A-kern
Re: A-kern
Een bekende en nu transfervrije speler Jimmy De Jonghe als linksachter zou dat niks zijn ...
Allegria was toch wel een tegenvaller. Kwam natuurlijk in ploeg terecht die niet draaide.
Exact. Van mij zou die toch nog een kans mogen krijgen.
Heeft in het verleden bewezen een neus voor doelpunten te hebben, maar hij kwam naar ons in een extreem slechte periode waarin het vertrouwen van heel de ploeg sowieso al ver onder nul was. Dan is het moeilijk je echt door te zetten, want eerlijk gezegd kreeg hij ook niet veel bruikbare ballen natuurlijk.
Als er kans is op 1B kan je niet met Allegria verder. Hij was wat mij betreft enkel overtuigend tegen Winkel Sport, maar die zaten eerder op het niveau van 2de amateur... Ik zou het risico niet nemen om met hem verder te gaan. Zeker als er een heel wat spelers vrij komen bij andere clubs die het zich niet gaan kunnen permitteren om hoge looneisen te stellen.Yentl1992 wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 9:21 amExact. Van mij zou die toch nog een kans mogen krijgen.
Heeft in het verleden bewezen een neus voor doelpunten te hebben, maar hij kwam naar ons in een extreem slechte periode waarin het vertrouwen van heel de ploeg sowieso al ver onder nul was. Dan is het moeilijk je echt door te zetten, want eerlijk gezegd kreeg hij ook niet veel bruikbare ballen natuurlijk.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik sluit me daar bij aan. ‘t Is niet de moment voor ‘het voordeel van de twijfel’, tenzij hij voor een appel en een ei hier wilt spelen.Berrem wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 10:49 amAls er kans is op 1B kan je niet met Allegria verder. Hij was wat mij betreft enkel overtuigend tegen Winkel Sport, maar die zaten eerder op het niveau van 2de amateur... Ik zou het risico niet nemen om met hem verder te gaan. Zeker als er een heel wat spelers vrij komen bij andere clubs die het zich niet gaan kunnen permitteren om hoge looneisen te stellen.Yentl1992 wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 9:21 amExact. Van mij zou die toch nog een kans mogen krijgen.
Tot hiertoe versterken we ons met als ambitie middenmoot 1 amateur.
Ik heb daar niks op tegen. Jonge gasten met groeimarge. En voor de rest uw kern opkuisen.
We moeten wèl beseffen dat we op een kantelpunt zitten. Vernieuwing van de kern en de tering naar de nering zetten. Dat is een optie nemen naar een mooie toekomst. Met geduld.
Alleen, het moet met kennis van zaken gebeuren. Ik ben benieuwd.
Ik heb daar niks op tegen. Jonge gasten met groeimarge. En voor de rest uw kern opkuisen.
We moeten wèl beseffen dat we op een kantelpunt zitten. Vernieuwing van de kern en de tering naar de nering zetten. Dat is een optie nemen naar een mooie toekomst. Met geduld.
Klopt. Maar vergeet niet dat er nog ne man of 10-14 ga bijkomen. Wat er nu is gebeurd, zijn de aankondigingen van de spelers die al vastlagen voor einde seizoen + het definitief binnenhalen van onze twee beste huurspelers. We kunnen pas oordelen als het huiswerk af is.3970 wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 1:07 pmTot hiertoe versterken we ons met als ambitie middenmoot 1 amateur.
Ik heb vandaag dan ook vernomen van een heel rechstreekse en betrouwbare bron dat we nog wel wat leuks mogen verwachten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik ben benieuwd. Verder kan ik mij wel vinden in wat 3970 zegt.
Eindronde lijkt me een goeie ambitie. Een beetje lagere ambitie maar financieel gezond: ik kan me daar perdect in vinden. Anderen wel minder vrees ik.3970 wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 1:07 pmTot hiertoe versterken we ons met als ambitie middenmoot 1 amateur.
Nu, opnieuw: dat hangt allemaal van de reeks af. Als er opeens een reeks boven ons wegvalt..