Jupiler Pro League
-
Vergaaneglorie
Re: Jupiler Pro League
Ik had dat zoveel jaar terug in lier ook liever gezien Mijn voorbeeld is als Genk ..komen ook uit kleinere clubs en is zeer meer aantrekkelijk voor geldschieters en sponsors dus win win. Want ben nu eerlijk naar je eigen toe, deze twee laat ons 'grof zeggen gedrochten' LK/ LL, gaat dat iets deftig worden?
Stel dat Roeselare-Moeskroen fuseren met KVK en Lokeren dat volgende week failliet zal worden verklaart en stel niet ondenkbaar dat Lommel-Virton en KVO geen licentie verkrijgen er gaan plekjes vrijkomen ..
Genk is het slechtste voorbeeld dat je kan nemen.Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 11:53 amIk had dat zoveel jaar terug in lier ook liever gezien Mijn voorbeeld is als Genk ..komen ook uit kleinere clubs en is zeer meer aantrekkelijk voor geldschieters en sponsors dus win win. Want ben nu eerlijk naar je eigen toe, deze twee laat ons 'grof zeggen gedrochten' LK/ LL, gaat dat iets deftig worden?
Denk je echt dat er nog een overheid van plan is om zoveel geld in een voetbalclub te pompen?
Daar is in de maatschappij al lang geen draagvlak meer voor.
Fusies lossen trouwens niks op, er haken veel te veel supporters af.
Wat alleen goed te maken is als je zoals Genk kunt meespelen aande top, wat dan weer niet lukt zonder grote geschenken van de overheid of een grote geldschieter zoals bij RAFC.
Trouwens bij een echte fusie moeten de schulden van alle partijen meegenomen worden.
Wat dus de reden is dat er bijna nooit een echte fusie gebeurd.
-
Vergaaneglorie
Ieder zijn mening ik ga nu niet zien naar amateurreeksen en er zijn er nog die zijn afgehaakt dus zal langs beide zijde zo zijn, maar mijn standpunt is een 1A team en proper stadion niet bouwvallig. En belgie is veel te klein voor elk dorpke en stad 1 of meerdere voetbalploegen te hebben. En die schulden ja dat komt vooral door het geen ik hier aanhaal te veel ploegen en overpouweren met geld dat ze NIET hebben!
Moeskroen ontkent dat de fusie al voor dit jaar zou zijn en zegt nog volop voor een verdediging voor het BAS te gaan.
Heb het vermoeden dat de voorzitter van KVK toch serieus spijt heeft van dit openbaar te hebben gemaakt.
Heb het vermoeden dat de voorzitter van KVK toch serieus spijt heeft van dit openbaar te hebben gemaakt.
Ik heb dat artikel eens gelezen die van Kortrijk wat een egoist. De kleuren rood wit van Kortrijk komt goed uit Moeskroen ook. Stadion wil hij ook in Kortrijk. Is dat nog niet alles wil hij stamnummer ook nog en zelfs zelfde naam. Dus snap Moeskroen dat ze al beginnen twijfelen, natuurlijk zij staan misschien met de rug tegen de muur nu !
Genk en Charleroi willen kost wat kost aan de play-offs vasthouden. Dan moet je toch echt met een oplossing voor PO2 komen.
Vanhamel blijft bij Beerschot. Toch een klap in het gezicht van Anderlecht denk ik.
Dat project van het vernieuwde paars-wit. Wie wil dat of voelt zich daar door aangesproken. Zo goed als niemand. Triest daar in de hoofdstad mijn inziens...
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Klopt, maar toch. Blijft binnen België toch een naam he.
Zal vermoeden dat het bij Beerschot toch wat stabieler is nu. Maar toch straf dat ze hem kunnen houden; die promotie is nog lang niet zeker.