Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Clubnieuws

Post by Axassin » Wed May 20, 2020 1:48 pm

Eric wrote:
Wed May 20, 2020 11:58 am
Ivm shirtsponser: zijn dat ook nog de Van Lommels dit jaar?
Ik heb een tijdje geleden die vraag gesteld aan Stefan Van Lommel en die zei mij dat zij nog één jaar hoofdsponsor zullen zijn, tenzij er iemand anders op de proppen komt die hiervoor een mooie som op tafel legt. Ik vermoed, nu het zeker eerste amateur is, dat zij nog een jaar op de truitjes zullen prijken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Thu May 21, 2020 4:47 pm

*Update*
Toch nog waterkansje op 1B ? WB- wenst overleg , indien niet zet het juridische stappen.
Indien een gesprek staan ze open voor een 1a met 18 ploegen ipv een compleet teniet doen van het seizoen 19-20.
Wat in ons geval, die ene extra plek kan opleveren.

Eric

Post by Eric » Fri May 22, 2020 1:09 pm

andyosgarcia wrote:
Thu May 21, 2020 4:47 pm
*Update*
Toch nog waterkansje op 1B ? WB- wenst overleg , indien niet zet het juridische stappen.
Indien een gesprek staan ze open voor een 1a met 18 ploegen ipv een compleet teniet doen van het seizoen 19-20.
Ik ga daar niet meer van uit, eerlijkgezegd.

Trouwens, een puntje van kritiek op de club. Nog steeds niks van Geelzwarte mondmaskers. Klinkt banaal, maar mensen lijken me daar wel in geïnteresseerd. Of je dat geld dat in de eigen club houdt of aan een goed doel schenkt laat ik in het midden. Lijkt me gewoon een kans gemist.

Axassin

Post by Axassin » Fri May 22, 2020 1:27 pm

Eric wrote:
Fri May 22, 2020 1:09 pm
andyosgarcia wrote:
Thu May 21, 2020 4:47 pm
*Update*
Ik ga daar niet meer van uit, eerlijkgezegd.

Trouwens, een puntje van kritiek op de club. Nog steeds niks van Geelzwarte mondmaskers. Klinkt banaal, maar mensen lijken me daar wel in geïnteresseerd. Of je dat geld dat in de eigen club houdt of aan een goed doel schenkt laat ik in het midden. Lijkt me gewoon een kans gemist.
Is iets dat bij het SV zat, dacht ik. Duurt idd lang
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Fri May 22, 2020 4:47 pm

Ja als het bij het SV zit, is het niet onlogisch dat het lang duurt. Voor de verplaatsingen reageren ze wel snel maar andere zaken, hmmm.

Ik vind dat zoiets de taak is van de club, zij hebben toch werknemers bezig met fanshop, abo en dat soort zaken? Eigenlijk had ge al in maart u daar met bezig kunnen houden.
Alle clubs hebben zo'n mondmasker, wij niet. Op dat vlak is er toch maar heel weinig veranderd jammer genoeg. En het is op zo'n punten dat ge kunt scoren zne mannekes.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri May 22, 2020 5:40 pm

Ik lig daar niet van wakker van zo’n mondmasker, ziet ge mij er al mee zitten in Antwerpen op het openbaar vervoer? :lol:
Wij komen áltijd terug!

Foxterriër

Post by Foxterriër » Fri May 22, 2020 6:49 pm

De maskers van LL zijn geleverd.

KRKN

Post by KRKN » Fri May 29, 2020 9:07 pm

Rijkelaar laat, maar die van LK zijn er dus ook.

Die zwarte zijn wel mooi vind ik.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri May 29, 2020 9:32 pm

Persoonlijk niet zo fan van de gele met die achtergrond, zwarte zijn dan weer wat te saai, vind het wat cheap allemaal er uit zien.
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Sat May 30, 2020 7:12 am

Justhomuch wrote:
Fri May 29, 2020 9:32 pm
Persoonlijk niet zo fan van de gele met die achtergrond, zwarte zijn dan weer wat te saai, vind het wat cheap allemaal er uit zien.
M’n vriendin verkoopt er nog hoor 8-)

Post Reply