Clubnieuws
- Justhomuch
Re: Clubnieuws
Er zijn een aantal bakkers in Lier waar je stickers ten voordele van de zorg kunt kopen, ik plan deze week nog op mijn fietske te springen als’t niet te hard regent.
Wij komen áltijd terug!
-
Ah gij wacht op de regen om op uwe fiets te springen? Om dan te zeggen "lap na regent et just" ?Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 27, 2020 8:49 pmEr zijn een aantal bakkers in Lier waar je stickers ten voordele van de zorg kunt kopen, ik plan deze week nog op mijn fietske te springen als’t niet te hard regent.
- Justhomuch
Vandaag andere dingen om handenandyosgarcia wrote: ↑Mon Apr 27, 2020 9:56 pmAh gij wacht op de regen om op uwe fiets te springen? Om dan te zeggen "lap na regent et just" ?Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 27, 2020 8:49 pmEr zijn een aantal bakkers in Lier waar je stickers ten voordele van de zorg kunt kopen, ik plan deze week nog op mijn fietske te springen als’t niet te hard regent.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Voor wie er nog aan twijfelde Liereke pleziereke komt weldra terug!
Nu ook een uitgebreid interview met LVT op sporza van circa 8min.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Alsook één met de nieuwe trainer
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Goed interview, alleen leren we niet veel meer.
Lijkt wel een goei oog te hebben op het goedkomen van de licentie.
Alleen, ik mis 2 dingen:
- Commerciële impact van de crisis
- Qua gezondheid: kritische noot mag. 600K verlies, niet vergeten.
M'n eerste indruk van TVI is toch vrij positief: nuchter maar toch ambitieus. Ik ben benieuwd.
60% van het werk is gedaan. Da's nog een hele hoop te gaan dus
60% van het werk is gedaan. Da's nog een hele hoop te gaan dus
Amai, wa een aandacht voor ons club in deze tijden seg Meevaller.
Realisme in die interviews. Mooi zo. Voetjes op de grond.
Realisme in die interviews. Mooi zo. Voetjes op de grond.