Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Tja uiteindelijk zullen ze weer de dans ontspringen Flor dat is nu al ettelijke seizoenen .. Lokeren-Roeselare-Lommel-Virton-Moeskroen-KVO allemaal clubs in ademnood en heb je nog clubs als OHL-Union-Westerlo oa die nog net hun kopje boven water kunnen houden … ik voorzie voor de meeste geviseerde clubs toch geen probleem voor het BAS het moet al zeer erg gesteld zijn om geen licentie te ontvangen Lierse SK was er zo ééntje de voorbije jaaaaren voor de rest?......
Klopt. Zal wel goedkomen met Moeskroen.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 08, 2020 5:52 pmTja uiteindelijk zullen ze weer de dans ontspringen Flor dat is nu al ettelijke seizoenen .. Lokeren-Roeselare-Lommel-Virton-Moeskroen-KVO allemaal clubs in ademnood en heb je nog clubs als OHL-Union-Westerlo oa die nog net hun kopje boven water kunnen houden … ik voorzie voor de meeste geviseerde clubs toch geen probleem voor het BAS het moet al zeer erg gesteld zijn om geen licentie te ontvangen Lierse SK was er zo ééntje de voorbije jaaaaren voor de rest?......
Hoewel, ik lees op sporza dat de problemen dit jaar toch iets dieper gaan als anders. Stel u voor..Flor wrote: ↑Wed Apr 08, 2020 5:59 pmKlopt. Zal wel goedkomen met Moeskroen.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 08, 2020 5:52 pmTja uiteindelijk zullen ze weer de dans ontspringen Flor dat is nu al ettelijke seizoenen .. Lokeren-Roeselare-Lommel-Virton-Moeskroen-KVO allemaal clubs in ademnood en heb je nog clubs als OHL-Union-Westerlo oa die nog net hun kopje boven water kunnen houden … ik voorzie voor de meeste geviseerde clubs toch geen probleem voor het BAS het moet al zeer erg gesteld zijn om geen licentie te ontvangen Lierse SK was er zo ééntje de voorbije jaaaaren voor de rest?......
Mei gaat druk worden.
Blijkbaar aast Anderlecht op oude bekende Mike Vanhamel. Zou een mooie zet zijn voor hem. 't Is hem gegund.
Er zijn blijkbaar fusiegesprekken aan de gang tussen KVK, Roeselare en Moeskroen.
Ik denk niet dat de fans daarop zitten te wachten.
Ik denk niet dat de fans daarop zitten te wachten.
-
Vergaaneglorie
Tja het is dat of zoals wij lierse enkele jaren terug, je zal moeten toegeven. Dan kunnen ze mss nog mee in 1A anders is het allebei wat aanmodderen en dan ken je het vervolg.
Voor die laatste 2: akkoord. Maar KVK trekt toch wel wat volk?Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 9:58 amTja het is dat of zoals wij lierse enkele jaren terug, je zal moeten toegeven. Dan kunnen ze mss nog mee in 1A anders is het allebei wat aanmodderen en dan ken je het vervolg.
-
Vergaaneglorie
Idd, maar ze zouden enkel in kortrijk willen spelen of de deal gaat niet door.KRKN wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 10:21 amVoor die laatste 2: akkoord. Maar KVK trekt toch wel wat volk?Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 9:58 amTja het is dat of zoals wij lierse enkele jaren terug, je zal moeten toegeven. Dan kunnen ze mss nog mee in 1A anders is het allebei wat aanmodderen en dan ken je het vervolg.
Ik zou daar als KvK fan niet voor staan te springen. Die club is toch cava levensvatbaar? Moeskroen en Roeselare gaan minder keuze hebben misschien.Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 11:04 am2
Idd, maar ze zouden enkel in kortrijk willen spelen of de deal gaat niet door.KRKN wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 10:21 amVoor die laatste 2: akkoord. Maar KVK trekt toch wel wat volk?Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 9:58 am
Tja het is dat of zoals wij lierse enkele jaren terug, je zal moeten toegeven. Dan kunnen ze mss nog mee in 1A anders is het allebei wat aanmodderen en dan ken je het vervolg.