Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Thomas1906
Re: Transfernieuws

Post by Thomas1906 » Mon Dec 17, 2018 7:04 pm

Bon, halverwege de competitie en het is duidelijk dat men zijn huiswerk niet goed heeft gemaakt.
Wie ik onder men mag catelogeren is mij eigenlijk ook niet echt duidelijk.
Eerst sprak men van een overgangsjaar maar het was snel duidelijk dat promotie moet. Dit werd dan ook bevestigd met het ontslag van Trost.
Ik hoorde van sommigen dat ze niet genoeg tijd hadden. Dat vind ik een minder argument. Men had nog een volledige zomervakantie.
Het is wel zo dat de meeste club in lagere reeksen sneller klaar zijn met hun huiswerk.
Maar momenteel vind ik het maar half en half werk dat geleverd is en dit moet beter. Je kan echt geen 3 jaar aanmodderen in deze reeks of men verliest enorm veel geld.
Ik vraag me dan ook af of met alle versterkingen nog financieel goed draaien zonder dat lvt geld moest bijpompen.

Flor

Post by Flor » Tue Dec 18, 2018 5:46 pm

Thomas1906 wrote:
Mon Dec 17, 2018 7:04 pm
Bon, halverwege de competitie en het is duidelijk dat men zijn huiswerk niet goed heeft gemaakt.
Wie ik onder men mag catelogeren is mij eigenlijk ook niet echt duidelijk.
Eerst sprak men van een overgangsjaar maar het was snel duidelijk dat promotie moet. Dit werd dan ook bevestigd met het ontslag van Trost.
Ik hoorde van sommigen dat ze niet genoeg tijd hadden. Dat vind ik een minder argument. Men had nog een volledige zomervakantie.
Het is wel zo dat de meeste club in lagere reeksen sneller klaar zijn met hun huiswerk.
Maar momenteel vind ik het maar half en half werk dat geleverd is en dit moet beter. Je kan echt geen 3 jaar aanmodderen in deze reeks of men verliest enorm veel geld.
Ik vraag me dan ook af of met alle versterkingen nog financieel goed draaien zonder dat lvt geld moest bijpompen.
Ik ben het met je eens dat het een beetje hinken op twee gedachten is. Ik denk dat ze bij het bestuur een overgangsjaar als top 4 zien, en ik denk dat ze gokken op promotie - via het gebrek aan licentie bij anderen. Het kan inderdaad een dure gok zijn. 't Was natuurlijk ook erg moeilijk om in te schatten voor het bestuur wat de inkomsten zouden zijn bij aanvang van dit project. Dat is duidelijk hoger uitgevallen dan aanvankelijk voorzien, dus daarom dat ze nu wat bijpassen in kader van de extra inkomsten die ze vergaren. An sich niks mis mee, al vraag ik me gewoon af hoeveel effect het nog gaat hebben. Volgens mij moet je met deze kern eigenlijk ook gewoon top 4 halen. Met de versterkingen moet dat zeker.

Berrem

Post by Berrem » Wed Dec 19, 2018 11:00 am

Ik ben het eens met je analyse Flor. Er is nog veel mogelijk. Hopelijk kunnen we in de eerste plaats nog plezante en spannende matchen meemaken.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Carelke

Post by Carelke » Sat Dec 22, 2018 5:22 pm

van de 5 die mogen vertrekken deze winterstop, nemen we afscheid van Olivier schops. gaat naar duffel.

Berrem

Post by Berrem » Sat Dec 22, 2018 11:55 pm

Carelke wrote:
Sat Dec 22, 2018 5:22 pm
van de 5 die mogen vertrekken deze winterstop, nemen we afscheid van Olivier schops. gaat naar duffel.
Hij heeft enkele matchen geleden nog in de basis gestaan. Maar was toen niet indrukwekkend.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

KRKN

Post by KRKN » Sun Dec 23, 2018 10:25 am

Carelke wrote:
Huur of echt weg-weg? Merci voor de update! Hopelijk doet hij het goed ginds.

Carelke

Post by Carelke » Sun Dec 23, 2018 4:52 pm

KRKN wrote:
Sun Dec 23, 2018 10:25 am
Carelke wrote:
Huur of echt weg-weg? Merci voor de update! Hopelijk doet hij het goed ginds.
Verhuurd maar denk ook einde contract na het seizoen. Dus denk einde prof carrière

suproger

Post by suproger » Sun Dec 23, 2018 8:56 pm

keperstrainer van rupel boom per 2 januari naar liers

Berrem

Post by Berrem » Sun Dec 23, 2018 9:27 pm

suproger wrote:
Sun Dec 23, 2018 8:56 pm
Er gaat precies nog veel wijzigen de komende dagen/weken...

De komst van de keeperstrainer alvast bevestigd op de site van Boom:

https://rupelboomfc.be/keepertrainer-da ... 93H7ficdDg

KRKN

Post by KRKN » Mon Dec 24, 2018 7:57 am

suproger wrote:
Sun Dec 23, 2018 8:56 pm
Dat zal pikken ginds. Niet onbegrijpelijk.
Nu: goed dat er bij ons ook verder gedacht wordt dan louter de spelers.

Post Reply