Allerlei
Re: Allerlei
BBQ-tijd vandaag. In de bubbel uiteraard!
- Justhomuch
We mogen terug terraskes doen! Jammer dat het komende week absoluut kutweer gaat zijn 

Wij komen áltijd terug!
InderdaadJusthomuch wrote: ↑Wed Jun 03, 2020 5:42 pmWe mogen terug terraskes doen! Jammer dat het komende week absoluut kutweer gaat zijn![]()

Deze avond naar Berchem naar een schoon huisje gaan zien. M'n enige vrees: ligt niet ver van de luchthaven en in het verlengde van de landingsbaan. En helaas is rond deze tijd testen hoeveel last dat geeft quasi onmogelijk..
- Justhomuch
Is wel iets dat moet wennen natuurlijk. Wel een opkomende buurt dus wel prijzig.
Welke straat is’t?
Wij komen áltijd terug!
TopaasstraatJusthomuch wrote: ↑Fri Jun 05, 2020 7:47 amIs wel iets dat moet wennen natuurlijk. Wel een opkomende buurt dus wel prijzig.
Welke straat is’t?
- Justhomuch
Aha, dicht bij die ander club in geel en zwartKRKN wrote: ↑Fri Jun 05, 2020 10:59 amTopaasstraatJusthomuch wrote: ↑Fri Jun 05, 2020 7:47 amIs wel iets dat moet wennen natuurlijk. Wel een opkomende buurt dus wel prijzig.
Welke straat is’t?

Wij komen áltijd terug!
Kben heel benieuwd. Huisje ziet er veelbelovend uit maar heb schrik dat het toch een heel onzekere onbekende is. Ik ga eens goed de buurtbewoners ondervragenJusthomuch wrote: ↑Fri Jun 05, 2020 12:18 pmAha, dicht bij die ander club in geel en zwartKRKN wrote: ↑Fri Jun 05, 2020 10:59 amTopaasstraatJusthomuch wrote: ↑Fri Jun 05, 2020 7:47 am
Is wel iets dat moet wennen natuurlijk. Wel een opkomende buurt dus wel prijzig.
Welke straat is’t?![]()

- Justhomuch
Een vriendin van mij woont in de Turkooisstraat, en denk toch dat die daar wel content van is. Waar woon je nu?KRKN wrote: ↑Fri Jun 05, 2020 1:07 pmKben heel benieuwd. Huisje ziet er veelbelovend uit maar heb schrik dat het toch een heel onzekere onbekende is. Ik ga eens goed de buurtbewoners ondervragen![]()
Wij komen áltijd terug!
In Heverlee, dus niet echt vergelijkbaarJusthomuch wrote: ↑Fri Jun 05, 2020 4:35 pmEen vriendin van mij woont in de Turkooisstraat, en denk toch dat die daar wel content van is. Waar woon je nu?

Gisteren daar aangekomen, de makelaar had zich vergist van uur. Schoon voor niks naar daar gereden