Series
Re: Series
Dacht ik ook. Die heeft serieus veel chance gehad met de Christiaan zijne switch.Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 06, 2020 7:07 pmJa die haar reactie sprak echt boekdelen vond ikFlor wrote: ↑Mon Apr 06, 2020 7:05 pmJolien?Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 06, 2020 12:57 pmViel wel op wie de echte afvaller was.
Gisteren eens bekeken op telenet play wat ze allemaal gratis gaven, dat dat niet sowieso gratis is...
- Justhomuch
Wat de Christiaan dan weer verdacht maakt!
Volgens mij is’t Alina
Wij komen áltijd terug!
Sunderland 'til I Die op Netflix. Zware aanrader.
Heb voorlopig slechts de eerste twee afleveringen gezien, maar wat een plezier om naar te kijken. Echt heel cool om die blik achter de schermen te hebben, hoe tragisch het ook is.
-
Zondag weten we een pak meer se en ik blijf nog steeds bij alina als mol en trouwens ze is volgens mij geen 20 jaar .... bekijk die eens goed
- Justhomuch
Als’t Alina niet is is’t den Bart denk ik.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 11:54 amZondag weten we een pak meer se en ik blijf nog steeds bij alina als mol en trouwens ze is volgens mij geen 20 jaar .... bekijk die eens goed
Gisteren de voorlaatste afl van OITNB gezien, het luchtige is er ook wel af amai.
Wij komen áltijd terug!
Jolien zit al elke week naast de afvallers als ik het goed voor heb
- Justhomuch
Niet cheaten he!
Is er hier volk dat Tiger King al heeft gezien eigenlijk? Gisteren de eerste afl gezien en wtf maar nee serieus wtf
Wij komen áltijd terug!