Challenger Pro League

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
Zovko
Re: Proximus league

Post by Zovko » Fri May 15, 2020 10:59 am

Sterk voorgevoel dat we er niet bij gaan zijn...

KRKN

Post by KRKN » Fri May 15, 2020 11:02 am

Zovko wrote:
Fri May 15, 2020 10:59 am
Ik ook meer en meer. Ik ga mezelf tov mijn vorige post tegenspreken. In dat voorstel dat nu besproken gaat worden zijn er weinig verliezers, buiten WB, OHL/Beerschot.

Alle andere ploegen kunnen verder wel gewoon hun gang gaan. En zo blijven we in een impasse met dat 1B-gedrocht zitten.

Zovko

Post by Zovko » Fri May 15, 2020 11:08 am

KRKN wrote:
Fri May 15, 2020 11:02 am
Zovko wrote:
Fri May 15, 2020 10:59 am
Ik ook meer en meer. Ik ga mezelf tov mijn vorige post tegenspreken. In dat voorstel dat nu besproken gaat worden zijn er weinig verliezers, buiten WB, OHL/Beerschot.

Alle andere ploegen kunnen verder wel gewoon hun gang gaan. En zo blijven we in een impasse met dat 1B-gedrocht zitten.
Jep, zal dit wel worden, goed wetende dat 1b echt een kerkhof is en dat er volgend seizoen mss terug een stuk of 3 geen licentie krijgen. Jammer voor ons maar dan hadden ze vorig jaar maar wat meer moeten investeren en hoger eindigen... Nu ja, voor hetzelfde geld zaten we in tweede amateur he

Axassin

Post by Axassin » Fri May 15, 2020 11:09 am

Uiteindelijk kunnen we er sportief ook geen aanspraak op maken hé...

Ik zou er eerlijk gezegd niet van wakker liggen om niet op te gaan. Het huidige 1B in dezelfde format als voorheen is gewoon zelfmoord voor een club als de onze. Laat ons maar eerst een sterke(re) ploeg bouwen en naar de kop spelen in 1ste amateur. Van daaruit kan je veel natuurlijker doorgroeien en een stapje hoger zetten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Zovko

Post by Zovko » Fri May 15, 2020 11:13 am

Axassin wrote:
Fri May 15, 2020 11:09 am

Ik zou er eerlijk gezegd niet van wakker liggen om niet op te gaan. Het huidige 1B in dezelfde format als voorheen is gewoon zelfmoord voor een club als de onze. Laat ons maar eerst een sterke(re) ploeg bouwen en naar de kop spelen in 1ste amateur. Van daaruit kan je veel natuurlijker doorgroeien en een stapje hoger zetten.
Idem.. Maar langs de andere kant kan je nu vanaf 0 een ploeg bouwen voor 1b. Maar als daar kleppers gaan inzitten als beerschot, ohl, Lommel city, waasland speel je voor plaats 5 tot 8 vermoed ik

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri May 15, 2020 12:25 pm

Axassin wrote:

De druk voor volgend seizoen zal enorm zijn voor promotie in de hoogste Amateurreeks betreffende LK .. minder zal niet goed zijn niet vergeten dat geel-zwart voor het derde seizoen op rij in 1ste Amateurreeks zal vertoefd hebben! En wie denkt dat na het wegvallen van Deinze van RWDM en Seraing weinig of geen concurrentie zal zijn vergis jullie niet .. hoe dan ook wil je echt de hoofdvogel binnenhalen volgend seizoen zijn nog drie-vier gerichte versterkingen nodig! Hopelijk komt het huidig voorstel er niet door het zou een gemiste kans zijn ..

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Fri May 15, 2020 12:57 pm

Axassin wrote:

Yep ik zou het zelfs nog goed vinden ook. Sportief bijna laatste en dan overgaan???
Nee in 1 ama nu bewijzen wat je in huis hebt en zien hoe krachtig we zijn in "ploeg" en financieel! Dit laatste maak ik me redelijk wat zorgen om voor te kunnen wetijveren met 1B ploegen.

KRKN

Post by KRKN » Fri May 15, 2020 12:57 pm

Uit het Nieuwsblad leid ik dan weer af dan in het voorstel van de werkgroep nooit plaats was voor Lierse.
Dus ja, 1B lijkt over & out voor ons; hoe dan ook.

Dat hoeft inderdaad geen drama te zijn. Maar, met een aanzienlijk zwakkere reeks (alhoewel, Virton?) gaan we toch wel echt voor de titel moeten gaan, vind ik.

3970

Post by 3970 » Fri May 15, 2020 1:12 pm

Axassin wrote:

Dit lijkt mij inderdaad een erg gezonde visie waar ik me kan achterzetten.

Axassin

Post by Axassin » Fri May 15, 2020 1:35 pm

ozzy105 wrote:
Fri May 15, 2020 12:25 pm
Axassin wrote:

De druk voor volgend seizoen zal enorm zijn voor promotie in de hoogste Amateurreeks betreffende LK .. minder zal niet goed zijn niet vergeten dat geel-zwart voor het derde seizoen op rij in 1ste Amateurreeks zal vertoefd hebben! En wie denkt dat na het wegvallen van Deinze van RWDM en Seraing weinig of geen concurrentie zal zijn vergis jullie niet .. hoe dan ook wil je echt de hoofdvogel binnenhalen volgend seizoen zijn nog drie-vier gerichte versterkingen nodig! Hopelijk komt het huidig voorstel er niet door het zou een gemiste kans zijn ..
Ik denk dat je onderschat hoe weinig spelers er nog onder contract liggen. Ik gok dat we nog een versterking of 8-10 mogen verwachten. Vanaf dat de volgende versterkingen verschijnen zal ik elke keer mijn overzichtje updaten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Post Reply