Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Samyn is die ook niet einde verbintenis bij Roeselare eind juni 2020? Ik dacht van wel .. indien ja zou hem toch proberen vast te leggen toch een speler met een flits in huis ééntje die het verschil kan maken de matchen die hij speelde voor LK was hij toch telkens één van de uitblinkers! Effe opgezocht Emile Samyn zijn verbintenis loopt einde juni 2020 af bij Roeselare ..
-
andyosgarcia
Achteraan zit men goed , maar zie toch liever een andere speler komen voor eerste keuze op onze links achter. Ik kan er niet aan doen maar vind het onze zwakste plek , zeker als je naar dubbel bezetting kijkt.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 8:47 pm2 … Achteraan zit men zeer goed .. verdorie voor deze reeks of 1B is dit een toptransfer! Nu nog een zeer degelijke nummer 10 waar al twee seizoenen een noodzaak is en een degelijke spits die er 10-15 in het mandje kan doen belanden .. ze zijn op de goede weg op het lisp een goede ervaren jonge trainer aangeworven, een degelijke ervaren doelman, Santermans definitief vastgelegd … als het goed is mag het gepost worden!Axassin wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 6:55 pmAls ik zou moeten kiezen tussen hem en een verlenging van Samyn, dan kies ik toch voor Santermans. Op hem kan je bouwen. Mocht je naar een 2de klasse reeks gaan (of hoe dat gedrocht ook zal noemen), zit je met een duo Santermans-Smolders centraal achterin toch al ok.Axassin wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 6:51 pm
Leider voor de ploeg die elk duel wint en die uitvoetballend ook degelijk is. Was echt heel sterk in zijn half seizoen op het Lisp, ik durf zelfs zeggen een versterking tov de passage van Frans. Linksvoetige centrale verdediger, die groeien ook niet aan de bomen.
Zeker en vast ! Centraal zitten we goed santermans delorge Smolders. Eventueel nog iets maar kunnen Michiel als 4 de wel iemand doorschuiven uit de jeugd !andyosgarcia wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 10:34 pmAchteraan zit men goed , maar zie toch liever een andere speler komen voor eerste keuze op onze links achter. Ik kan er niet aan doen maar vind het onze zwakste plek , zeker als je naar dubbel bezetting kijkt.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 8:47 pm2 … Achteraan zit men zeer goed .. verdorie voor deze reeks of 1B is dit een toptransfer! Nu nog een zeer degelijke nummer 10 waar al twee seizoenen een noodzaak is en een degelijke spits die er 10-15 in het mandje kan doen belanden .. ze zijn op de goede weg op het lisp een goede ervaren jonge trainer aangeworven, een degelijke ervaren doelman, Santermans definitief vastgelegd … als het goed is mag het gepost worden!Axassin wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 6:55 pm
Als ik zou moeten kiezen tussen hem en een verlenging van Samyn, dan kies ik toch voor Santermans. Op hem kan je bouwen. Mocht je naar een 2de klasse reeks gaan (of hoe dat gedrocht ook zal noemen), zit je met een duo Santermans-Smolders centraal achterin toch al ok.
Iemand die dat interview met Santermans kan delen aub?
Eens een centraal middenveld met voetballend vermogen is ook welkom. Goeie 6, goeie 8 en nen echte 10 gerne Rudy
-
Foxterriër
Uit GVA van vandaag:
LIERSE K. Aanvoerder Ben Santermans (27) verhuist definitief naar het Lisp
“Als een gezonde club als Lierse je wil, moet je toehappen”
Lierse kan ook volgend seizoen rekenen op de diensten van aanvoerder Ben Santermans. De 27-jarige verdediger kwam de voorbije wintermercato op huurbasis over van Lommel en wordt nu ook definitief (en transfervrij) overgenomen. Santermans ondertekende op het Lisp een overeenkomst voor één seizoen met optie op een bijkomend jaar.
