A-kern
Re: A-kern
Hmm.. denk dat die eerder terug dichter bij huis gaat willen werken. Kan me ook wel inbeelden dat, gezien de manier het hier afgelopen is, hij daar niet zo happig op gaat zijn.Justhomuch wrote: ↑Tue Jun 09, 2020 10:32 pmZou die nog trainer willen worden bij onze jeugd? Wat denken jullie?
- Justhomuch
En Wils ook al niet, als hij ooit gaat trainen... toch wel jammer.Flor wrote: ↑Wed Jun 10, 2020 3:00 pmHmm.. denk dat die eerder terug dichter bij huis gaat willen werken. Kan me ook wel inbeelden dat, gezien de manier het hier afgelopen is, hij daar niet zo happig op gaat zijn.Justhomuch wrote: ↑Tue Jun 09, 2020 10:32 pmZou die nog trainer willen worden bij onze jeugd? Wat denken jullie?
Wij komen áltijd terug!
vooral bij Wils vind ik het eerder jammer, ne Lierse gast ...Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 10, 2020 5:21 pmEn Wils ook al niet, als hij ooit gaat trainen... toch wel jammer.Flor wrote: ↑Wed Jun 10, 2020 3:00 pmHmm.. denk dat die eerder terug dichter bij huis gaat willen werken. Kan me ook wel inbeelden dat, gezien de manier het hier afgelopen is, hij daar niet zo happig op gaat zijn.Justhomuch wrote: ↑Tue Jun 09, 2020 10:32 pmZou die nog trainer willen worden bij onze jeugd? Wat denken jullie?
Buyens kan je moeilijk echt ne clubspeler noemen, maar had zeker in zijn eerste periode bij de sportkring iets getoond, bij LK was het veel minder
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Zeg nooit nooit, dat verandert in het voetbal allemaal zo snel. Een wissel van bestuur, een goed gesprek of een goed aanbod en alles is vergeten...Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 10, 2020 5:21 pmEn Wils ook al niet, als hij ooit gaat trainen... toch wel jammer.Flor wrote: ↑Wed Jun 10, 2020 3:00 pmHmm.. denk dat die eerder terug dichter bij huis gaat willen werken. Kan me ook wel inbeelden dat, gezien de manier het hier afgelopen is, hij daar niet zo happig op gaat zijn.Justhomuch wrote: ↑Tue Jun 09, 2020 10:32 pmZou die nog trainer willen worden bij onze jeugd? Wat denken jullie?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Voor geld danst den beer! Moest gewoon ff aan die foto denken dat ze stonden te pronken met hun trainersdiploma, zou het jammer vinden moesten zo’n gasten dan elders aan de slag gaan.Berrem wrote: ↑Thu Jun 11, 2020 9:26 amZeg nooit nooit, dat verandert in het voetbal allemaal zo snel. Een wissel van bestuur, een goed gesprek of een goed aanbod en alles is vergeten...Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 10, 2020 5:21 pmEn Wils ook al niet, als hij ooit gaat trainen... toch wel jammer.
Wij komen áltijd terug!
Wils zou ik nog wel graag bij de club zien. Heeft echt wel veel gegeven voor geelzwart.
We nemen afscheid van Sols, die naar Dessel trekt:
We kunnen, na de vorige namen een tijdje geleden, wederom twee nieuwe spelers aan onze eerste ploeg toevoegen.
De eerste is meteen een oude bekende:
Jasper Sols (24 jaar)
Centrale middenvelder
Komt van Lierse Kempenzonen
Voorheen Lierse, Dessel, Deinze
Opleiding Lierse
Overeenkomst 2 seizoenen
Welkom terug Jasper!
- Justhomuch
Content dat we daar van af zijn, kreeg altijd schrik met hem aan de bal.KRKN wrote: ↑Fri Jun 12, 2020 7:28 amWe nemen afscheid van Sols, die naar Dessel trekt:We kunnen, na de vorige namen een tijdje geleden, wederom twee nieuwe spelers aan onze eerste ploeg toevoegen.
De eerste is meteen een oude bekende:
Jasper Sols (24 jaar)
Centrale middenvelder
Komt van Lierse Kempenzonen
Voorheen Lierse, Dessel, Deinze
Opleiding Lierse
Overeenkomst 2 seizoenen
Welkom terug Jasper!
Wij komen áltijd terug!
-
Ik vind wel dat de club op zen minst mag vermelden wie er vertrekt. Getuigt niet echt van veel respect.
Vind ik ook.KLSK190630 wrote: ↑Fri Jun 12, 2020 8:13 amIk vind wel dat de club op zen minst mag vermelden wie er vertrekt. Getuigt niet echt van veel respect.