Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Eerste fysieke training is pas binnen 1 maand, eerste oefenmatch binnen 2 maanden. Ploegen en dus ook spelers weten nog maar pas waar ze zullen spelen. Bullshit dus ozzy, er is zeker nog tijd.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Jongens toch, vergeten wie al die spelers in 16-17 is gaan halen zonder een euro uit te geven en dan nog bijna kampioen gespeeld ook.Thomas1906 wrote: ↑Tue Jun 02, 2020 8:01 pmMen kan natuurlijk besparen door de Roel al buiten te smijten.
No offence, maar die gast zou er nooit nog mogen rondlopen. Of hij nu een jaartje mee een goede ploeg bouwde of niet. De dag dat die er niet meer rondloopt, drink ik er een goeie pint op.KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 02, 2020 9:02 pmJongens toch, vergeten wie al die spelers in 16-17 is gaan halen zonder een euro uit te geven en dan nog bijna kampioen gespeeld ook.Thomas1906 wrote: ↑Tue Jun 02, 2020 8:01 pmMen kan natuurlijk besparen door de Roel al buiten te smijten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Ons zonnetje in huis is er ook weerThomas1906 wrote: ↑Tue Jun 02, 2020 8:01 pmMen kan natuurlijk besparen door de Roel al buiten te smijten.
Wij komen áltijd terug!
Kunnen jullie leven met een speler met een gigantische KLL tatoo?KLSK190630 wrote: ↑Sat May 30, 2020 5:49 pmNu Virton zakt/failliet zal gaan, is Glenn Claes wrs vrij. Wat denken jullie van hem, moest die haalbaar zijn. Lijkt mij de geknipte man voor op de 10.
Zeg nooit nooit in het voetbal, maar de kans dat die ooit voor LK speelt, lijkt me toch eerder nihil.
Ik vraag me.altijd af wa die mens verkeerd doet als je het weet mag je het me vertellen !!Axassin wrote: ↑Tue Jun 02, 2020 9:11 pmNo offence, maar die gast zou er nooit nog mogen rondlopen. Of hij nu een jaartje mee een goede ploeg bouwde of niet. De dag dat die er niet meer rondloopt, drink ik er een goeie pint op.KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 02, 2020 9:02 pmJongens toch, vergeten wie al die spelers in 16-17 is gaan halen zonder een euro uit te geven en dan nog bijna kampioen gespeeld ook.Thomas1906 wrote: ↑Tue Jun 02, 2020 8:01 pmMen kan natuurlijk besparen door de Roel al buiten te smijten.
-
Oeioeioei heeft dieje ne LL tattoo? Wist ik niet, weglaten danwekke wrote: ↑Wed Jun 03, 2020 8:31 amKunnen jullie leven met een speler met een gigantische KLL tatoo?KLSK190630 wrote: ↑Sat May 30, 2020 5:49 pmNu Virton zakt/failliet zal gaan, is Glenn Claes wrs vrij. Wat denken jullie van hem, moest die haalbaar zijn. Lijkt mij de geknipte man voor op de 10.
Zeg nooit nooit in het voetbal, maar de kans dat die ooit voor LK speelt, lijkt me toch eerder nihil.
Medeverantwoordelijk voor het faillissement natuurlijk.Jelle wrote: ↑Wed Jun 03, 2020 8:59 amIk vraag me.altijd af wa die mens verkeerd doet als je het weet mag je het me vertellen !!Axassin wrote: ↑Tue Jun 02, 2020 9:11 pmNo offence, maar die gast zou er nooit nog mogen rondlopen. Of hij nu een jaartje mee een goede ploeg bouwde of niet. De dag dat die er niet meer rondloopt, drink ik er een goeie pint op.KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 02, 2020 9:02 pm
Jongens toch, vergeten wie al die spelers in 16-17 is gaan halen zonder een euro uit te geven en dan nog bijna kampioen gespeeld ook.
- Justhomuch
Ken er ook die in Berlaar rondlopen waar dat van gezegd wordt, en die komen ook net zoals jullie met 101 argumenten af, maar het laad me echt koud tbh, iedereen heeft er zijn gedacht van en van mening veranderen wordt er toch niet meer gedaan, een discussie daarover is totaal nutteloos.
Edit: en hier mee wil ik niet zeggen dat Roel niet medeverantwoordelijk is, nooit echt een goed gevoel gehad bij die gast eigenlijk.
Wij komen áltijd terug!
Roel heeft nooit aan een ploeg gebouwd.. Als hij al zou praten met degelijke spelers weten die na 10min praten ook genoeg, geloof mij..
Roel is iemand die van waarde kan zijn als materiaalman of iets dergelijk. Verder stopt het.
Over het budget hoop ik dat er inderdaad genoeg is.
Maar durf mijn bronnen hier al niet meer zeggen nadat mijn vorig gerucht totaal niet klopte
Roel is iemand die van waarde kan zijn als materiaalman of iets dergelijk. Verder stopt het.
Over het budget hoop ik dat er inderdaad genoeg is.
Maar durf mijn bronnen hier al niet meer zeggen nadat mijn vorig gerucht totaal niet klopte