Amper acht wedstrijden heeft Ben Santermans op de teller staan in loondienst van Lierse, maar in die korte tijd wist de verdediger zich op te werken tot aanvoerder van de Pallieters. Zeker na het gedwongen vertrek van Thomas Wils en Yoni Buyens veerde de Limburger recht en ging hij voorop in de strijd in cruciale afspraken met FC Luik, Thes Sport en Heist. Santermans moet de verpersoonlijking worden van ‘het nieuwe Lierse’, dat straks opnieuw hogerop wil. “Ondanks de sportieve perikelen blik ik met een heel goed gevoel terug op die eerste maanden bij Lierse”, verduidelijkt de ervaren verdediger. “Toen het schip dreigde te zinken, heeft het bestuur enkele belangrijke beslissingen genomen. Toen was het aan andere jongens om op te staan. Die laatste weken moeten straks het handelsmerk van Lierse worden: een nuchtere groep, die voor elkaar door het vuur wil gaan. Ik heb begrepen dat Lierse naar dergelijke puzzelstukjes op zoek gaat. Kan ik me helemaal in vinden.”
Eerste amateurklasse, of toch 1B?
Of die puzzel in de eerste amateurklasse dan wel in 1B zal worden gelegd, is voorlopig nog een open vraag. “Ik heb geen persoonlijke voorkeur”, zegt Santermans. “Voor mij stond voorop dat de club de intentie heeft om een stap vooruit te zetten en een sterk elftal op de been wil brengen. Ik heb heel snel besloten om daar deel van uit te maken. Vanaf dag één voel ik me goed in Lier. Er is veel wederzijds respect. Als je dan een deftig voorstel krijgt, moet je in de huidige omstandigheden niet twijfelen. Je hoeft geen helderziende te zijn om te beseffen dat er straks een overaanbod aan spelers op de markt komt. Als een gezonde club als Lierse je dan onderdak biedt, moet je toehappen. Daar probeer ik potentiële targets van te overtuigen.”
KURTGULDENTOPS
Bedankt voor het uploaden. Dat geeft toch moed dat we met een competitieve ploeg aan de start zullen staan.Foxterriër wrote: ↑Thu Apr 16, 2020 9:31 amUit GVA van vandaag:
Lierse kan ook volgend seizoen rekenen op de diensten van aanvoerder Ben Santermans. De 27-jarige verdediger kwam de voorbije wintermercato op huurbasis over van Lommel en wordt nu ook definitief (en transfervrij) overgenomen. Santermans ondertekende op het Lisp een overeenkomst voor één seizoen met optie op een bijkomend jaar.
Amper acht wedstrijden heeft Ben Santermans op de teller staan in loondienst van Lierse, maar in die korte tijd wist de verdediger zich op te werken tot aanvoerder van de Pallieters. Zeker na het gedwongen vertrek van Thomas Wils en Yoni Buyens veerde de Limburger recht en ging hij voorop in de strijd in cruciale afspraken met FC Luik, Thes Sport en Heist. Santermans moet de verpersoonlijking worden van ‘het nieuwe Lierse’, dat straks opnieuw hogerop wil. “Ondanks de sportieve perikelen blik ik met een heel goed gevoel terug op die eerste maanden bij Lierse”, verduidelijkt de ervaren verdediger. “Toen het schip dreigde te zinken, heeft het bestuur enkele belangrijke beslissingen genomen. Toen was het aan andere jongens om op te staan. Die laatste weken moeten straks het handelsmerk van Lierse worden: een nuchtere groep, die voor elkaar door het vuur wil gaan. Ik heb begrepen dat Lierse naar dergelijke puzzelstukjes op zoek gaat. Kan ik me helemaal in vinden.”
Of die puzzel in de eerste amateurklasse dan wel in 1B zal worden gelegd, is voorlopig nog een open vraag. “Ik heb geen persoonlijke voorkeur”, zegt Santermans. “Voor mij stond voorop dat de club de intentie heeft om een stap vooruit te zetten en een sterk elftal op de been wil brengen. Ik heb heel snel besloten om daar deel van uit te maken. Vanaf dag één voel ik me goed in Lier. Er is veel wederzijds respect. Als je dan een deftig voorstel krijgt, moet je in de huidige omstandigheden niet twijfelen. Je hoeft geen helderziende te zijn om te beseffen dat er straks een overaanbod aan spelers op de markt komt. Als een gezonde club als Lierse je dan onderdak biedt, moet je toehappen. Daar probeer ik potentiële targets van te overtuigen.”
KURTGULDENTOPS
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Waarvoor dank!Foxterriër wrote: ↑Thu Apr 16, 2020 9:31 amUit GVA van vandaag:
KURTGULDENTOPS
Ik denk dat Allach ook wel gaat lukken. Denk niet dat die veel aanbiedingen voor hogerop gaat hebben en na zijn interview op Heist leek die wel voor een verlengd verblijf open te staan.