Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik weet het ook niet goed, waar zit hij nu vraag 1 ? Vraag 2 wat waren zijn prestaties daar ? Vraag 3 is hij fit ?
Die heeft nog een jaar contract in de keukendivisie in Nederland.Carlke schreef: do mei 21, 2020 9:50 pm Ik weet het ook niet goed, waar zit hij nu vraag 1 ? Vraag 2 wat waren zijn prestaties daar ? Vraag 3 is hij fit ?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Afgelopen seizoen toch niet bepaald schitterend. Heeft ook de gewoonte van elk seizoen van club te veranderen.Lisp-boy schreef: do mei 21, 2020 8:34 pmDus iemand die een garantie is voor goals moet voor u echt niet ?
Is wel vaak geblesseerd natuurlijk, en wat is hij nog waard? Daarstraks trouwens den Dodo door Duffel zien cruisen....Lisp-boy schreef: do mei 21, 2020 8:34 pmDus iemand die een garantie is voor goals moet voor u echt niet ?
-
KLSK190630
Hahaha den Dodo terughalen zou wel zeer gewaagd zijn.Zovko schreef: do mei 21, 2020 11:39 pmIs wel vaak geblesseerd natuurlijk, en wat is hij nog waard? Daarstraks trouwens den Dodo door Duffel zien cruisen....
ik sta hier niet weigerachtig tegenover... zeker welkom!
maar strookt niet met Luc's huisstrategie en communicatie rond LK en het Bilbao van het noorden
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Weg laten dan !KRKN schreef: do mei 21, 2020 10:18 pmAfgelopen seizoen toch niet bepaald schitterend. Heeft ook de gewoonte van elk seizoen van club te veranderen.
Net even opgezocht zit bij NEC. 15 wedstrijden gespeeld 4 assist en 2 doelpunten. Heeft al betere jaren gekend. Maar hele tijd zonder club gezeten dus mogelijke oorzaak natuurlijk.maar ja blijf met de vraag zitten is hij fit ? Ik zou er toch als club goed over nadenken , en hem serieus testen. En zeker geen zotte bedragen voor betalen.
-
Thomas1906
Ik denk dat die 2 of 3 seizoenen terug een zware blessure had en bijgevolg weinig gespeeld en 0 conditie.
Nog altijd niet volledig weggewerkt heb ik de indruk.
Nog altijd niet volledig weggewerkt heb ik de indruk.
-
Vergaaneglorie
Laten daar, zoek een jongere goedkopere voor een ploeg te bouwen! als je die gaat halen ben je slecht bezig op langere termijn.