3e Amateur

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
Zovko
Re: 3e Amateur

Post by Zovko » Sat May 02, 2020 9:33 am

Ik heb daar eerder mijn twijfels bij, zie ze niet bij de eerste 10 eindigen met deze kern eerlijk gezegd. Heb de laatste jaren Duffel wat gevolgd in die reeks en bv een Balbi kon daar niet op een basisplaats rekenen. En die moesten toch elk jaar opletten niet te zakken.

3970

Post by 3970 » Sat May 02, 2020 10:40 am

Rond de tiende plaats moet lukken.
Vergis je niet in het geraamte dat daar nu staat.

Maar zoals hierboven gezegd, smalle kern. Daar kiezen ze blijkbaar bewust voor in deze coronatijden. 7 spelers onder de 21 op een kern van 20.

Is iedereen fit dan kunnen ze zomaar zevende worden. Maar zijn er wat blessures dan moeten ze misschien achterom kijken.

Nog even over Balbi, die heeft toch niet voor Duffel gespeeld of vergis ik me?

Axassin

Post by Axassin » Sat May 02, 2020 11:10 am

3970 wrote:
Sat May 02, 2020 10:40 am

Maar zoals hierboven gezegd, smalle kern. Daar kiezen ze blijkbaar bewust voor in deze coronatijden. 7 spelers onder de 21 op een kern van 20.

Is iedereen fit dan kunnen ze zomaar zevende worden. Maar zijn er wat blessures dan moeten ze misschien achterom kijken.

Klopt idd: lyra, even oosterzonen en dan terug lyra. Hierboven bedoelt men misschien lars vdb of gianni vdb?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat May 02, 2020 12:53 pm

Eerlijk ik zie ze wel hoog eindigen er staat een goede ervaren geraamte en vooraan Jason Adesanya- Peffer .. geloof mij velen zijn jaloers op zulk duo in deze reeks .. met Seppe Kil hebben ze een zeer degelijke linksbuiten gehaald. Die gaan dichter eindigen hoor dan een tiende of zevende plek!

Carlke

Post by Carlke » Sat May 02, 2020 1:02 pm

ozzy105 wrote:
Sat May 02, 2020 12:53 pm
Eerlijk ik zie ze wel hoog eindigen er staat een goede ervaren geraamte en vooraan Jason Adesanya- Peffer .. geloof mij velen zijn jaloers op zulk duo in deze reeks .. met Seppe Kil hebben ze een zeer degelijke linksbuiten gehaald. Die gaan dichter eindigen hoor dan een tiende of zevende plek!
Weet ik niet hoor ! Gaat geen makkelijke reeks zijn. Aals, Bocholt pak ook Hoogstraten waar ze dit jaar geld hebben gevonden, zware kleppers. En zoals gezegd gestalte in ploeg lyra Lierse maar niet snel, kan problemen geven. Maar weet nu. Ambitie niet als ze gewoon willen mee draaien komt dat wel goed hoor.

3970

Post by 3970 » Sat May 02, 2020 1:27 pm

Carlke wrote:
Sat May 02, 2020 1:02 pm
ozzy105 wrote:
Weet ik niet hoor ! Gaat geen makkelijke reeks zijn. Aals, Bocholt pak ook Hoogstraten waar ze dit jaar geld hebben gevonden, zware kleppers. En zoals gezegd gestalte in ploeg lyra Lierse maar niet snel, kan problemen geven. Maar weet nu. Ambitie niet als ze gewoon willen mee draaien komt dat wel goed hoor.
Klopt, geen makkelijke reeks.
Naar ik hoor ambiëren ze de rustige middenmoot.

Carlke

Post by Carlke » Sat May 02, 2020 2:39 pm

3970 wrote:
Sat May 02, 2020 1:27 pm
Carlke wrote:
Sat May 02, 2020 1:02 pm
ozzy105 wrote:
Klopt, geen makkelijke reeks.
Naar ik hoor ambiëren ze de rustige middenmoot.
Dat moet zeker lukken !

wekke

Post by wekke » Sat May 02, 2020 3:44 pm

Axassin wrote:
Sat May 02, 2020 9:19 am
Lierenaar wrote:
Sat May 02, 2020 8:56 am
Gianni Vets, altijd jammer gevonden dat die zijn kans nooit echt gekregen heeft van Samy. Er lijkt bij Lyra Lierse inderdaad een degelijke kern te staan voor volgend seizoen met heel wat Lierse namen uit de eerste ploeg of jeugdwerking: Weuts, Vets, Adesanya, Balbi, Van Den Brande, Van Den Buijs, Van Goylen, Nys. Volgens mij heeft Gwen Jacobs ook nog een verleden in de jeugd van Lierse.

En dan met Bart De Roover als trainer, Eric VanMeir in de staff en Frank Coenen (toch ook een echte Sportkringer) zit daar toch veel uit betere periodes van ons Lierse bij elkaar...
Klopt dat is een degelijke kern voor 2de amateur. Ik zie wel 2 pijnpunten:

- vrij smalle kern, hopen voor hen dat ze niet teveel blessures kennen.

- ploeg met veel gestalte en kopbalsterkte. Maar daar is ook wel een keerzijde aan: hun centrale as oogt vrij statisch met Lars vdb, koen weuts, gianni vets en gianni vdb. Tegen snelle ploegen zal je dat misschien wel voelen
Niet vergeten dat er in 2e amateur minder spelers op de bank mogen plaatsnemen dan in 1e amateur. Een rustig seizoen én jeugdspelers speelminuten geven is de ambitie. Op dat vlak denk ik wel dat de kern best goed gestoffeerd is.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sat May 02, 2020 7:23 pm

Axassin wrote:
Sat May 02, 2020 9:19 am
Lierenaar wrote:
Sat May 02, 2020 8:56 am
Gianni Vets, altijd jammer gevonden dat die zijn kans nooit echt gekregen heeft van Samy. Er lijkt bij Lyra Lierse inderdaad een degelijke kern te staan voor volgend seizoen met heel wat Lierse namen uit de eerste ploeg of jeugdwerking: Weuts, Vets, Adesanya, Balbi, Van Den Brande, Van Den Buijs, Van Goylen, Nys. Volgens mij heeft Gwen Jacobs ook nog een verleden in de jeugd van Lierse.

En dan met Bart De Roover als trainer, Eric VanMeir in de staff en Frank Coenen (toch ook een echte Sportkringer) zit daar toch veel uit betere periodes van ons Lierse bij elkaar...
Klopt dat is een degelijke kern voor 2de amateur. Ik zie wel 2 pijnpunten:

- vrij smalle kern, hopen voor hen dat ze niet teveel blessures kennen.

- ploeg met veel gestalte en kopbalsterkte. Maar daar is ook wel een keerzijde aan: hun centrale as oogt vrij statisch met Lars vdb, koen weuts, gianni vets en gianni vdb. Tegen snelle ploegen zal je dat misschien wel voelen
Goh ik basseer mij op samenvattingen maar dat statische viel mee precies. En anders poeierde de Koen ne tackle uit die ook niet mis was.

Zovko

Post by Zovko » Sat May 02, 2020 8:15 pm

3970 wrote:
Sat May 02, 2020 10:40 am

Zal me den idd van speler vergissen, was er van overtuigd dat die een jaar bij Duffel had gezeten

Post Reply