A-kern
Re: A-kern
Thomas1906 wrote: ↑Thu Apr 23, 2020 9:18 pmTiens ik dacht dat het kwam van iemand die af en toe nog een match meepikt bij ons en dat zou een bestuurslid zijn? Laat me niet lachen jom.Axassin wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 9:26 pmGoh ja thomas, het is een forum voor iets he. Ik denk dat het enige gerucht dat achteraf niet waar bleek te zijn inderdaad dat van Wils was. En dat had ik nochtans van een bestuurslid van LL, die mij toen bevestigde dat er gesproken werd.Thomas1906 wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 8:26 pm
Die komt hier regelmatig met zo'n hints, eigenlijk alleen voor dat heb ik de indruk.![]()
En soms zit hij er ook wel eens naast of klopt er niks van (gerucht van Wils die naar Berlaar zou gaan bijvoorbeeld)
Dit laatste weet ik van iemand die actief met de transfers bezig is. Hangt er natuurlijk vanaf waar hij de lat zelf legt qua niveau.
Nu goed, ik zal enkel nog maar iets verkondigen dat offcieel is, maar dan kan je zelf de social media kanalen volgen denk ik.![]()
In januari zei ge ook al dat hij maanden geleden zijn woord heeft gegeven aan ons. Dus als we die redenering doortrekken was het in september-oktober volgens u al geklonken.
Dus ja ge waart aan het bullshitten en nu ben je op je tenen getrapt.
En om af te ronden, dankzij deze quarantaine ben ik terug in het land en meer virtueel contact en van 2 partijen weet ik ondertussen al dat er nooit gepraat is geweest dus cut the crap man. Er wordt hier veel cafépraat gepost, geen probleem met dat, maar wijsneuserij hangt soms mijn strot uit..
Wat is dat voor een reactie. Kalmeert ne keer.
Tzijn geructen voor iets, en meestal kloppen die effectief wel degelijk. Zo’n felle reactie is dus nergens voor nodig
En nu allemaal den Berrem zijn advies volgen!
- Justhomuch
Voila! Tis bijna weekend gasten!
Ik zal het over een andere boeg gooien:
Kunnen we van Lokeren niks wegkapen of is dat te hoog gegrepen ? (Lees: te duur).
Als ge naar zo nen tekenbonus van een Jelle Van Damme kijkt..
-
andyosgarcia
Denk dat goede jeugd, zoals gent al een weg gekaapt heeft snel in 1a gaat komen. De overjaarse zijn te duur en de middeklassen van Lokeren niet bepaald "sterk". Als je één a twee bruikbare spelers kan vinden is het veel. Ook veel op leeftijd natuurlijk. Er zit daar nog ne linksachter met een verlede.... maar nee bedankt dan.
2KRKN wrote: ↑Thu Apr 23, 2020 10:56 pmThomas1906 wrote: ↑Thu Apr 23, 2020 9:18 pmTiens ik dacht dat het kwam van iemand die af en toe nog een match meepikt bij ons en dat zou een bestuurslid zijn? Laat me niet lachen jom.Axassin wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 9:26 pm
Goh ja thomas, het is een forum voor iets he. Ik denk dat het enige gerucht dat achteraf niet waar bleek te zijn inderdaad dat van Wils was. En dat had ik nochtans van een bestuurslid van LL, die mij toen bevestigde dat er gesproken werd.
Dit laatste weet ik van iemand die actief met de transfers bezig is. Hangt er natuurlijk vanaf waar hij de lat zelf legt qua niveau.
Nu goed, ik zal enkel nog maar iets verkondigen dat offcieel is, maar dan kan je zelf de social media kanalen volgen denk ik.![]()
In januari zei ge ook al dat hij maanden geleden zijn woord heeft gegeven aan ons. Dus als we die redenering doortrekken was het in september-oktober volgens u al geklonken.
Dus ja ge waart aan het bullshitten en nu ben je op je tenen getrapt.
En om af te ronden, dankzij deze quarantaine ben ik terug in het land en meer virtueel contact en van 2 partijen weet ik ondertussen al dat er nooit gepraat is geweest dus cut the crap man. Er wordt hier veel cafépraat gepost, geen probleem met dat, maar wijsneuserij hangt soms mijn strot uit..![]()
Wat is dat voor een reactie. Kalmeert ne keer.
Tzijn geructen voor iets, en meestal kloppen die effectief wel degelijk. Zo’n felle reactie is dus nergens voor nodig
En nu allemaal den Berrem zijn advies volgen!
Mee eens. Gaan we ons broek mee scheuren vrees ik.andyosgarcia wrote: ↑Thu Apr 23, 2020 11:16 pmDenk dat goede jeugd, zoals gent al een weg gekaapt heeft snel in 1a gaat komen. De overjaarse zijn te duur en de middeklassen van Lokeren niet bepaald "sterk". Als je één a twee bruikbare spelers kan vinden is het veel. Ook veel op leeftijd natuurlijk. Er zit daar nog ne linksachter met een verlede.... maar nee bedankt dan.
-
Vergaaneglorie
Jelle wil enkel nog 1A heeft hij medegedeeld ... raar op die leeftijd?
-
andyosgarcia
Maar wel slim 1b (2de) en amateurs gaan zeer onzekere tijden tegemoet zolang corona niet helemaal weg is.Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Apr 24, 2020 10:21 amJelle wil enkel nog 1A heeft hij medegedeeld ... raar op die leeftijd?
Kiest eieren voor zen geld.
- Justhomuch
Ik vraag me af hoeveel open plekjes ze nog hebben. Daarmee bedoel ik: voor hoeveel posities er (ook achter de schermen) nog niemand gevonden is.
Dat gaat toch serieus mee bepalen of dit een ploeg voor 1B of 1e amateur wordt.
Met een Allach, Santermans en Samyn speel je toch voor een eindrondeplek in 1e amateur (zij het misschien met nog 1 a 2 versterkingen op dat niveau).
Vermeiren dient op niveau 1e amateur ook. Voor een niveautje hoger ga je in het middenveld nog een echte leider nodig hebben, en een kwieke linksback.
Curieus, maar tevreden met wat we voorlopig al binnen hebben weten halen.
Dat gaat toch serieus mee bepalen of dit een ploeg voor 1B of 1e amateur wordt.
Met een Allach, Santermans en Samyn speel je toch voor een eindrondeplek in 1e amateur (zij het misschien met nog 1 a 2 versterkingen op dat niveau).
Vermeiren dient op niveau 1e amateur ook. Voor een niveautje hoger ga je in het middenveld nog een echte leider nodig hebben, en een kwieke linksback.
Curieus, maar tevreden met wat we voorlopig al binnen hebben weten halen.