de toekomst van ons Lierse!
Ik kan er nog niet teveel over lossen, maar er komt dus wel degelijk een sfeergroep begin het nieuwe seizoen, markeer alvast 26 augustus in jullie agenda, meer nieuws dan over de sfeergroep en de toekomst van ons Lierse!
Wij komen áltijd terug!
Re: Nieuwe sfeergroep
Terug K Lierse SK dan?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!
Wij willen tips! 26 augustus duurt nog veel te lang
- Justhomuch
KRKN weet dat ik meer weet
Ik kan 1 tip geven: er gaan dingen veranderen om meer sfeer te creeëren. Voor mij mag het al eind augustus zijn.
Wij komen áltijd terug!
Dat de naam LK zou veranderen in 2023 was toch al lang geweten! Ik zou graag een nieuwe eigenaar of medesponsor met financiële middelen zien op het lisp dan kan je pas echt sportief enz vooruitgaan!
Dus we kunnen u niet op andere gedachten brengenJusthomuch wrote: ↑Sun Jul 02, 2023 3:43 pmKRKN weet dat ik meer weet
Ik kan 1 tip geven: er gaan dingen veranderen om meer sfeer te creeëren. Voor mij mag het al eind augustus zijn.
- Justhomuch
Je zal het hier wel zien verschijnenCarlke wrote: ↑Sun Jul 02, 2023 3:53 pmDus we kunnen u niet op andere gedachten brengenJusthomuch wrote: ↑Sun Jul 02, 2023 3:43 pmKRKN weet dat ik meer weet
Verleng die abo's maar, want het gaat kolken!
Wij komen áltijd terug!
Vandaag gedaan in lokaalJusthomuch wrote: ↑Sun Jul 02, 2023 4:40 pmJe zal het hier wel zien verschijnenCarlke wrote: ↑Sun Jul 02, 2023 3:53 pmDus we kunnen u niet op andere gedachten brengenJusthomuch wrote: ↑Sun Jul 02, 2023 3:43 pm
KRKN weet dat ik meer weet
Verleng die abo's maar, want het gaat kolken!