Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Hoeft inderdaad geen duiventil te worden, maar hij klonk in het interview toen hij het had over enkel met Belgische spelers te spelen, echt vre-se-lijk naief. Hij zal een keuze moeten maken, als hij echt met enkel belgen en dan nog liefst uit de eigen streek wil spelen, dan zal dat nooit hoger dan amateur zijn of misschien eens één jaartje 1B. En dan haak ik af, ik mis echte ambitie.
Formerly known as Lisp-boy
Nee hoor ik heb alle thuismatchen gezien ter plaatse, en deel op verplaatsing. Onze thuismatchen zaten allemaal boven de 2000. Dit getal was het minste denk ik meestal 2800! Goede affiche 3500.Thomas1906 wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 8:35 pmWij hebben matchen gehad onder de 2000 mensen.
Omdat ik toen in het buitenland zat met mijn werk,had ik de livestream. Het spel was zo saai dat ik het publiek probeerde te tellen aan de hand van mijn ervaring van vroeger.
Ge had echt lege plekken op de berg, vroeger nooit meegemaakt. O-vakken zat 100 mensen, hoofdtribune ook niet rijkelijk gevuld, p vakken dicht, etc.
-
yep heb ik hier ook al aangehaald, veel blablabla en eigenlijk mag hij corona dank u zeggen of hij zat met zijn grote mond mss in 2 amateur!Lisp-boy wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 9:59 pmHoeft inderdaad geen duiventil te worden, maar hij klonk in het interview toen hij het had over enkel met Belgische spelers te spelen, echt vre-se-lijk naief. Hij zal een keuze moeten maken, als hij echt met enkel belgen en dan nog liefst uit de eigen streek wil spelen, dan zal dat nooit hoger dan amateur zijn of misschien eens één jaartje 1B. En dan haak ik af, ik mis echte ambitie.
Hij zegt letterlijk in het interview : enkel met Belgische spelers en liefst nog uit eigen streek.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 9:57 pm
Voornamelijk is niet hetzelfde als enkel met, kijk naar Genk toen ze met KDB, Vossen, Courtois,... speelden daar kwam volk op af.
Ons kampioenenjaar in 97 was met veel jongens van rond de kerktoren, dus zeggen dat dat niet kan is bullshit.
En ik denk niet dat in '97 Menzo, Kliouev, Rudy en Zéfilho uit de eigen streek kwamen, en dat waren 4 basisspelers he.
We mogen dat niet vergelijken natuurlijk, maar zeggen dat je sportieve ambities hebt (ik heb hem zelfs 1A horen uitspreken) met enkel Belgische spelers dat kan je vergeten, dat is naief, dat weet iedereen behalve hij blijkbaar.
Hoogstens 1 seizoen 1B, voor de rest zal je dan in eerste amateur blijven hangen.
Last edited by Netzer on Tue Apr 28, 2020 10:11 pm, edited 1 time in total.
- Justhomuch
Van die stelling was hij toch afgestapt? Als er opportuniteiten kwamen om buitenlandse spelers aan te trekken met een meerwaarde gingen ze die niet laten liggen. Spelers uit eigen streek moet de basis zijn vind ik, met 3e rangs buitenlanders ga je terug naar het Samy-tijdperk.Lisp-boy wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 10:03 pmHij zegt letterlijk in het interview : enkel met Belgische spelers en liefst nog uit eigen streek.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 9:57 pm
Voornamelijk is niet hetzelfde als enkel met, kijk naar Genk toen ze met KDB, Vossen, Courtois,... speelden daar kwam volk op af.
Ons kampioenenjaar in 97 was met veel jongens van rond de kerktoren, dus zeggen dat dat niet kan is bullshit.
Wij komen áltijd terug!
