Challenger Pro League
Re: Proximus league
maar stel dat Virton er naast grijpt, dan is het helemaal mooi, want dan maar 7 ploegen meer in 1A ...
-
laat uit he geen 1B nu voor ons, zijn we totaal niet voor voorzien!
een vergiftig geschenk kan je dat noemen.
Bizar, had Roeselare eigenlijk al bij het kransje gelukkigen gerekend.
Dan ziet het er inderdaad een stuk waarschijnlijker uit dat we in 1B aantreden. Of we daar blij mee moeten zijn, dat zal van het werk van de sportieve staf afhangen. Het liefst zou ik terug gaan naar een 'klassieke' tweede klasse, maar dat zit er, zoals Wekke al zei, niet voor komend seizoen aan te komen.
Nu dus nog volgende onzekere factoren:
- OHL / Beerschot
- Virton
- Waasland Beveren
Het meest waarschijnlijke lijkt me dat ze zowel OHL als Beerschot laten stijgen. WB & Virton is koffiedik kijken.
Dan ziet het er inderdaad een stuk waarschijnlijker uit dat we in 1B aantreden. Of we daar blij mee moeten zijn, dat zal van het werk van de sportieve staf afhangen. Het liefst zou ik terug gaan naar een 'klassieke' tweede klasse, maar dat zit er, zoals Wekke al zei, niet voor komend seizoen aan te komen.
Nu dus nog volgende onzekere factoren:
- OHL / Beerschot
- Virton
- Waasland Beveren
Het meest waarschijnlijke lijkt me dat ze zowel OHL als Beerschot laten stijgen. WB & Virton is koffiedik kijken.
Ben het altijd ééns met je Vergaaneglorie maar nu zeg ik toch mocht de trein onverwachts langskomen OPSPRINGEN en niet laten passeren … wie weet hoelang het nog duurt vooralleer LK nog een kans krijgt en ieder jaar langer in deze reeks hoe moeilijker het zal worden en het geduld van de geel-zwartesupporter op de proef word gesteld! Maar ieder zijn mening en gedacht he maar ik zou springen .. meer toeschouwers dat naar het lisp zal afzakken, tv-gelden enz ..Vergaaneglorie wrote: ↑Mon May 11, 2020 6:43 pmlaat uit he geen 1B nu voor ons, zijn we totaal niet voor voorzien!
Het is een buitenkans omdat we een groot deel van onze kern nu opnieuw kunnen samenstellen, dat ben ik met je eens.ozzy105 wrote: ↑Mon May 11, 2020 6:50 pmBen het altijd ééns met je Vergaaneglorie maar nu zeg ik toch mocht de trein onverwachts langskomen OPSPRINGEN en niet laten passeren … wie weet hoelang het nog duurt vooralleer LK nog een kans krijgt en ieder jaar langer in deze reeks hoe moeilijker het zal worden en het geduld van de geel-zwartesupporter op de proef word gesteld! Maar ieder zijn mening en gedacht he maar ik zou springen .. meer toeschouwers dat naar het lisp zal afzakken, tv-gelden enz ..Vergaaneglorie wrote: ↑Mon May 11, 2020 6:43 pmlaat uit he geen 1B nu voor ons, zijn we totaal niet voor voorzien!
Nu: de reeks ziet er niet uit, en het was al geen interessant format. Als je - zonder financieel gekke dingen te doen - een niveau hoger kan spelen, moet je die kans wel grijpen vind ik. Met veel euforie - zoals normaal met een promotie het geval is - gaat dat niet gepaard, dus veel extra supporters verwacht ik niet. Zeker gezien de huidige situatie.
Wat een farce wel. Weet iemand of La Louviere eigenlijk zijn licentie gekregen heeft voor 1B?
Een jeugdwerking die plots van gewestelijk naar elite gaat, financieel en sportief niet klaar om te concureren met 1B teams, geen supportersgroei als je in de onderste regionen van het klassement voetbalt, .... Vergiftigt geschenk, Ozz. Enige "geluk" is dat de slagkracht door teams als Deinze, Seraing en RWDM een pak lager zal liggen dan dit seizoen.ozzy105 wrote: ↑Mon May 11, 2020 6:50 pmBen het altijd ééns met je Vergaaneglorie maar nu zeg ik toch mocht de trein onverwachts langskomen OPSPRINGEN en niet laten passeren … wie weet hoelang het nog duurt vooralleer LK nog een kans krijgt en ieder jaar langer in deze reeks hoe moeilijker het zal worden en het geduld van de geel-zwartesupporter op de proef word gesteld! Maar ieder zijn mening en gedacht he maar ik zou springen .. meer toeschouwers dat naar het lisp zal afzakken, tv-gelden enz ..Vergaaneglorie wrote: ↑Mon May 11, 2020 6:43 pmlaat uit he geen 1B nu voor ons, zijn we totaal niet voor voorzien!
Last edited by wekke on Mon May 11, 2020 7:08 pm, edited 1 time in total.
Ik wil daar ivm het sportieve wel op inpikken: zoals 1B er nu uitziet, heeft dat niet bepaald het sportieve niveau noch budget van een paar jaar terug. geen KVM, Beerschot, OHL,.. meer.wekke wrote: ↑Mon May 11, 2020 7:06 pmEen jeugdwerking die plots van gewestelijk naar elite gaat, financieel en sportief niet klaar om te concureren met 1B teams, geen supportersgroei als je in de onderste regionen van het klassement voetbalt, .... Vergiftigt geschenk, Ozz.ozzy105 wrote: ↑Mon May 11, 2020 6:50 pmBen het altijd ééns met je Vergaaneglorie maar nu zeg ik toch mocht de trein onverwachts langskomen OPSPRINGEN en niet laten passeren … wie weet hoelang het nog duurt vooralleer LK nog een kans krijgt en ieder jaar langer in deze reeks hoe moeilijker het zal worden en het geduld van de geel-zwartesupporter op de proef word gesteld! Maar ieder zijn mening en gedacht he maar ik zou springen .. meer toeschouwers dat naar het lisp zal afzakken, tv-gelden enz ..Vergaaneglorie wrote: ↑Mon May 11, 2020 6:43 pmlaat uit he geen 1B nu voor ons, zijn we totaal niet voor voorzien!
Nu: stel u voor dat er geen licentie komt voor Virton. Dan gaan ze toch ook een serieuze goocheltruc mogen uithalen.
Ik had mijn post nog aangepast ivm de sportieve en financiële slagkracht
Maar het niveau verschil met Westerlo en Union zal toch vrij groot zijn, vermoed ik
Maar het niveau verschil met Westerlo en Union zal toch vrij groot zijn, vermoed ik