Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Vergaaneglorie wrote: ↑Sun May 03, 2020 3:00 pmYep dat in gedachten, 1b heeft die toch met lierse gedaan niet? En was toen de zwakste in de ploeg vond ik.
De zwakste van de ploeg ??
Hebben wij het over dezelfde speler
-
Vergaaneglorie
Denk het ja die was toch kwa techniek zeer beperkt en niet van de snelste als ik me nog herinner, inzet genoeg dat wel maar daar kom je in hogere reeksen niet mee weg!Devyd wrote: ↑Sun May 03, 2020 4:41 pmVergaaneglorie wrote: ↑Sun May 03, 2020 3:00 pmYep dat in gedachten, 1b heeft die toch met lierse gedaan niet? En was toen de zwakste in de ploeg vond ik.
Ik vond dat wel een degelijke speler in 1B. Hij stak er niet bovenuit, maar hij was betrouwbaar op zijn positie.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Spelers uit de academie hebben allemaal een heel degelijke techniekVergaaneglorie wrote: ↑Sun May 03, 2020 5:04 pmDenk het ja die was toch kwa techniek zeer beperkt en niet van de snelste als ik me nog herinner, inzet genoeg dat wel maar daar kom je in hogere reeksen niet mee weg!Devyd wrote: ↑Sun May 03, 2020 4:41 pmVergaaneglorie wrote: ↑Sun May 03, 2020 3:00 pm
Yep dat in gedachten, 1b heeft die toch met lierse gedaan niet? En was toen de zwakste in de ploeg vond ik.

Ik vond nu persoonlijk toch ook dat die goed zijn streng trok.
Goh: ik vond dat in die ploeg toch ook 1 van de minderen. Let op: dat was wel een oerdegelijk elftal 
-
KLSK190630
Klopt absoluut, kan zeker meerwaarde brengen aan onze kern. Komt die naar ons volgend jaar of is dat nog een gerucht op het forum?
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
- Justhomuch
Gerucht, ik zie het nog niet zo snel gebeuren.LeNNeMaN wrote: ↑Mon May 04, 2020 10:43 pmKlopt absoluut, kan zeker meerwaarde brengen aan onze kern. Komt die naar ons volgend jaar of is dat nog een gerucht op het forum?
Wij komen áltijd terug!