A-kern
Re: A-kern
De kans op 1B wordt alsmaar kleiner. Ook Roeselare zou hun licentie gaan krijgen. De eigenaars hebben er opnieuw geld ingepompd heb ik zonet vernomen van een west-vlaamse bronBerrem wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 10:49 amAls er kans is op 1B kan je niet met Allegria verder. Hij was wat mij betreft enkel overtuigend tegen Winkel Sport, maar die zaten eerder op het niveau van 2de amateur... Ik zou het risico niet nemen om met hem verder te gaan. Zeker als er een heel wat spelers vrij komen bij andere clubs die het zich niet gaan kunnen permitteren om hoge looneisen te stellen.Yentl1992 wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 9:21 amExact. Van mij zou die toch nog een kans mogen krijgen.
Heeft in het verleden bewezen een neus voor doelpunten te hebben, maar hij kwam naar ons in een extreem slechte periode waarin het vertrouwen van heel de ploeg sowieso al ver onder nul was. Dan is het moeilijk je echt door te zetten, want eerlijk gezegd kreeg hij ook niet veel bruikbare ballen natuurlijk.
Allegria blijft in mijn opinie een kans verdienen, want heeft ze niet op een deftige manier gekregen afgelopen seizoen.
Maar met Lommel en Moeskroen op de dool..
Axassin je maakt me serieus nieuwsgierig potverdikke 
-
Thomas1906
Goh ja thomas, het is een forum voor iets he. Ik denk dat het enige gerucht dat achteraf niet waar bleek te zijn inderdaad dat van Wils was. En dat had ik nochtans van een bestuurslid van LL, die mij toen bevestigde dat er gesproken werd.Thomas1906 wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 8:26 pmDie komt hier regelmatig met zo'n hints, eigenlijk alleen voor dat heb ik de indruk.![]()
En soms zit hij er ook wel eens naast of klopt er niks van (gerucht van Wils die naar Berlaar zou gaan bijvoorbeeld)
Dit laatste weet ik van iemand die actief met de transfers bezig is. Hangt er natuurlijk vanaf waar hij de lat zelf legt qua niveau.
Nu goed, ik zal enkel nog maar iets verkondigen dat offcieel is, maar dan kan je zelf de social media kanalen volgen denk ik.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Een gerucht mag je plaatsen hé of het uitkomt of niet maakt niet uit, het blijft geruchtAxassin wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 9:26 pmGoh ja thomas, het is een forum voor iets he. Ik denk dat het enige gerucht dat achteraf niet waar bleek te zijn inderdaad dat van Wils was. En dat had ik nochtans van een bestuurslid van LL, die mij toen bevestigde dat er gesproken werd.Thomas1906 wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 8:26 pmDie komt hier regelmatig met zo'n hints, eigenlijk alleen voor dat heb ik de indruk.![]()
En soms zit hij er ook wel eens naast of klopt er niks van (gerucht van Wils die naar Berlaar zou gaan bijvoorbeeld)
Dit laatste weet ik van iemand die actief met de transfers bezig is. Hangt er natuurlijk vanaf waar hij de lat zelf legt qua niveau.
Nu goed, ik zal enkel nog maar iets verkondigen dat offcieel is, maar dan kan je zelf de social media kanalen volgen denk ik.![]()

wat Wils betreft had ik ook opgevangen van meerdere personen, maar idd er zal gesproken zijn, maar een akkoord is nog iets anders.- Justhomuch
Meer geruchten pls!Axassin wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 9:26 pmGoh ja thomas, het is een forum voor iets he. Ik denk dat het enige gerucht dat achteraf niet waar bleek te zijn inderdaad dat van Wils was. En dat had ik nochtans van een bestuurslid van LL, die mij toen bevestigde dat er gesproken werd.Thomas1906 wrote: ↑Wed Apr 22, 2020 8:26 pmDie komt hier regelmatig met zo'n hints, eigenlijk alleen voor dat heb ik de indruk.![]()
Nu goed, ik zal enkel nog maar iets verkondigen dat offcieel is, maar dan kan je zelf de social media kanalen volgen denk ik.![]()
Wij komen áltijd terug!