Transfernieuws
-
Vergaaneglorie
Re: Transfernieuws
Ik heb de kampioenen match op standard nog eens volledig bekekenLeNNeMaN wrote: ↑Mon May 04, 2020 10:43 pmKlopt absoluut, kan zeker meerwaarde brengen aan onze kern. Komt die naar ons volgend jaar of is dat nog een gerucht op het forum?
0-3 bij de rust, dat waren nu eens toppers van rond de kerk met enkele toppers van uit het buitenland. En wij zijn hier over een Poelmans aant discussiëren.... wat zit onze fiere ploeg diep.......Re: Transfernieuws
Die tijden gaan nooit meer terugkomenVergaaneglorie wrote: ↑Tue May 05, 2020 9:07 amIk heb de kampioenen match op standard nog eens volledig bekeken0-3 bij de rust, dat waren nu eens toppers van rond de kerk met enkele toppers van uit het buitenland. En wij zijn hier over een Poelmans aant discussiëren.... wat zit onze fiere ploeg diep.......
-
KLSK190630
Rommens en Naessens zijn beiden transfervrij na dit seizoen. Lijken me interessante spelers.
Naessens zou een goeie aanwinst zijn. Ik weet wel niet of die haalbaar is.KLSK190630 wrote: ↑Tue May 05, 2020 10:30 amRommens en Naessens zijn beiden transfervrij na dit seizoen. Lijken me interessante spelers.
Rommens ken ik dan weer niet.
Naesens ja goede spits wel blessure gevoelig !KRKN wrote: ↑Tue May 05, 2020 10:48 amNaessens zou een goeie aanwinst zijn. Ik weet wel niet of die haalbaar is.KLSK190630 wrote: ↑Tue May 05, 2020 10:30 amRommens en Naessens zijn beiden transfervrij na dit seizoen. Lijken me interessante spelers.
Rommens ken ik dan weer niet.
Klopt helemaal verganeglorie maar zo fier moeten we nu niet meer zijn. Vandaag zijn we 23 j later en hopen de overgebleven vrienden van de sportkring dat het op een dag weer beter wordt. Wat nu LK is zijn wederom een schare hondstrouwe supps die geel zwart met fierheid verdedigen ik goed en kwade dagen. Ook kwade dagen. En onze club is nog maar zo ‘jong’Vergaaneglorie wrote: ↑Tue May 05, 2020 9:07 amIk heb de kampioenen match op standard nog eens volledig bekeken0-3 bij de rust, dat waren nu eens toppers van rond de kerk met enkele toppers van uit het buitenland. En wij zijn hier over een Poelmans aant discussiëren.... wat zit onze fiere ploeg diep.......
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Het verleden koesteren, maar er niet in leven, zoietsLeNNeMaN wrote: ↑Tue May 05, 2020 9:05 pmKlopt helemaal verganeglorie maar zo fier moeten we nu niet meer zijn. Vandaag zijn we 23 j later en hopen de overgebleven vrienden van de sportkring dat het op een dag weer beter wordt. Wat nu LK is zijn wederom een schare hondstrouwe supps die geel zwart met fierheid verdedigen ik goed en kwade dagen. Ook kwade dagen. En onze club is nog maar zo ‘jong’Vergaaneglorie wrote: ↑Tue May 05, 2020 9:07 amIk heb de kampioenen match op standard nog eens volledig bekeken0-3 bij de rust, dat waren nu eens toppers van rond de kerk met enkele toppers van uit het buitenland. En wij zijn hier over een Poelmans aant discussiëren.... wat zit onze fiere ploeg diep.......
Tijd om zelf wat recente succes(jes) te boeken. Een titel in eerste amateur is uiteraard niet zo prestigieus, maar zou een goed begin zijn.
Binnen twee weken zouden we toch ongeveer moeten weten waar we aan toe zijn, en dan hoop ik ook dat we de volgende lading versterkingen zien aankomen. Er moeten nog véél posities ingevuld worden. Vooral benieuwd naar de LB en spits.
Niet de vergeten nl ' degelijke ' nummer 10 die al twee jaar ontbreekt!!!
- Justhomuch