Luister nog eens goed naar het interview. Op een bepaalde moment zegt hij letterlijk dat hij niet begrijpt waarom andere ploegen, om welke reden dan ook, buitenlandse spelers halen.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 10:08 pmVan die stelling was hij toch afgestapt? Als er opportuniteiten kwamen om buitenlandse spelers aan te trekken met een meerwaarde gingen ze die niet laten liggen. Spelers uit eigen streek moet de basis zijn vind ik, met 3e rangs buitenlanders ga je terug naar het Samy-tijdperk.Lisp-boy wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 10:03 pmHij zegt letterlijk in het interview : enkel met Belgische spelers en liefst nog uit eigen streek.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 9:57 pm
- Justhomuch
Beetje belachelijk om dit uit te vergroten, heeft dit al meermaals ontkracht. Ik snap ook niet waarom sommige clubs enkel met buitenlandse spelers spelen, wat is je binding dan met die club? Kun je even goed supporteren voor een buitenlandse club heLisp-boy wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 10:13 pmLuister nog eens goed naar het interview. Op een bepaalde moment zegt hij letterlijk dat hij niet begrijpt waarom andere ploegen, om welke reden dan ook, buitenlandse spelers halen.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 10:08 pmVan die stelling was hij toch afgestapt? Als er opportuniteiten kwamen om buitenlandse spelers aan te trekken met een meerwaarde gingen ze die niet laten liggen. Spelers uit eigen streek moet de basis zijn vind ik, met 3e rangs buitenlanders ga je terug naar het Samy-tijdperk.
Wij komen áltijd terug!
Dat is waar, maar ik zeg niet dat Lierse met enkel buitenlandse spelers moet spelen he. Enkele buitenlandse spelers die een meerwaarde betekenen die heb je nodig, dat is in het verleden al meermaals bewezen.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 10:15 pmBeetje belachelijk om dit uit te vergroten, heeft dit al meermaals ontkracht. Ik snap ook niet waarom sommige clubs enkel met buitenlandse spelers spelen, wat is je binding dan met die club? Kun je even goed supporteren voor een buitenlandse club heLisp-boy wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 10:13 pmLuister nog eens goed naar het interview. Op een bepaalde moment zegt hij letterlijk dat hij niet begrijpt waarom andere ploegen, om welke reden dan ook, buitenlandse spelers halen.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 10:08 pm
Van die stelling was hij toch afgestapt? Als er opportuniteiten kwamen om buitenlandse spelers aan te trekken met een meerwaarde gingen ze die niet laten liggen. Spelers uit eigen streek moet de basis zijn vind ik, met 3e rangs buitenlanders ga je terug naar het Samy-tijdperk.
En uitvergroten ? LVT zit dat wel degelijk op die manier aan de interviewer uit te leggen : ENKEL Belgische spelers en dan nog liefst van uit de streek.
De naiviteit spatte zowaar van het scherm.
Lisp-boy wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 10:18 pmDat is waar, maar ik zeg niet dat Lierse met enkel buitenlandse spelers moet spelen he. Enkele buitenlandse spelers die een meerwaarde betekenen die heb je nodig, dat is in het verleden al meermaals bewezen.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 10:15 pmBeetje belachelijk om dit uit te vergroten, heeft dit al meermaals ontkracht. Ik snap ook niet waarom sommige clubs enkel met buitenlandse spelers spelen, wat is je binding dan met die club? Kun je even goed supporteren voor een buitenlandse club he
En uitvergroten ? LVT zit dat wel degelijk op die manier aan de interviewer uit te leggen : ENKEL Belgische spelers en dan nog liefst van uit de streek. De interviewer vraagt het dan nog of hij zeker is of dat sportief gaat lukken en hij was er zeker van.
De naiviteit spatte zowaar van het scherm.
Goh, ik vind die ‘alleen-Belg’ discussie nog niet eens zo belangrijk. Ik kan niet meteen zeggen of dat realistisch is of niet, maar ik weet niet of daar perse het verschil gaat zitten in haalbaarheid. Lijkt me eerder in financieen te zitten. Het break-even verhaal lijkt me sportief een grotere beperking dan louter met Belgen te willen spelen.
Moeilijk kan ook. En wie weet overtuigd het wel spelers die anders niet zouden willen komen.
Moeilijk kan ook. En wie weet overtuigd het wel spelers die anders niet zouden willen komen.